Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων, κατήγγειλε στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή τον καταιγισμό των ηλεκτρονικών επιστολών, που αυτές τις ημέρες, δέχονται οι καταναλωτές, στους ηλεκτρονικούς τους υπολογιστές, μέσω μηνυμάτων, από φυσικά πρόσωπα και εταιρείες, οι οποίες προσφέρουν δάνεια.
Με «πονηρούς» όρους, ζητάνε την συμπλήρωση κάποιας στημένης φόρμας τα προσωπικά στοιχεία των υποψηφίων δανειζομένων, αλλά εκείνοι δεν ενημερώνουν πουθενά , ούτε για την επωνυμία της επιχείρησής τους, ούτε για την έδρα τους, ούτε αφήνουν κάποιο τηλέφωνο, παρά μόνο ένα όνομα και ένα email.
Εφιστούμε την προσοχή των καταναλωτών, οι οποίοι έχουν δεχτεί τέτοια μηνύματα, παρά την όποια οικονομική πίεση και εάν βρίσκονται ,να μην ενδώσουν σε τέτοιες προσκλήσεις, σε τέτοιες αδιαφανείς διαδικασίες (παγίδες) επιτηδείων.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, στην επιστολή -καταγγελία της, καλεί την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στην έγκαιρη έρευνα, και στις ενέργειες που οφείλει να κάνει, για την διαφύλαξη των συμφερόντων των καταναλωτών, αλλά και από πρακτικές που εκ της γενέσεως τους δεν δεικνύουν διαφάνεια.
www.zougla.gr
Με «πονηρούς» όρους, ζητάνε την συμπλήρωση κάποιας στημένης φόρμας τα προσωπικά στοιχεία των υποψηφίων δανειζομένων, αλλά εκείνοι δεν ενημερώνουν πουθενά , ούτε για την επωνυμία της επιχείρησής τους, ούτε για την έδρα τους, ούτε αφήνουν κάποιο τηλέφωνο, παρά μόνο ένα όνομα και ένα email.
Εφιστούμε την προσοχή των καταναλωτών, οι οποίοι έχουν δεχτεί τέτοια μηνύματα, παρά την όποια οικονομική πίεση και εάν βρίσκονται ,να μην ενδώσουν σε τέτοιες προσκλήσεις, σε τέτοιες αδιαφανείς διαδικασίες (παγίδες) επιτηδείων.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, στην επιστολή -καταγγελία της, καλεί την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στην έγκαιρη έρευνα, και στις ενέργειες που οφείλει να κάνει, για την διαφύλαξη των συμφερόντων των καταναλωτών, αλλά και από πρακτικές που εκ της γενέσεως τους δεν δεικνύουν διαφάνεια.
www.zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου