Κυριακή 27 Μαΐου 2012

«Καλημέρααααααααα...ξημέρωσε !....

«ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΚΟΣΜΕ ΜΟΥ»

16 σχόλια:

  1. καααλλλλληηημεεεεεεεεεερααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυλάξου από τον άνθρωπο που απέκτησε ξαφνικά δύναμη που δεν την άξιζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η δημοσιογραφία είναι ένα επάγγελμα στο οποίο περνάει κανείς τη μισή του ζωή μιλώντας για πράγματα που δεν ξέρει και την άλλη μισή σωπαίνοντας γι’ αυτά που ξέρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΕΚΛΕΙΣΑ......ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ…...ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΣΑΜΕ ΜΑΖΙ..... ΛΙΓΟ ΠΡΟΤΟΥ Μ’ ΑΦΗΣΕΙΣ…..ΤΟ ΠΕΤΑΞΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ….ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΜΟΥ…..ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΡΕΥΤΕΙ.....Ο ΠΟΝΟΣ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ……
    ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝΕ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ….ΠΟΝΟΥ….ΧΑΡΑΣ….ΚΑΙ ΛΥΠΗΣ….ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΑ’ΝΙΩΣΑ…..ΚΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα νιωτη και γιωργο, καλη κυριακη να εχουμε...καλημερα και σε ολους σας....βροχη εχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα καρμεν, εμεις εχουμε ηλιο εδω κατω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας φιλοι μου και χαρουμενη Κυριακη. Βοτανολογε Νιωτη εισαι πολυ διαβασμενος με τα βοτανα και βοηθας κοσμο. Πρεπει να το πουμε αυτο. Καλη Κυριακη με υγεια σε ολους ανεξαιρετως!!!Δανη που να εισαι ρε φιλε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέρ της παραμονής της Ελλάδας στην Ευρωζώνη, καθώς αυτή θα ήταν «η οικονομικά και πολιτικά καλύτερη λύση», τάσσεται ο Αυστριακός πρόεδρος Χάιντς Φίσερ, σε συνέντευξή του στο σημερινό φύλλο της αυστριακής εφημερίδας Kurier.

    Όπως επισημαίνει, οικονομικά καλύτερη λύση σημαίνει «φθηνότερη», ενώ η πολιτικά καλύτερη σημαίνει «σταθερότερη και λιγότερο επικίνδυνη».

    Σύμφωνα με τον κ. Φίσερ, στις βουλευτικές εκλογές που διεξάγονται εκ νέου στην Ελλάδα και σε συνδυασμό με την κυβέρνηση που θα προκύψει από αυτές, οι Έλληνες θα αποφασίσουν εάν είναι εφικτός ο δρόμος της παραμονής της χώρας στην Ευρωζώνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου φιλε Καλλιμαχε,σε ευχαριστω για τα καλα λογια,εχω κανη καλλα πολλους ανθρωπους αλλα; μονο οσοι θελουν και εχουν αναγκη γινονται καλλα, η αλλη αδιαφορουν για την υγεια τους, οτι του βαλεις στο τραπεζι το τρωνε, χωρις να δουν τι τρωνε,χθες ενας φιλος μου ηρθε σπιτι μου να με δει , και ξαφνικα η πιεση του πηγε στο 17 + 5 δεν ειχε τα χαπια του στεναχωρεθηκε πολυ, εγω σε μια ωρα του την κατεβασα στο 12,3 δεν ειμαι μαγος? με τα βοτανα μου τον εκανα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα σεόλες και όλους σας καλή κυριακή να περνάτε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γεια σου φιλε φωτη να εισαι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλη επιστροφη, επιστροφη και να μας γραφεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περίεργο.....όλοι λένε πως θέλουν να ξέρουν την αλήθεια......αλλά όταν τους την πεις....σχεδόν κανείς δεν την αντέχει..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ, ΘΑ ΠΝΙΓΕΙ ΣΤΗ ΘΛΙΨΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή