Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Θύελλα αντιδράσεων για τις συγχωνεύσεις σχολείων

Έντονες αντιδράσεις σε όλη την Πελοπόννησο έχει προκαλέσει η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας για τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων. Ο πρόεδρος του συλλόγου δασκάλων Αρκαδίας Κώστας Μαρκόπουλος επισήμανε με δηλώσεις του πως οι συγχωνεύσεις δημιουργούν πάρα πολλά προβλήματα και δεν δείχνουν συνέπεια και πρόσθεσε, «δεν πρέπει να βιάζουμε καταστάσεις, καθώς τα σχολεία που είναι να κλείσουν θα κλείσουν από μόνα τους και δεν μπορούμε να ταλαιπωρούμε τα παιδιά».

Ανάλογες αντιδράσεις εκπαιδευτικών, γονέων αλλά και των τοπικών κοινωνιών έχουν εκδηλωθεί και στις υπόλοιπες περιοχές της Πελοποννήσου.Στην Μεσσηνία διαμαρτύρονται για την συγχώνευση του 17ου δημοτικού Καλαμάτας. Νωρίτερα γονείς πήγαν και διαμαρτυρήθηκαν στον προϊστάμενο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού. Διαμαρτυρίες για τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων της περιοχής και στη δημοτική αρχή Οιχαλίας. Στην Κορινθία οι αντιδράσεις κορυφώνονται με καταλήψεις σχολείων, κυρίως στην δυτική Κορινθία, και στο πλευρό της εκπαιδευτικής βρίσκονται και οι δημοτικές αρχές. Σήμερα πραγματοποιείται κατάληψη συνολικά σε τέσσερα σχολεία περιοχής Κιάτου, τέσσερα στην περιοχή Κορίνθου κι ένα στην Νεμέα, ενδεικτικά αναφέρουμε τα σχολεία Σπαθοβουνίου, Στεφάνι, Αγιονώρι, Καστράκι, Ψάρι και Καίσαρι.Στην Λακωνία έντονες είναι οι αντιδράσεις στην περιοχή του Ξηροκαμπίου, στο Γύθειο αλλά και στον Δήμο Ευρώτα.

www.zougla.gr

1 σχόλιο:

  1. Και όχι άδικα. Θα δημιουργηθούν συγκροτήματα μεγαθήρια σαν της Γκράβας, με τα γνωστά προβλήματα, θα γίνουν τμήματα 30+ παιδιών, δήθεν μόνο στην αρχή μέχρι να μπουν τα πράγματα στη θέση τους, -είναι όμως γνωστό ότι στην Ελλάδα ουδέν μονιμότερον του προσωρινού- η δημόσια παιδεία θα υποβαθμίζεται συνέχεια (για να ωφεληθεί μήπως η ιδιωτική;)
    Πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι, ή θα βγούμε όλοι στους δρόμους και θα παλέψουμε για να ανατρέψουμε αυτή την πολιτική, ή θα καθόμαστε να λέμε "σφάξε μ' αγά μου ν' αγιάσω". Μετά όμως να μην παραπονιόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή