Εξελιγμένος κινητήρας και η τεχνολογία «Skyactiv»
Το μικρό CX-7 όπως αποκαλείται, είναι γνωστό ότι είναι υπό εξέλιξη και θα κάνει την εμφάνιση του το 2012. To μικρομεσαίο SUV της Mazda θα κάνει χρήση της προηγμένης τεχνολογίας Skyactiv σε πολλούς τομείς, όπως σασί, κινητήρες κ.λπ. Τα τελευταία νέα το θέλουν να εξοπλίζεται με πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο.
Το νέο CX-5 θα είναι το πρώτο SUV της εταιρείας που θα φέρει την τεχνολογία Skyactiv της Mazda, σε τομείς όπως το σασί (μειωμένο βάρος, αυξημένη ακαμψία) και κινητήρες-κιβώτια (μειωμένη κατανάλωση-ρύποι). Τα τελευταία νέα θέλουν την ευρωπαϊκή έκδοση του CX-5 να χρησιμοποιεί και εξελιγμένο κινητήρα πετρελαίου στα 2,2 λίτρα. Ο ευρωπαϊκός τύπος μάλιστα αναφέρει ότι η ιπποδύναμη του θα είναι οι 173 ίπποι, με τη ροπή να κινείται στη σφαίρα των 420 Nm. Το αποτέλεσμα θα είναι η μείωση της κατανάλωσης κατά τουλάχιστον 20% σε σχέση με το υπάρχον σύνολο αντίστοιχης χωρητικότητας, ενώ θα περνά τις προδιαγραφές Euro6 που θα ισχύσουν σε 2 χρόνια (ρύποι κάτω από 120 γρ./χιλιόμετρο). Το σύνολο αυτό θα συνδυάζεται με νέο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο επίσης θα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης.
newsbeast.gr
Το μικρό CX-7 όπως αποκαλείται, είναι γνωστό ότι είναι υπό εξέλιξη και θα κάνει την εμφάνιση του το 2012. To μικρομεσαίο SUV της Mazda θα κάνει χρήση της προηγμένης τεχνολογίας Skyactiv σε πολλούς τομείς, όπως σασί, κινητήρες κ.λπ. Τα τελευταία νέα το θέλουν να εξοπλίζεται με πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο.
Το νέο CX-5 θα είναι το πρώτο SUV της εταιρείας που θα φέρει την τεχνολογία Skyactiv της Mazda, σε τομείς όπως το σασί (μειωμένο βάρος, αυξημένη ακαμψία) και κινητήρες-κιβώτια (μειωμένη κατανάλωση-ρύποι). Τα τελευταία νέα θέλουν την ευρωπαϊκή έκδοση του CX-5 να χρησιμοποιεί και εξελιγμένο κινητήρα πετρελαίου στα 2,2 λίτρα. Ο ευρωπαϊκός τύπος μάλιστα αναφέρει ότι η ιπποδύναμη του θα είναι οι 173 ίπποι, με τη ροπή να κινείται στη σφαίρα των 420 Nm. Το αποτέλεσμα θα είναι η μείωση της κατανάλωσης κατά τουλάχιστον 20% σε σχέση με το υπάρχον σύνολο αντίστοιχης χωρητικότητας, ενώ θα περνά τις προδιαγραφές Euro6 που θα ισχύσουν σε 2 χρόνια (ρύποι κάτω από 120 γρ./χιλιόμετρο). Το σύνολο αυτό θα συνδυάζεται με νέο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο επίσης θα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης.
newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου