Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

"Ασμα-ασμάτων"



"ΠΡΙΓΚΗΠΕΣΣΑ ΜΟΥ"
     Σωκράτης Μάλαμας







Αμανπιαρε !... Ζωγράφισα την όψη σου "στα μάτια μου" να σ' έχω...

Στίχοι: Σωκράτης Μάλαμας
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας
Πρώτη εκτέλεση: Σωκράτης Μάλαμας

Άλλα θέλω και άλλα κάνω πως να σου το πω
έλεγα περνούν τα χρόνια
θα συμμορφωθώ
μα ειναι δώρο άδωρο ν' αλλάξεις χαρακτήρα
τσάμπα κρατάς λογαριασμό
τσάμπα σωστός με το στανιό.

Έξω φυσάει αέρας κι όμως μέσα μου
μέσα σε αυτό το σπίτι πριγκηπέσσα μου
το φως σου και το φως
χορεύουν γύρω μας
απίστευτος ο κόσμος και ο χαρακτήρας μας.

Άλλα θέλω και άλλα κάνω και έφτασα ως εδώ
λάθη στραβά και πάθη με έβγαλαν σωστό
ξημερώματα στο δρόμο ρίχνω μπετονιά
πιάνω τον εαυτό μου και χάνω το μυαλό μου.

Έξω φυσάει αέρας κι όμως μέσα μου
μέσα σε αυτό το σπίτι πριγκηπέσσα μου
το φως σου και το φως
χορεύουν γύρω μας
απίστευτος ο κόσμος και ο χαρακτήρας μας.

3 σχόλια:

  1. Α, τραγουδάρα. ΄Αξιος ο Μάλαμας. Ευχαριστούμε Φώτη, για την ποιοτική επιλογή. ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φωτη με καλυψε η φιλη μας Εφη. Συγχαρητηρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΟΣΟΦΕ! ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Ο ΜΑΛΑΜΑΣ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ!
    ΑΦΡΟΔΙΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή