Στη συνέχεια αναμένεται να ακολουθήσει η δεύτερη φάση του
προγράμματος, όπου θα εγκατασταθεί ασύρματο δίκτυο ίντερνετ σε όλους
τους σταθμούς του Μετρό, του ΟΣΕ, και σε επιλεγμένους σταθμούς
Λεωφορείων. Επίσης, θα τοποθετηθεί εξοπλισμός και εντός των συρμών του
Μετρό ώστε να υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο κατά τη
διάρκεια χρήσης της διαδρομής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου