Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

ΕΛΛΑΔΑ. Ηράκλειο: Πήγε να γεννήσει και... της κατέστρεψαν τη ζωή!....

Ηράκλειο: Πήγε να γεννήσει και... της κατέστρεψαν τη ζωήΕδώ και 13 χρόνια ζει έναν μεγάλο Γολγοθά. Ο λόγος για μία γυναίκα που πήγε να γεννήσει σε δημόσιο νοσοκομείο της Κρήτης το τρίτο της παιδί και τελικά… καταστράφηκε η ζωή της. Η 44χρονη, Ν. Α., εξιστορεί όλα αυτά που πέρασε πριν από 13 χρόνια και την «κυνηγάνε» μέχρι σήμερα. «Πριν από 13 χρόνια μπήκα σε δημόσιο νοσοκομείο της Κρήτης για να γεννήσω το τρίτο μου παιδί και βρέθηκα στην εντατική. Διασωληνωμένη, με ολική αφαίρεση όλων των εσωτερικών γεννητικών οργάνων και με κομμένο το σωληνάκι που συνδέει το νεφρό με τον ουρητήρα», θυμάται η 44χρονη και συνεχίζει: «Κόντεψα να πεθάνω.
Η ζωή μου καταστράφηκε όταν ήμουν 32 ετών. Τον Ιανουάριο του 2002 ήταν που μπήκα στο νοσοκομείο για να γεννήσω και στην κυριολεξία με σακάτεψαν. Εξαιτίας της βλάβης που προκλήθηκε στον ουρητήρα, βρίσκομαι ένα στάδιο πριν τη νεφρική ανεπάρκεια. Απέκτησα πρόωρη και βαριάς μορφής οστεοπόρωση, με αποτέλεσμα ήδη να έχω ένα προσθετικό μέλος, ένα "σιδερένιο αγκώνα"».
 Η ίδια αναφέρει ότι οι γιατροί δεν ενημέρωσαν κανέναν για τις επιπλοκές που είχε κατά τη διάρκεια της γέννας και προκάλεσαν πολλές μη αναστρέψιμες βλάβες στον οργανισμό της. «Οι γιατροί ενώ προκαλούσαν όλες αυτές τις μη αναστρέψιμες βλάβες στην υγεία μου, δεν είχαν ενημερώσει την οικογένειά μου ότι υπήρχαν επιπλοκές κατά τη γέννα. Τους κρατούσαν στο σκοτάδι, όπως μετά που βγήκα από το νοσοκομείο κορόιδευαν και εμένα την ίδια. Ενώ μου είχαν κάνει ολική αφαίρεση, αντί να μου δώσουν μια ορμονική θεραπεία, κάτι που θα με βοηθούσε με την οστεοπόρωση, με κορόιδευαν ότι θα ξαναδώ περίοδο και ότι θα κάνω κι άλλα παιδιά», επεσήμανε η 44χρονη. Οι δικαστικές «μάχες»
 Τα τελευταία 10 χρόνια η 44χρονη προσπαθεί να «τιμωρήσει» μέσω της δικαστικής οδού όλους όσοι ευθύνονται για την κατάσταση που βιώνει. Η διαδικασία όμως, όπως η ίδια περιγράφει, δεν ήταν εύκολη. «Έχω ταλαιπωρηθεί σωματικά, ψυχικά και οικονομικά πολύ όλα αυτά τα χρόνια, εκκρεμούν και άλλες δίκες, είμαι πια 44χρονων και νιώθω ότι μου έχουν κλέψει τη ζωή. Δε φτάνει που πήγα να γεννήσω και βγήκα σακατεμένη -ισοβίως ανάπηρη, με έχει αναγνωρίσει το ΙΚΑ- αλλά ανεβαίνω και καθημερινά ένα δεύτερο Γολγοθά για να βρω το δίκιο μου. Σε κάθε βήμα που κάνω αντιμετωπίζω ένα σωρό εμπόδια και κωλυσιεργίες.
Ακόμα και για το πιο απλό που ήταν να πάρω το φάκελό μου από το νοσοκομείο, υπήρξε απίστευτη χρονοτριβή. Τελικά τον φάκελό μου τον πήρα με εντολή του τότε εισαγγελέα Ηρακλείου και -όπως αποδείχτηκε- τα στοιχεία που περιείχε ήταν αλλοιωμένα. Χρειάστηκε μεγάλος αγώνας, μόνο και μόνο για να ανακαλύψω τι είχε συμβεί στο σώμα μου. Χρειάστηκαν 10 χρόνια για να δικαιωθώ από το Τριμελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Ηρακλείου. Χρειάζεται να επιστρατεύσω όση δύναμη μου έχει απομείνει προκειμένου να το παλέψω όλο αυτό μέχρι τέλους», τόνισε η 44χρονη. Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Οκτώβριο του 2012 το Τριμελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Ηρακλείου δικαίωσε την 44χρονη γυναίκα και επιδίκασε το ποσό 70 χιλιάδων ευρώ. «Εδώ και 9,5 μήνες αναμένω την τελεσίδικη απόφαση του διοικητικού εφετείου Χανίων, για το θέμα αυτό», αναφέρει η 44χρονη ενώ παράλληλα επισημαίνει ότι «αύριο, Παρασκευή 13 Μαρτίου, δικάζεται εξ αναβολής, στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Ηρακλείου, η αγωγή αποζημίωσης που έχω καταθέσει εις βάρος δύο γνωστών γυναικολόγων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου