Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Αμανπιαρε!...ακόμα κοιμάστε;...






"ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ"

21 σχόλια:

  1. Καλημερα καλο σαβατοκυριακο σε λιγο εχω ραντεβου με τον νιωτη για μια βολτα στη Δ Μακεδονια και ΦΥΡΟΜ καλα να περασουμε Α και στο Νυμφαιο να δουμε αρκουδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα σε όλους και όλες. Καλημέρα στο Γ-Γ, στο Νιώτη,(καλά να περνάτε παιδιά), στο Φώτη, στον Καλλίμαχο, στην Κάρμεν, στο Σάκη, στη Μαίρη, στη Μαρίζα, στην Ωραία Ελένη, στη Σταυρούλα, στον pipi,στο michael, στην Ευφροσύνη, στη Σοφία, στη Νανά, στον Παναή,στο Δάνη, σ' όλα τα παιδιά που μπαίνουν καλοπροαίρετα στο Αμανπιαρε, σ' όλη την Ελλάδα, στον κόσμο και στους εξωγήινους. ΄Εχει μια πολύ ωραία μέρα για σήμερα να το εκμεταλλευτούμε για βόλτα.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Φώτη Έφη Κάρμεν Νιώτη Μαίρη Χρόνια πολλά Σάκη Συμπέθερε καλημέρα σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαίρη χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου. Να 'χεις ό,τι επιθυμήσεις. Σταυρούλα τι λέει το μενού για σήμερα; ΄Εχει μπάνιο;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα κι απο μένα.
    Ευχαριστώ για τις ευχές σας.
    Ο καιρός είναι υπέροχος για βόλτες και εκδρομούλες.
    Αποδράστε όσοι μπορείτε σαν τον Νιώτη, ίσως κι εγώ τα καταφέρω αύριο να πάω κάπου κοντά, να μαζέψω ήλιο.
    Σας εύχομαι καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΦΩΤΗ ΕΦΗ ΝΙΩΤΗ ΚΑΡΜΕΝ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΟΥΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ; ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπα Έφη μου σήμερα έχει φασίνα δεν Έχω παρέα για μπάνιο τα κορίτσια κρυώνουν από δευτέρα όμως δεν με κρατάει τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα Σταυρούλα μου, με έχει πιάσει ένα πώς να το πω; Θέλω να βγω και να ξοδέψω τα λεφτά μου. Μη μου πεις ότι δεν το ξέρεις αυτό το υπέροχο συναίσθημα. Τώρα ετοιμάζομαι να πάω για ψώνια. Μετά θα πάω για καφέ.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτά είναι τα σχέδιά μου για το πρωί. Για το βράδυ βλέπουμε.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εφουλα καλό sopin uerapi να πέρασης υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Merci beaukoup. Πώς το δουλεύω το ξένο. Ε, καλά για την ορθογραφία δεν είμαι και τόσο σίγουρη. Φιλάκια τα λέμε.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΑΑΑΑΑαααααα θα σας μαλώσω έφυγε ο Νιωτης και το κλείσαμε το μαγαζί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σας φιλοι μου Δεν το διαλυουμε ευκολα το μαγαζι Κι εγω στα παιδια μου ημουνα και εχασα λιγο το ρυθμο μου αλλα θα επανελθω αμεσως
    Η ανοιξη ειναι εδω και αυτο ειναι το ευχαριστο το ΔΝΤ επισης ειναι εδω κι αυτο ειναι το προβλημα Αλλα δεν θα τους περασει ολους αυτους τους βαμπιρισμενους από τη σχολη του Σικαγο θα ξεσηκωθουμε και θα το δειτε θαναι μερα θαναι ανοιξη και θαν ειναι ωραια Ξερετε εχω ενα καλο οταν κατι το θελω πολυ πειθω ολοκληρο το συμπαν να το πραγματοποιησει και τωρα ειναι πεπεισμενη οτι το επεισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλησπερα εχετε χαιρετισμουσ απο τον Νιωτη δυστυχως(επειτιδες) εκει που ειναι δεν εχει ΙΝΤΕΡΝΕΤ (ουφ θα ησυχασουμε απο τα βοτανα) σημερα πειγαμε παντου ακομη και ΣΚΟΠΙΑ και αρκουδες ειδαμε και καλα εφαγα (αυτος σαλατα) και γατα βρηκε θα μας τα πη αργοτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΦΗ ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ συμπεθερα αααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα σε όλους σας.
    Νάστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τη έγινε που πήγατε όλοι καλέ άντε καληνύχτα Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή