Η Groupon πιστεύεται πως είναι η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη εταιρία στην επιχειρηματική ιστορία αφού μέσα σε λιγότερο από τρία χρόνια έχει αναπτυχθεί σε σημείο που να έχει 6000 υπάλληλους αλλά και κέρδη 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων για φέτος.
Η επιχείρηση ετοιμάζεται να λανσάρει ένα Mobile App το οποίο θα ονομάζεται Groupon Now και θα συνδέει τους χρήστες, ζωντανά, με προσφορές κουπονιών για μαγαζιά -ή επιχειρήσεις παντός καταναλωτικού είδους- που βρίσκονται κοντά τους.
Εάν, για παράδειγμα,
ο χρήστης πατήσει ένα κουμπάκι που λέει «Πεινάω», τότε αυτόματα θα τους έρχονται προσφορές από τα κοντινότερα μαγαζιά που συνεργάζονται με τη Groupon. Σε αυτές τις προσφορές, όμως, θα υπάρχει και ανάλογη… ημερομηνία λήξης.
Από την άλλη πλευρά, η επιτυχία έχει και τα όριά της. Μία τόσο γρήγορα αναπτυσσόμενη επιχείρηση, η οποία έχει βασιστεί σε μία πανέξυπνη ιδέα αλλά έχει αντιγραφεί και τόσο πολύ από χιλιάδες μικρότερους ανταγωνιστές που «κλέβουν» λίγο από τη δόξα της, μπορεί να πιάσει πάτο πολύ γρήγορα και πολύ ξαφνικά. Η μεγαλύτερη δοκιμή για τη Groupon, θα είναι να διατηρήσει αυτή την ανταγωνιστικότητα και να επενδύσει σε προσαρμοστικότητα και ανανεωμένες ιδέες που θα προωθήσουν την επιχειρηματικότητά της.
Enter the Greek…
Marco Georgiadis, το όνομα που «μυρίζει» Ελλάδα, είναι ο πρώην αντιπρόεδρος των παγκόσμιων πωλήσεων του γίγαντα Google. Αυτόν προσέλαβε η Groupon για να την οδηγήσει στο μέλλον και να βοηθήσει τον 30χρονο CEO της εταιρίας.
Η Groupon στοχεύει και στο να συνεργαστεί με τους μικρότερους κλώνους της, αλλά και να δοκιμάσει νέες ιδέες για ευδοκιμούσες προσφορές οι οποίες θα χρησιμοποιούν τους «μικρούς» αυτούς συνεργάτες οι οποίοι έχουν πρόσβαση σε πόλεις ή περιοχές που η Groupon δεν έχει εδραιωθεί ακόμα.
Ας ελπίσουμε πως θα δούμε κάτι χειροπιαστό και στη χώρα μας, με τη Groupon ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία, ξένη ή μη, να κάνει προσφορές οι οποίες θα βοηθούν και τον κόσμο αλλά και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
www.secnews.gr
Η επιχείρηση ετοιμάζεται να λανσάρει ένα Mobile App το οποίο θα ονομάζεται Groupon Now και θα συνδέει τους χρήστες, ζωντανά, με προσφορές κουπονιών για μαγαζιά -ή επιχειρήσεις παντός καταναλωτικού είδους- που βρίσκονται κοντά τους.
Εάν, για παράδειγμα,
ο χρήστης πατήσει ένα κουμπάκι που λέει «Πεινάω», τότε αυτόματα θα τους έρχονται προσφορές από τα κοντινότερα μαγαζιά που συνεργάζονται με τη Groupon. Σε αυτές τις προσφορές, όμως, θα υπάρχει και ανάλογη… ημερομηνία λήξης.
Από την άλλη πλευρά, η επιτυχία έχει και τα όριά της. Μία τόσο γρήγορα αναπτυσσόμενη επιχείρηση, η οποία έχει βασιστεί σε μία πανέξυπνη ιδέα αλλά έχει αντιγραφεί και τόσο πολύ από χιλιάδες μικρότερους ανταγωνιστές που «κλέβουν» λίγο από τη δόξα της, μπορεί να πιάσει πάτο πολύ γρήγορα και πολύ ξαφνικά. Η μεγαλύτερη δοκιμή για τη Groupon, θα είναι να διατηρήσει αυτή την ανταγωνιστικότητα και να επενδύσει σε προσαρμοστικότητα και ανανεωμένες ιδέες που θα προωθήσουν την επιχειρηματικότητά της.
Enter the Greek…
Marco Georgiadis, το όνομα που «μυρίζει» Ελλάδα, είναι ο πρώην αντιπρόεδρος των παγκόσμιων πωλήσεων του γίγαντα Google. Αυτόν προσέλαβε η Groupon για να την οδηγήσει στο μέλλον και να βοηθήσει τον 30χρονο CEO της εταιρίας.
Η Groupon στοχεύει και στο να συνεργαστεί με τους μικρότερους κλώνους της, αλλά και να δοκιμάσει νέες ιδέες για ευδοκιμούσες προσφορές οι οποίες θα χρησιμοποιούν τους «μικρούς» αυτούς συνεργάτες οι οποίοι έχουν πρόσβαση σε πόλεις ή περιοχές που η Groupon δεν έχει εδραιωθεί ακόμα.
Ας ελπίσουμε πως θα δούμε κάτι χειροπιαστό και στη χώρα μας, με τη Groupon ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία, ξένη ή μη, να κάνει προσφορές οι οποίες θα βοηθούν και τον κόσμο αλλά και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
www.secnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου