Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Το crossover της νέας εποχής

Το Peugeot 3008 διαφέρει!
Στο Peugeot 3008 αντικατοπτρίζεται η γέννηση μιας νέας κατηγορίας που μεταφράζει τον όρο «crossover» συνδυάζοντας χαρακτηριστικά από τρεις διαφορετικές κατηγορίες. Αυτήν των ευρύχωρων MPV, των υπερυψωμένων οχημάτων με χωμάτινες δυνατότητες και τέλος αυτής των επιβατικών χάτσμπακ.

Καινοτόμα αισθητική
Για να πιστωθείς μια καινοτομία πρέπει να πείσεις ότι διαφέρεις. Το νέο 3008 είναι η καλύτερη απόδειξη της Peugeot ότι μπορεί να καταφέρει κάτι τέτοιο συνταιριάζοντας τα στοιχεία από διαφορετικές κατηγορίες σε ένα μεταμοντέρνο αμάξωμα. Στις πλούσιες διαστάσεις του μπορεί και εκμεταλλεύεται το αμάξωμα ενός όγκου, χαρακτηριστικό των MPV, στολίζοντάς το με τα μοτίβα της Peugeot στο μπροστινό μέρος και εμπλουτίζοντάς το με μοναδικά χαρακτηριστικά που βρίσκουμε για πρώτη φορά συγκεντρωμένα σε ένα όχημα.

Προσέξτε το μεγάλο παρμπρίζ, που ανάλογα με την έκδοση, επεκτείνεται σε μία εντυπωσιακή πανοραμική ηλιοροφή. Παρασυρθείτε από το φουτουριστικό πίσω μέρος που θα μπορούσε να ανήκει σε δυναμικό χάτσμπακ. Χρησιμοποιείστε την πίσω πόρτα που ανοίγει σε δύο μέρη, με το χαμηλό κατώφλι (τύπου hobby) να βοηθάει στη φόρτωση θυμίζοντας SUV.

Cross + οικονομικό
To Peugeot 3008 είναι ένα σύγχρονο people carrier που κάνει πράξη τις υποσχέσεις του crossover χαρακτήρα του, μέσα από μία γκάμα δυνατών και «καθαρών» κινητήρων. Ο κινητήρας 1.600 κ.εκ. τεχνολογίας VTi (Μεταβλητού Χρονισμού και Ανύψωσης Βαλβίδων) έχει ισχύ 120 ίππων, με μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 7,1 λ./100 χλμ. Με την προσθήκη του υπερσυμπιεστή Twin-Scroll και τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου στον κινητήρα 1.6THP, οι ίπποι ανεβαίνουν στους 156, ενώ η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 7,4 λ./100 χλμ. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,8 και 8,9 δλ. αντίστοιχα.

Cross – λειτουργικότητα
Όλοι έχουν στη διάθεσή τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, με αποκορύφωμα το ντουλάπι των 13,5 λίτρων κάτω από το κεντρικό υποβραχιόνιο. Ωστόσο είναι το εσωτερικό με τη διαμόρφωση Multiflex που ξεχωρίζει. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να μοιραστεί σε δύο επίπεδα, με τρεις επιλογές. Το πίσω κάθισμα είναι ασύμμετρα αναδιπλούμενο, με δυνατότητα διαμόρφωσης ενός τελείως επίπεδου χώρου φόρτωσης που φτάνει μέχρι και το ταμπλό, όταν πέσει και η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού. Το αποτέλεσμα είναι μέχρι 1.604 λίτρα χώρου αποσκευών, εύκολα προσβάσιμα με τη διαιρούμενη πόρτα «hobby» που μπορεί να αντέξει μέχρι και 200 κιλά βάρους.

Χρηστικό εσωτερικό
Στο εσωτερικό, η αισθητική θυμίζει cockpit αεροπλάνου, με τον οδηγό να απολαμβάνει μια υπερυψωμένη θέση οδήγησης. Το head up display τον ενημερώνει για τις βασικές πληροφορίες του ταξιδιού, χωρίς να χρειάζεται να αποσπάσει την προσοχή του από το δρόμο. Το Distance Alert του επιτρέπει να διατηρεί σταθερή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα. Το αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο απλοποιεί το παρκάρισμα και ευνοεί την ευελιξία. Το Hill Assist τον βοηθάει να ξεκινάει πανεύκολα στις ανηφόρες.

Grip Control
Αλήθεια, χρειάζεται ή όχι να είσαι τετρακίνητος για να κινηθείς με ασφάλεια στην λάσπη και το χιόνι; Χρειάζεται ή όχι να είσαι τετρακίνητος για να έχεις ασφάλεια στο δρόμο; Η Peugeot αποδεικνύει πως αυτό δεν είναι απαραίτητο, ενσωματώνοντας στο 3008 δύο νέες τεχνολογίες: Το Grip Control και το Dynamic Rolling Control. Το πρώτο βελτιστοποιεί την πρόσφυση των δύο εμπρόσθιων τροχών μέσω του ESP. Το δεύτερο ρυθμίζει τη συμπεριφορά των αμορτισέρ πίσω, είτε για άνεση, είτε για κράτημα στις στροφές.

Εξοπλισμός – Τιμή - Χρηματοδότηση
Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας του Peugeot 3008 περιλαμβάνει ESP, REF, ABS, EFU, ASR, 6 αερόσακοους, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηχοσύστημα με MP3, ηλεκτρικά παράθυρα, κλειδαριές και καθρέφτες και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Η τιμή της έκδοσης Confort P ανέρχεται στα 16.990 ευρώ με έκπτωση 1.200 ευρώ και 1.430 ευρώ όφελος απόσυρσης.

Τέλος, προσφέρονται δύο προγράμματα χρηματοδότησης, το πρώτο από 25% προκαταβολή, έως 84 δόσεις με καταβολή πρώτης δόσης μετά από 1 χρόνο άτοκα, σταθερό επιτόκιο 8,5% και το δεύτερο από 0% προκαταβολή, έως 84 δόσεις, σταθερό επιτόκιο 8,5%.

newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου