Μεγάλες είναι οι οικονομικές ζημιές που κατέγραψαν το 2010 οι δύο από τις βασικές εταιρίες Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην Αττική, ο ΗΣΑΠ και το ΤΡΑΜ.
Σύμφωνα με τους ισολογισμούς τους και οι δύο έχουν ζημιές οι οποίες ανέρχονται σε 141,1 εκατομμύρια ευρώ.
Η εταιρία Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι Αθηνών - Πειραιώς (ΗΣΑΠ) είδε τα έσοδά της να υποχωρούν στα 42,63 εκατ. ευρώ, από 56,31 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, μειωμένα δηλαδή κατά 13,68 εκατ. ευρώ σε αξία και κατά 24,3% σε ποσοστό. Το αποτέλεσμα της χρήσης ήταν ζημιά 1,4 φορά μεγαλύτερη από τον τζίρο: 103,18 εκατ. ευρώ, καθώς το κόστος μεταφοράς των επιβατών ήταν κατά 49,82 εκατ. ευρώ υψηλότερο από τα έσοδα και λογίστηκαν αποσβέσεις 24,94 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικές δαπάνες 28,45 εκατ. ευρώ. Σε σύγκριση με το 2009 η ζημιά μειώθηκε κατά 2,46 εκατ. ευρώ.
Στις 31.12.2010 η ΗΣΑΠ ΑΕ είχε ίδια κεφάλαια ύψους 316,98 εκατ. ευρώ, μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις ύψους 379,74 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις ύψους 53,57 εκατ. ευρώ. Οι συσσωρευμένες ζημιές ανέρχονταν σε 437,78 εκατ. ευρώ.
Το ΤΡΑΜ
Όσον αφορά στην εταιρία ΤΡΑΜ, σύμφωνα με τον ισολογισμό της, είδε τα έσοδά της να υποχωρούν στα 5,20 εκατ. ευρώ, από 5,59 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, μειωμένα δηλαδή κατά 0,39 εκατ. ευρώ σε αξία και κατά 7% σε ποσοστό. Το αποτέλεσμα της χρήσης ήταν ζημιά 7,3 φορές μεγαλύτερη από τον τζίρο: 42,97 εκατ. ευρώ, καθώς το κόστος μεταφοράς των επιβατών ήταν κατά 25,28 εκατ. ευρώ υψηλότερο από τα έσοδα και λογίστηκαν αποσβέσεις 11,72 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικές δαπάνες 13,76 εκατ. ευρώ. Σε σύγκριση με το 2009 η ζημιά αυξήθηκε κατά 5,92 εκατ. ευρώ.
Στις 31.12.2010 η ΤΡΑΜ ΑΕ είχε ίδια κεφάλαια ύψους 174,07 εκατ. ευρώ και μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις ύψους 137,20 εκατ. ευρώ. Οι συσσωρευμένες ζημιές ανέρχονταν σε 202,09 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τους ισολογισμούς τους και οι δύο έχουν ζημιές οι οποίες ανέρχονται σε 141,1 εκατομμύρια ευρώ.
Η εταιρία Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι Αθηνών - Πειραιώς (ΗΣΑΠ) είδε τα έσοδά της να υποχωρούν στα 42,63 εκατ. ευρώ, από 56,31 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, μειωμένα δηλαδή κατά 13,68 εκατ. ευρώ σε αξία και κατά 24,3% σε ποσοστό. Το αποτέλεσμα της χρήσης ήταν ζημιά 1,4 φορά μεγαλύτερη από τον τζίρο: 103,18 εκατ. ευρώ, καθώς το κόστος μεταφοράς των επιβατών ήταν κατά 49,82 εκατ. ευρώ υψηλότερο από τα έσοδα και λογίστηκαν αποσβέσεις 24,94 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικές δαπάνες 28,45 εκατ. ευρώ. Σε σύγκριση με το 2009 η ζημιά μειώθηκε κατά 2,46 εκατ. ευρώ.
Στις 31.12.2010 η ΗΣΑΠ ΑΕ είχε ίδια κεφάλαια ύψους 316,98 εκατ. ευρώ, μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις ύψους 379,74 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις ύψους 53,57 εκατ. ευρώ. Οι συσσωρευμένες ζημιές ανέρχονταν σε 437,78 εκατ. ευρώ.
Το ΤΡΑΜ
Όσον αφορά στην εταιρία ΤΡΑΜ, σύμφωνα με τον ισολογισμό της, είδε τα έσοδά της να υποχωρούν στα 5,20 εκατ. ευρώ, από 5,59 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, μειωμένα δηλαδή κατά 0,39 εκατ. ευρώ σε αξία και κατά 7% σε ποσοστό. Το αποτέλεσμα της χρήσης ήταν ζημιά 7,3 φορές μεγαλύτερη από τον τζίρο: 42,97 εκατ. ευρώ, καθώς το κόστος μεταφοράς των επιβατών ήταν κατά 25,28 εκατ. ευρώ υψηλότερο από τα έσοδα και λογίστηκαν αποσβέσεις 11,72 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικές δαπάνες 13,76 εκατ. ευρώ. Σε σύγκριση με το 2009 η ζημιά αυξήθηκε κατά 5,92 εκατ. ευρώ.
Στις 31.12.2010 η ΤΡΑΜ ΑΕ είχε ίδια κεφάλαια ύψους 174,07 εκατ. ευρώ και μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις ύψους 137,20 εκατ. ευρώ. Οι συσσωρευμένες ζημιές ανέρχονταν σε 202,09 εκατ. ευρώ.
www.ethnos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου