Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

ΚΟΙΝΩΝΙΑ: «Ποτέ ξανά φασισμός»

«Ποτέ ξανά φασισμός»  Με κεντρικό σύνθημα «Ποτέ ξανά φασισμός» άνθρωποι κάθε ηλικίας συγκεντρώθηκαν χθες στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στην Πάτρα, στο Ηράκλειο, στο Ρέθυμνο, στα Γιάννενα, στην Αλεξανδρούπολη και σε άλλες πόλεις της χώρας, για να διαδηλώσουν την αντίθεσή τους στις ναζιστικές και φασιστικές πρακτικές της Χρυσής Αυγής.
Με κεντρικό σύνθημα «Ποτέ ξανά φασισμός» άνθρωποι κάθε ηλικίας, μέλη αντιφασιστικών, αντιρατσιστικών, φιλειρηνικών και μεταναστευτικών οργανώσεων αλλά και απλοί πολίτες συγκεντρώθηκαν χθες στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στην Πάτρα, στο Ηράκλειο, στο Ρέθυμνο, στα Γιάννενα, στην Αλεξανδρούπολη και σε άλλες πόλεις της χώρας, για να διαδηλώσουν την αντίθεσή τους στις ναζιστικές και φασιστικές πρακτικές της Χρυσής Αυγής. «Η εκλογική επιτυχία της Χρυσής Αυγής αποθράσυνε τα ναζιστικά τάγματα εφόδου της συμμορίας, η οποία απέσπασε εκατοντάδες χιλιάδες ψήφους από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν ακριβώς την εγκληματική της φύση», τόνιζαν οι διοργανωτές, διευκρινίζοντας πως «Χρυσαυγίτες με την κάλυψη ανδρών της ΕΛ.ΑΣ. μαχαιρώνουν μετανάστες, επιτίθενται σε φοιτητές που αγωνίζονται, επιβάτες που διαμαρτύρονται, απλούς ανθρώπoυς που δεν συνάδουν με τα άρια πρότυπά τους».
Η Κίνηση «Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή» (ΚΕΕΡΦΑ) επεσήμανε πως «ο Κασιδιάρης έδειξε το δολοφονικό πρόσωπο της Χρυσής Αυγής σε βάρος της Αριστεράς» και ζήτησε «να κηρυχθούν άκυροι οι συνδυασμοί για τις εκλογές των τραμπούκων, δολοφόνων, νεοναζί της Χρυσής Αυγής», προσθέτοντας πως «αυτή η συμμορία δεν μπορεί να πάρει μέρος στις εκλογές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου