Θέματα, όπως οι εξελίξεις με την αξιοποίηση του Ελληνικού, καθώς και αιτήσεις για ένταξη στο «φαστ τρακ» επενδύσεων στην ενέργεια και τον τουρισμό, τέθηκαν επί τάπητος κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης της Διυπουργικής Επιτροπής Στρατηγικών Επενδύσεων.
Στη συνεδρίαση, υπό τον υπουργό Επικρατείας Χάρη Παμπούκη, έγινε, σύμφωνα με πληροφορίες, μια πρώτη συζήτηση για κατασκευή νέου «τέρμιναλ» για κρουαζιερόπλοια στην Αττική.
Για το Ελληνικό, ο κ. Παμπούκης φέρεται να επανέλαβε ότι το Κατάρ δεν έχει αποσύρει το ενδιαφέρον του και παρουσίασε τα επόμενα βήματα, που περιλαμβάνουν την ολοκλήρωση του σχεδίου αξιοποίησης και τη θέση του σε δημόσια διαβούλευση.
Σημαντικό ενδιαφέρον συγκεντρώνει η πρόταση για κατασκευή νέου σταθμού εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων στην Αττική, με στόχο η Αθήνα να αναδειχθεί σε κέντρο διεθνούς κρουαζιέρας, με «ζωτικό χώρο» την Ανατολική Μεσόγειο. Δεν έχει ληφθεί απόφαση για τη χωροθέτηση της επένδυσης, υπάρχουν ωστόσο προτάσεις για το Φαληρικό όρμο και το Λαύριο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έγιναν γνωστές από αρμόδιες πηγές, το έργο σχεδιάζεται να κατασκευαστεί με αξιοποίηση των διαδικασιών του «φαστ τρακ» και με τη μέθοδο της σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι το Δημόσιο θα προχωρήσει σε προ - χωροθέτηση και προ - αδειοδότηση της επένδυσης και οι υποψήφιοι θα κληθούν να συμμετάσχουν με τα απαιτούμενα κεφάλαια. Υπολογίζεται ότι θα χρειαστούν 6 - 8 μήνες για την προετοιμασία των τευχών δημοπράτησης και την ολοκλήρωση της περιβαλλοντικής μελέτης.
Στη συνεδρίαση μετείχαν οι υπουργοί Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, Εξωτερικών κ. Δ. Δρούτσας, Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Μ. Χρυσοχοΐδης, Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας κ. Γ. Διαμαντίδης, Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Δ. Ρέππας, η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κα Τ. Μπιρμπίλη και ο αναπληρωτής υπουργός κ. Ν. Σηφουνάκης, καθώς και ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Τ. Χυτήρης.
www.zougla.gr
Στη συνεδρίαση, υπό τον υπουργό Επικρατείας Χάρη Παμπούκη, έγινε, σύμφωνα με πληροφορίες, μια πρώτη συζήτηση για κατασκευή νέου «τέρμιναλ» για κρουαζιερόπλοια στην Αττική.
Για το Ελληνικό, ο κ. Παμπούκης φέρεται να επανέλαβε ότι το Κατάρ δεν έχει αποσύρει το ενδιαφέρον του και παρουσίασε τα επόμενα βήματα, που περιλαμβάνουν την ολοκλήρωση του σχεδίου αξιοποίησης και τη θέση του σε δημόσια διαβούλευση.
Σημαντικό ενδιαφέρον συγκεντρώνει η πρόταση για κατασκευή νέου σταθμού εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων στην Αττική, με στόχο η Αθήνα να αναδειχθεί σε κέντρο διεθνούς κρουαζιέρας, με «ζωτικό χώρο» την Ανατολική Μεσόγειο. Δεν έχει ληφθεί απόφαση για τη χωροθέτηση της επένδυσης, υπάρχουν ωστόσο προτάσεις για το Φαληρικό όρμο και το Λαύριο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έγιναν γνωστές από αρμόδιες πηγές, το έργο σχεδιάζεται να κατασκευαστεί με αξιοποίηση των διαδικασιών του «φαστ τρακ» και με τη μέθοδο της σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι το Δημόσιο θα προχωρήσει σε προ - χωροθέτηση και προ - αδειοδότηση της επένδυσης και οι υποψήφιοι θα κληθούν να συμμετάσχουν με τα απαιτούμενα κεφάλαια. Υπολογίζεται ότι θα χρειαστούν 6 - 8 μήνες για την προετοιμασία των τευχών δημοπράτησης και την ολοκλήρωση της περιβαλλοντικής μελέτης.
Στη συνεδρίαση μετείχαν οι υπουργοί Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, Εξωτερικών κ. Δ. Δρούτσας, Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Μ. Χρυσοχοΐδης, Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας κ. Γ. Διαμαντίδης, Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Δ. Ρέππας, η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κα Τ. Μπιρμπίλη και ο αναπληρωτής υπουργός κ. Ν. Σηφουνάκης, καθώς και ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Τ. Χυτήρης.
www.zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου