Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

ΖΩΗ & ΣΤΥΛ. Αννα Παναγιωτοπουλου....μας λεει κατι δικο της!

ανναΣτην εκπομπή «Αργά» εμφανίστηκε η πασίγνωστη Ελληνίδα ηθοποιός και μίλησε με μεγάλη ειλικρίνεια για την μάχη που δίνει με την κατάθλιψη από πολύ μικρή ηλικία και τα χάπια που παίρνει, τα οποία, όπως υποστήριξε, δεν μπορεί να τα σταματήσει από φόβο, μήπως πάθει ξανά κάποια μεγάλη κρίση. «Συνέχεια παίρνω χάπια για την κατάθλιψη, δεν γίνεται αλλιώς. Κάνουν δουλειά, εγώ μόνο στην Τήνο μπορώ να ζω χωρίς χάπια, γιατί είμαι ήρεμη, πολύ χαλαρή, κόβω το τσιγάρο για έξι μήνες”, δήλωσε η αγαπημένη ηθοποιός του κοινού, με τις μεγάλες επιτυχίες τόσο στο θέατρο, όσο και στον κινηματογράφο και την τηλεόραση.
 Και κατόπιν πρόσθεσε: «Ήμουν καταθλιπτική από μικρή, είχα πάντα έφεση σε αυτό. Είχα πάει σε έναν γιατρό, δεν συνεννοηθήκαμε, το άφησα. Μετά έπαθα μια σοβαρή κρίση και πήγα σε έναν πολύ σοβαρό γιατρό, μου έδωσε χάπια, δεν μου έκανε ψυχανάλυση.
 Μου είπε “Κοιτάξε, εγώ σας έβλεπα στην τηλεόραση και καταλάβαινα πως είσαι καταθλιπτική, από το στόμα σου”. Κάπως το είχε καταλάβει, δεν ξέρω πως». αννα Η Αννα Παναγιωτοπούλου, η οποία έχει προσφέρει με τους ρόλους της απίστευτο γέλιο σε όλους, αποκάλυψε πως δεν μπορεί πια να φανταστεί τον εαυτό της χωρίς να παίρνει χάπια. «Τώρα πια από τότε, δεν ζω χωρίς χάπια, φοβάμαι. Όταν έκανα και σίριαλ έπαιρνα και χάπια υπνωτικά, για να κοιμάμαι» δήλωσε η Άννα Παναγιωτοπούλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου