Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Ο ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ Ο ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhdJ1yjeO8UDIcock8wL0jvyflsvDbE-bgfMFu_ATvg-9YdXYOZn2Ax3BYc5okRNqjhstC0iCORF4QaBIDzj2r-ySrTSzE4c8ISRyoRqgLNOiMC46rTcTHuejcwiBB9iGIgRYg3yuVamtI/s1600/1530.JPG
Δεν πρόκειται απλά για το ανοίκειο και αχρείαστο και προκλητικό της επίθεσης του Σεβασμιότατου Ζακύνθου Χρυσόστομου προς τον κατάφωρα αδικημένο μαρτυρικό Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημο.

ΑΣΤΟΧΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ
Ο χαρακτηρισμός του Σεβασμιότατου Αττικής ως “Μπιν Λάντεν της Ορθοδοξίας” είναι εντελώς άστοχος.Ο Σεβασμιότατος αγωνίζεται να αποκαταστήσει το δίκαιο - ύστερα από 37 χρόνια συνεχούς αδικίας - με νόμιμες διαδικασίες, που του παρέχουν οι Ιεροί Κανόνες, οι ελληνικοί νόμοι και ο Καταστατικός χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Ο Μπιν Λάντεν ήταν ένας αδίστακτος τροκοκράτης, που δεν σεβόταν κανένα νόμο, και ο οποίος οδήγησε στο θάνατο χιλιάδες ανθρώπους.
Αρα ο παραλληλισμός με τον Σεβασμιότατο Αττικής είναι ατυχέστατος.

ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΦΑΓΙΑΣΤΕΣ ΤΩΝ 12 ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ
Ο χαρακτηρισμός “Μπιν Λάντεν” πρέπει να αποδοθεί σε αυτούς, οι οποίοι σφαγίασαν τους 12 αδιάβλητους Μητροπολίτες και παρά πάσαν έννοιαν νόμου, κανόνων και ηθικής αρνήθηκαν - και ακόμη αρνούνται- να τους αποκαταστήσουν μέχρι σήμερα.
Αρα ο χαρακτηρισμός “Μπιν Λάντεν” επιστρέφεται στο Σεβασμιότατο Ζακύνθου, ο οποίος ταυτίζεται με τους σφαγιαστές των 12 Μητροπολιτών.
Αλλά το θέμα δεν μένει μέχρις εδώ.


Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ
Ο Σεβασμιότατος Ζακύνθου μιλά για την ετοιμασία για το μεγάλο ταξίδι που κάνει ο ίδιος, σε αντίθεση με το Σεβασμιότατο Αττικής, ο οποίος - κατά τους ισχυρισμούς του Αγίου Ζακύνθου - δεν ενδιαφέρεται να ασχοληθεί, επειδή είναι αφοσιωμένος στον αγώνα για την αποκατάσταση στο θρόνο του.
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.
Καταρχήν πόσο πειστικός νομίζει ο Σεβασμιότατος Ζακύνθου ότι είναι όταν λέγει ότι ετοιμάζεται για το μεγάλο ταξίδι;
Αναίρεσε ποτέ τις κακόδοξες θέσεις που διατύπωσε για τις προγαμιαίες σχέσεις στο πορνοπεριοδικό “Πένθχαουζ”;
Οχι βέβαια!
Αρα, αν Κύριος ο Θεός “εκζητήσει την ψυχήν του ταύτη νυκτί”, ποιαν απολογία θα έχει για την “γυμνή τη κεφαλή” διατύπωση κακοδοξίας, την οποία ουδέποτε αναίρεσε; Επομένως τι είδους προετοιμασία κάνει για το μεγάλο ταξίδι ο Σεβασμιότατος Ζακύνθου, αφού έχει στο παθητικό του τη διατύπωση αίρεσης;

ΑΝΑΙΡΕΣΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΤΤΙΚΗΣ;
Ο ίδιος ομολογήσε - στο πρόσφατο παρελθόν- ότι οι Αρχιεπίσκοποι Χριστόδουλος και Ιερώνυμος ξεγέλασαν το Σεβασμιότατο Αττικής, επειδή είναι - κατά τον ισχυρισμό του - “αφελής”. Εξασφάλισαν τη συνδρομή του για να εκλεγούν Αρχιεπίσκοποι, χωρίς να προχωρήσουν σε υλοποίηση των υποσχέσεων που του έδωσαν.
Επομένως τι είδους προετοιμασία κάνει, για το μεγάλο ταξίδι, ο Σεβασμιότατος Ζακύνθου, αφού όχι μόνον δεν συντελεί στην αποκατάσταση της αδικίας, αλλά κάθε τρις και δύο βγαίνει να περιλούσει με ανοίκειους χαρακτηρισμούς τον αδικηθέντα επίσκοπο, ο οποίος εξεβλήθη παρά πάσαν έννοια ηθικής ή δικαίου από το θρόνο του και ο οποίος υφίσταται ακόμη την αδικία με τη συνδρομή του Αγίου Ζακύνθου;

Του Παναγιώτη Τελαβάντου

7 σχόλια:

  1. ΠΑΣΟΚΟΣ ΒΑΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΛΑΖΟΝΑΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Αγιος Αττικής είναι ένας αδικημένος ιεράρχης και οφείλουμε όλοι να του συμπαρασταθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλόν είναι ο Σεβασμιότατος Ζακύνθου να μιλά με τον ανάλογο σεβασμό όταν απευθύνεται σε ένα Γέροντα επίσκοπο που ζει για 37 χρονια αδικημενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Αγιος Αττικής ετοιμάζεται για το μεγάλο ταξίδι


    Το ερώτημα είναι αν ο Ζακυνθου ετοιμαζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αναστάσιος Θεοφιλίδης26 Μαΐου 2011 στις 6:49 μ.μ.

    πολύ ορθή η τελευταία παρατήρηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΥΤΟΣ Ο ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ ΘΕΟ ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑ, ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς η πλειοψηφεία του ιερατείου αποτελείται από καιροσκόπους και αντιχρίστους...δεν έπρεπε να έχουν θέση σ'αυτήν, δεν θα έπρεπε να είναι κοσμικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή