Το άρθρο που δημοσίευσε το zougla.gr την 1η Ιουλίου και αφορούσε την αίτηση πτώχευσης της εισαγωγικής εταιρείας των αυτοκινήτων Mazda στην Ελλάδα έσκασε σαν... βόμβα στον κλάδο. Εκατοντάδες εργαζόμενοι στην εταιρεία ΕΛΜΑ, σε αντιπροσωπείες και συνεργεία σήκωσαν τα χέρια ψηλά καθώς όλα έδειχναν πως ήταν στον αέρα. Επιπλέον ένας τεράστιος αριθμός ιδιοκτητών αυτοκινήτων της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν ήξερε τι να κάνει καθώς δεν υπήρχε ενημέρωση από πουθενά.
Το μόνο που γράφτηκε εκείνη την περίοδο ήταν πως η εταιρεία ΕΛΜΑ κατέθεσε αίτηση πτώχευσης, με ότι αυτό συνεπάγεται... Ακούστηκαν πολλά ονόματα Την ίδια στιγμή άρχισαν οι... φήμες, καθώς οι μνηστήρες για να αναλάβουν το τιμόνι, από πλευράς εισαγωγέα, ήταν πολλοί. Ονόματα όπως Συγγελίδης, Πετρόπουλος, Θεοχαράκης, Παντελεμονίτης ακούστηκαν περισσότερο από όλους, ωστόσο ελάχιστοι ήταν αυτοί που πραγματικά γνώριζαν το πως θα εξελιχτεί η πορεία της εταιρείας στην Ελλάδα μετά τα όσα συνέβησαν. Όπως ήταν αναμενόμενο υπήρξε ένας πανικός κυρίως από ιδιοκτήτες οχημάτων Mazda που ήθελαν να ξέρουν το, τι μέλλει γενέσθαι... Έδρα στην... Αυστρία Η πρώτη επίσημη ενημέρωση ήρθε δύο μήνες μετά και συγκεκριμένα στις αρχές Σεπτεμβρίου. Ξαφνικά και από το... πουθενά, κυκλοφόρησε ένα δελτίο Τύπου που ανέφερε ότι αναλαμβάνει το κομμάτι του after sales η Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης η οποία έχει την έδρα της στο Κλάγκενφουρτ και δραστηριοποιείται σε συνολικά 18 χώρες με 519 αντιπροσώπους και σημεία εξυπηρέτησης. Όσο για την Ελλάδα έγινε γνωστό ότι η Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης ξεκίνησε συνεργασία με 12 επισκευαστές, οι οποίοι ήταν στο παρελθόν συνεργάτες της μάρκας. Μάλιστα έγινε γνωστό πως οι συγκεκριμένοι συνεργάτες θα προμηθεύονται τα γνήσια ανταλλακτικά κατευθείαν από την αποθήκη και το κέντρο διανομής στο Κλάγκενφουρτ
. Η Mazda είναι μία μάρκα που φημίζεται για τα σπορ αλλά και ποιοτικά της μοντέλα που ξέρουν να γράφουν ιστορία (στη φωτό το RX8) Η Mazda είναι μία μάρκα που φημίζεται για τα σπορ αλλά και ποιοτικά της μοντέλα που ξέρουν να γράφουν ιστορία (στη φωτό το RX8) Η είδηση αυτή έφερε ανακούφιση αλλά ταυτόχρονα αύξησε τα ερωτήματα για το ποιος βρισκόταν πίσω από όλες τις συμφωνίες. Ακόμα και σήμερα, σχεδόν 3.5 μήνες μετά και τα ερωτηματικά παραμένουν. Το zougla.gr προχωρά σε ακόμα μία αποκάλυψη προκειμένου να ξεκαθαρίσει πλήρως το τοπίο και να μην υπάρχουν απορίες τόσο από επαγγελματίες όσο και από πελάτες. Ποιος είναι ο επικεφαλής της προσπάθειας Ο Αρτέμης Ξαγοράρης γνωρίζει με... κλειστά μάτια την Mazda Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, πίσω από το «χτίσιμο» της νέας Mazda μετά την επίσημη λήξη του συμβολαίου με την ΕΛΜΑ βρίσκεται ένας παλιός γνώριμος του κλάδου. Ο λόγος για τον Αρτέμη Ξαγοράρη που διαθέτει μεγάλη εμπειρία από τα αυτοκίνητα και ιδίως από αυτά της Mazda. Ο κ. Ξαγοράρης είναι επικεφαλής της νέας προσπάθειας και ο άνθρωπος που «δένει» την Ελλάδα με την Mazda ΝΑ Ευρώπης και με την οποία έχει υπογράψει συμβόλαιο. Η εμπειρία του με την Mazda Ελλάδος ξεκίνησε το 2000 καθώς ήταν ο άνθρωπος που έτρεχε το κομμάτι του after sales στην εταιρεία. Επιπλέον, είναι λάτρης του αυτοκινήτου καθώς έχει συμμετάσχει σε πολλούς αγώνες τόσο αυτοκινήτου όσο και καρτ. Το μεγάλο στοίχημα... Για τον ίδιο η κίνηση που έχει κάνει είναι ένα μεγάλο στοίχημα που πρέπει να κερδίσει. Όσοι τον γνωρίζουν ξέρουν το πάθος που τον διακατέχει για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αυτό και μόνο αφήνει υποσχέσεις για το μέλλον τόσο γι' αυτούς που έχουν ήδη αυτοκίνητο της Mazda όσο και γι' αυτούς που θα αποκτήσουν στο μέλλον. Προς το παρόν, πρωταρχικός του στόχος είναι να φτιάξει το δίκτυο των επισκευαστών και να μπορέσει να καλύψει γεωγραφικά όλη την Ελλάδα. Ήδη αρκετοί συνεργάτες έχουν αναλάβει πόστα και θεωρούνται ως οι καλύτεροι που μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της μάρκας.
Το μόνο που γράφτηκε εκείνη την περίοδο ήταν πως η εταιρεία ΕΛΜΑ κατέθεσε αίτηση πτώχευσης, με ότι αυτό συνεπάγεται... Ακούστηκαν πολλά ονόματα Την ίδια στιγμή άρχισαν οι... φήμες, καθώς οι μνηστήρες για να αναλάβουν το τιμόνι, από πλευράς εισαγωγέα, ήταν πολλοί. Ονόματα όπως Συγγελίδης, Πετρόπουλος, Θεοχαράκης, Παντελεμονίτης ακούστηκαν περισσότερο από όλους, ωστόσο ελάχιστοι ήταν αυτοί που πραγματικά γνώριζαν το πως θα εξελιχτεί η πορεία της εταιρείας στην Ελλάδα μετά τα όσα συνέβησαν. Όπως ήταν αναμενόμενο υπήρξε ένας πανικός κυρίως από ιδιοκτήτες οχημάτων Mazda που ήθελαν να ξέρουν το, τι μέλλει γενέσθαι... Έδρα στην... Αυστρία Η πρώτη επίσημη ενημέρωση ήρθε δύο μήνες μετά και συγκεκριμένα στις αρχές Σεπτεμβρίου. Ξαφνικά και από το... πουθενά, κυκλοφόρησε ένα δελτίο Τύπου που ανέφερε ότι αναλαμβάνει το κομμάτι του after sales η Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης η οποία έχει την έδρα της στο Κλάγκενφουρτ και δραστηριοποιείται σε συνολικά 18 χώρες με 519 αντιπροσώπους και σημεία εξυπηρέτησης. Όσο για την Ελλάδα έγινε γνωστό ότι η Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης ξεκίνησε συνεργασία με 12 επισκευαστές, οι οποίοι ήταν στο παρελθόν συνεργάτες της μάρκας. Μάλιστα έγινε γνωστό πως οι συγκεκριμένοι συνεργάτες θα προμηθεύονται τα γνήσια ανταλλακτικά κατευθείαν από την αποθήκη και το κέντρο διανομής στο Κλάγκενφουρτ
. Η Mazda είναι μία μάρκα που φημίζεται για τα σπορ αλλά και ποιοτικά της μοντέλα που ξέρουν να γράφουν ιστορία (στη φωτό το RX8) Η Mazda είναι μία μάρκα που φημίζεται για τα σπορ αλλά και ποιοτικά της μοντέλα που ξέρουν να γράφουν ιστορία (στη φωτό το RX8) Η είδηση αυτή έφερε ανακούφιση αλλά ταυτόχρονα αύξησε τα ερωτήματα για το ποιος βρισκόταν πίσω από όλες τις συμφωνίες. Ακόμα και σήμερα, σχεδόν 3.5 μήνες μετά και τα ερωτηματικά παραμένουν. Το zougla.gr προχωρά σε ακόμα μία αποκάλυψη προκειμένου να ξεκαθαρίσει πλήρως το τοπίο και να μην υπάρχουν απορίες τόσο από επαγγελματίες όσο και από πελάτες. Ποιος είναι ο επικεφαλής της προσπάθειας Ο Αρτέμης Ξαγοράρης γνωρίζει με... κλειστά μάτια την Mazda Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, πίσω από το «χτίσιμο» της νέας Mazda μετά την επίσημη λήξη του συμβολαίου με την ΕΛΜΑ βρίσκεται ένας παλιός γνώριμος του κλάδου. Ο λόγος για τον Αρτέμη Ξαγοράρη που διαθέτει μεγάλη εμπειρία από τα αυτοκίνητα και ιδίως από αυτά της Mazda. Ο κ. Ξαγοράρης είναι επικεφαλής της νέας προσπάθειας και ο άνθρωπος που «δένει» την Ελλάδα με την Mazda ΝΑ Ευρώπης και με την οποία έχει υπογράψει συμβόλαιο. Η εμπειρία του με την Mazda Ελλάδος ξεκίνησε το 2000 καθώς ήταν ο άνθρωπος που έτρεχε το κομμάτι του after sales στην εταιρεία. Επιπλέον, είναι λάτρης του αυτοκινήτου καθώς έχει συμμετάσχει σε πολλούς αγώνες τόσο αυτοκινήτου όσο και καρτ. Το μεγάλο στοίχημα... Για τον ίδιο η κίνηση που έχει κάνει είναι ένα μεγάλο στοίχημα που πρέπει να κερδίσει. Όσοι τον γνωρίζουν ξέρουν το πάθος που τον διακατέχει για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αυτό και μόνο αφήνει υποσχέσεις για το μέλλον τόσο γι' αυτούς που έχουν ήδη αυτοκίνητο της Mazda όσο και γι' αυτούς που θα αποκτήσουν στο μέλλον. Προς το παρόν, πρωταρχικός του στόχος είναι να φτιάξει το δίκτυο των επισκευαστών και να μπορέσει να καλύψει γεωγραφικά όλη την Ελλάδα. Ήδη αρκετοί συνεργάτες έχουν αναλάβει πόστα και θεωρούνται ως οι καλύτεροι που μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της μάρκας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου