Το νέο στρατηγικό σχέδιο δράσης για τον τουρισμό της Αθήνας για την περίοδο 2011 - 2012, το οποίο εντάσσεται, στο πλαίσιο των πολιτικών ανάπτυξης της πόλης που υλοποιεί η Δημοτική Αρχή, παρουσιάστηκε σήμερα σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων.
Μάλιστα δια στόματος Δημάρχου, Γιώργου Καμίνη, ανακοινώθηκε η σύσταση δημοτικής επιτροπής τουρισμού για την προβολή και προώθηση του τουρισμού της. Η εν λόγω εταιρία είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Δήμου, του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού αλλά και φορέων του επιχειρηματικού και τουριστικού κλάδου.
Την ίδια στιγμή ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΟΑΑ Αλέξης Γαληνός ανακοίνωσε και την εισαγωγή συστήματος αντιμετώπισης κρίσεων, με τη συμμετοχή φορέων του κλάδου. Ο κ. Γαληνός στάθηκε στη σημασία του «Athens Convention Bureau» υπογραμμίζοντας ότι αυτό αποκτά άλλο σχεδιασμό, με ταυτόχρονη ενίσχυση του.
Πολύ σημαντικό για την εικόνα της Αθήνας είναι η ενίσχυση των σημείων πληροφόρησης των τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα, με την προσθήκη ενός περιπτέρου πληροφοριών στην λεωφόρο Αμαλίας, αλλά και ενός άλλου στον ΟΛΠ, για τους επισκέπτες δια θαλάσσης (μέσω κρουαζιέρας).
Μεταξύ άλλων ανακοινώθηκε η ανάπτυξη της Εμπορικής Δραστηριότητας με τα επίσημα τουριστικά προϊόντα του Δήμου Αθηναίων «Breathtaking Athens», η εντατικοποίηση της προβολής σε διαδίκτυο και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στα οποία η πόλη ήδη έχει σελίδες και προφίλ με χιλιάδες μέλη και «φίλους» από ολόκληρο τον κόσμο, τουριστική προβολή με διοργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών για ξένους δημοσιογράφους, συμμετοχή σε επιλεγμένες τουριστικές εκθέσεις και ανασχεδιασμό σειράς έντυπου προωθητικού υλικού, σύσταση και λειτουργία του «Athens Film Office», ανάπτυξη προγράμματος για «Trade Travel», ανάπτυξη προγράμματος «City Pass», συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα καθώς και διεθνή δικτύωση και συνεργασίες με διεθνείς φορείς τουρισμού.
www.zougla.gr
Μάλιστα δια στόματος Δημάρχου, Γιώργου Καμίνη, ανακοινώθηκε η σύσταση δημοτικής επιτροπής τουρισμού για την προβολή και προώθηση του τουρισμού της. Η εν λόγω εταιρία είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Δήμου, του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού αλλά και φορέων του επιχειρηματικού και τουριστικού κλάδου.
Την ίδια στιγμή ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΟΑΑ Αλέξης Γαληνός ανακοίνωσε και την εισαγωγή συστήματος αντιμετώπισης κρίσεων, με τη συμμετοχή φορέων του κλάδου. Ο κ. Γαληνός στάθηκε στη σημασία του «Athens Convention Bureau» υπογραμμίζοντας ότι αυτό αποκτά άλλο σχεδιασμό, με ταυτόχρονη ενίσχυση του.
Πολύ σημαντικό για την εικόνα της Αθήνας είναι η ενίσχυση των σημείων πληροφόρησης των τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα, με την προσθήκη ενός περιπτέρου πληροφοριών στην λεωφόρο Αμαλίας, αλλά και ενός άλλου στον ΟΛΠ, για τους επισκέπτες δια θαλάσσης (μέσω κρουαζιέρας).
Μεταξύ άλλων ανακοινώθηκε η ανάπτυξη της Εμπορικής Δραστηριότητας με τα επίσημα τουριστικά προϊόντα του Δήμου Αθηναίων «Breathtaking Athens», η εντατικοποίηση της προβολής σε διαδίκτυο και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στα οποία η πόλη ήδη έχει σελίδες και προφίλ με χιλιάδες μέλη και «φίλους» από ολόκληρο τον κόσμο, τουριστική προβολή με διοργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών για ξένους δημοσιογράφους, συμμετοχή σε επιλεγμένες τουριστικές εκθέσεις και ανασχεδιασμό σειράς έντυπου προωθητικού υλικού, σύσταση και λειτουργία του «Athens Film Office», ανάπτυξη προγράμματος για «Trade Travel», ανάπτυξη προγράμματος «City Pass», συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα καθώς και διεθνή δικτύωση και συνεργασίες με διεθνείς φορείς τουρισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου