Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Αμάν πια ρε !...ακόμα κοιμάσθε?...


41 σχόλια:

  1. Στο φίλο Νιώτη

    Σε καλωσορίζει πάντα
    με ένα ποίημα
    κι η ευγενική του ψυχή
    είναι κοντά σου και σ’ οδηγεί.

    Τον φαντάζομαι πάντα
    χαμογελαστό
    ακόμη κι όταν έχει
    βάσανα ένα σωρό.

    ΄Εχει μια κορούλα
    που την αγαπά πολύ
    τη λένε Λία
    κι είναι κούκλα σωστή.

    Ζει μια εδώ
    και μια στη Ρουμανία
    και του αρέσει
    να ασχολείται με την οικολογία.

    Για το φίλο μου το Νιώτη. Κι εκλιπαρώ την επιείκειά του, σήμερα ξεκίνησα να γράφω ποιήματα.
    Ένα πολύ πολύ πολύ θερμό καλημέρα από μένα, στο Φώτη, στη Μαρίζα, στην Κάρμεν, στο Μιχάλη, στη Φρύνη, στο Γ_Γ, στο Θανάση, στο Νιώτη, στην ΄Ελενα, στη Λιλή, στον Icravitz, στον Predatorous, στον Καλλίμαχο, στη Λία, στον Αλκονα, στη Σόνια, στην Αναστασία από Μελβούρνη, στην Αναστασία από Αθήνα, στη Σταυρούλα, στην Ευαγγελία, στον Παναή,και σ’ όλα τα παιδιά που μπαίνουν ανώνυμα.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρίζα, Αναστασία (Μελβούρνη), Αναστασία (Α), ΗΡΑ, Αφροδίτη, ΣΟΝΙΑ, ΚΑΡΜΕΝ, Τρίαινα, Εφη, Λιλη, Ελενα, Φρύνη, Alkona, Χρήστο, Καλλίμαχο, Γ-Γ, Θανάση, Κυναίγειρο, Μιχάλη(συνάφελφο), ΝΙΩΤΗ, Φαίδων, Γιάννη, PREDATORUS, Victor.
    ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ.
    "ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα σε ολους/ες καλημερα φωτη
    καλημερα εφη βλεπω πουρνο-πουρνο βρε θηριο απο της εξι ξυπνας? συγχαρητηρια για το ποιημα
    δεν πιστευω να διαβασω καμμια μερα και εξωγηινη
    ποιηση(χαχαχαχα)
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΩΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ,ΦΩΤΗ ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΕΦΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΛΙΑ ΘΑΝΑΣΗ ΚΑΡΜΕΝ ΕΛΕΝΑ ΑΛΚΟΝΑ ΣΟΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΞΕΧΑΣΑ, ΕΦΗ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ, ΕΧΩ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΜΙΑ ΧΑΡΑ, ΕΤΣΗ ΕΠΛΑ, ΓΙΑΤΗ ΖΩ ΤΟ ΤΩΡΑ!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα, χα, ναι γέλα εσύ, αλλά κι οι Ρώσοι λένε τώρα για τους εξωγήινους. ΄Ερχονται οι Ελ. Α,ρε Λιακόπουλε, σε δούλευα, αλλά να που βγαίνεις αληθινός. Χα,χα, Νεφελίμμμμμμμμμμμμμμμμμμ, χερουβείμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ κι όλα τα εις ειμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ. Καλημέρα ξανά. ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α, δε μας τα είπες αυτά Νιώτη, μόνο για την κόρη σου μας είπες. Χα,χα, να 'σαι καλά κι εσύ κι οι δικοί σου άνθρωποι. ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι αδιόρθωτος!...
    Καλημέρα και στις: Μαίρη και Γιάννα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημέρα σε ολα τα παιδιά του
    μπλογκ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΔΙΑΝΟΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ. ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΟΑΣΗ , ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑΜΕ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΔΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΕΥΔΙΑΘΕΤΟΙ.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΩΤΗ,ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ,ΠΡΕΒΕΝΙΟ, ΗΡΑ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ΕΦΗ, ΦΡΥΝΗ, ΕΛΕΝΑ, ΚΑΡΜΕΝ, ΑΛΚΟΝΑ, ΣΟΝΙΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ.

    ΜΑΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωχ, τώρα έπεσε δούλεμα για το ποίημά μου, το ξέρω. Ε, καλά δεν είναι κι αυτό που θα έλεγε ο ΄Εζρα Πάουντ ποίηση (το ποίημα πρέπει να σου δημιουργεί, τέτοια συναισθήματα όπως το άγριο χτύπημα του τύμπανου στην απόλυτη σιγαλιά της νύχτας), αλλά προσπάθησα η καημένη, και σημειωτέον είμαι και αρχάρια. Χα,χα, καλημέρα Μαρίζα μου. ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Φώτη Έφη Αναστασίες Λια Φρύνη Αφροδίτη Κάρμεν Μαίρη Καλλίμαχε Παναή Νιώτη Μαρίζα .Καλημέρα σε ολο τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μια χαρα τα πηγαίνεις
    συνέχισε την προσπάθεια
    και που ξέρεις μπορεί να
    βγει κατι καλό........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα τρίαινα, Δον Κιχώτη, κι ανώνυμε/η8.20 και 8.39.
    8.39 να 'σαι καλά για τα καλά σου λόγια.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΦΙΛΕΜΟΥ ΚΑΛΕ, ΜΗΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΙΤΟΤΑ, ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ, ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟΜΟΥ ΦΙΛΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή σας ημέρα και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχουμε, πατριώτες-σες.
    ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΑΔΗΦΑΓΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ.
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ-------------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα και σε σένα Victor, μόνο ενωμένοι οι ΄Ελληνες θα μπορέσουμε να κάνουμε κάτι. ΄Ετσι πιστεύω. ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημερα σας φιλοι μου. Ετοιμαστειτε ολοι να πειτε αντιο στο 2010. Αληθεια περασαν 10 χρονια απο την εισοδο του νεου αιωνα που θαλεγα οτι δεν ηταν τα καλυτερα για την ανθρωποτητα. Πιστευω ν' αλλαξουν καποια πραγματα οχι ολα, τοσα που να μπορεσουμε να γινουμε αυτο που μας αξιζει κι οχι οτι μας εχουν κανει. Νιωτη φιλε μου επιστηθιε το ροζε σου ειναι φαρμακο, Φωτη μεγαλε τεχνιτη καλημερα περα ως περα!!! Τριαινα σ' ευχαριστω, Μαριζα, Αφροδιτη τα σεβη μου, Εφουλα να χαρω το ποιημα που εγραψες για τον φιλο μου Νιωτη, Καρμεν Δον Κιχωτη πολυ χαιρωμαι που σας βλεπω, Αναστασιες καλημερα οπου και να ειστε, Μαιρη εισαι η Μαιρη του ξυπνηστε η οχι παντως εισαι στην παρεα μας αγαπητη. Λια? που εισαι σημερα περιστερα μου? Καλημερα σας κι αν ξεχασα καποιον συγνωμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΥΦΕΡΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ!
    ΦΙΛΟΣΟΦΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΓΩΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΟΥ!
    ΕΦΗ Η ΖΩΗ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΝΑ ΤΗ ΒΟΥΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΛΕΜΕ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΥΓΑΜΕ ΜΙΚΡΗ!
    ΓΛΥΚΥΤΑΤΗ ΜΑΡΙΖΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ!
    ΝΙΩΤΗ ΚΑΘΕ ΓΙΑΤΡΙΚΟ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ !Η ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ!
    ΔΙΚΑΙΕ ΚΑΛΛΙΜΑΧΕΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΕΛΩΔΙΑ!
    ΚΑΡΜΕΝ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΚΟΥΡΝΤΙΖΕΙ ΤΙΣ ΚΙΘΑΡΕΣ!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΙΑ ΦΡΥΝΗ ΣΟΝΙΑ ΗΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΕΣ ΤΡΙΑΙΝΑ ΜΙΧΑΛΗ ΘΑΝΑΣΗ ΛΙΛΗ VICTOR PREDATORUS Γ-Γ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΦΙΛΟΙ ΝΑ ΓΕΥΕΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΕΧΕΙ ΩΡΑΙΑ ΓΕΥΣΗ!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΖΕΤΕ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ !ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ
    ΣΑς ΦΙΛΩ
    ΑΦΡΟΔΙΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εύστοχο και εντυπωσιακό εύγε ξέρεις να μιλάς
    στην καρδιά του κάθε ανθρώπου........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. H ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ, ΜΑ ΟΤΑΝ ΣΙΩΠΟ, ΤΗ ΜΠΩΡΟ ΝΑ ΠΩ, ΣΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΛΟΓΙΑ ΕΦΗΜΕΡΑ ΓΥΡΕΥΕΙΣ, ΚΙ Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΣΠΑΕΙ ΠΑΛΙ, ΚΑΙ Η ΑΛΕΙΘΕΙΑ ΣΕ ΞΕΧΝΑΕΙ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ήταν ένας τυχερός που είχε κερδίσει 999.999 ευρώ και ήθελε να αγοράσει μια Φερράρι που έκανε 1.000.000 ευρώ.
    Πάει σε έναν περαστικό στο δρόμο και του λέει:
    - Ρε μάγκα, έχεις 1 ευρώ να μου δώσεις να πάρω μια Φερράρι;
    - Κάτσε ρε φίλε. Να σου δώσω 2 ευρώ να μου πάρεις και εμένα μία........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λέει η μαμά στον Τοτό:
    -Τοτό, θα σου κόψω τα μαλλιά σου ΣΥΡΙΖΑ αν ξανακάνεις βλακείες στο σχολείο!
    - Μαμά, θα προτιμούσα να μου τα κόψεις ΠΑ.ΣΟ.Κ. ή ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Είναι πιο δημοφιλή κόμματα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΑΤΑΝΕ ΣΩΣΤΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ, ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΘΟΣ....ΦΙΛΕ ΧΩΡΙΣ ΟΜΟΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΩΩΩΩΩ???? ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλά βρε νιώτη μου σε άκουσα
    μην φωνάζεις ετσι........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ήθελα να ανταμώναμε,να πω να πεις να πούμε
    τον πόνο που χω στην καρδιά να τονε μοιραστούμε........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλλίμαχε γιατί να χαρείς το ποίημα, προσπάθησα η κακομοίρα όσο μπορούσα. Δε μου βγαίνει. Νιώτη, άσε θα το δουλέψω καλύτερα κι όταν είμαι έτοιμη θα σου πω ένα καλύτερο. Ε, δε θα είμαι και τόσο αρχάρια τότε. Να 'στε καλά φίλοι μου. ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ρε παίδες τι έγινε πολυ νεκρική σιωπή
    έπεσε εδω μέσα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΄Οχι και νεκρική όχι και νεκρική. Μη λες τέτοια φτου φτου φτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΠΕΙΝΩ Η ΩΡΑ ΤΡΕΙΣ, ΝΑΧΑ ΜΕΖΕ ΞΥΔΑΤΟ, ΜΕ ΜΠΥΡΑ, Η ΑΓΝΟ ΚΡΑΣΙ, ΜΕ ΨΑΡΙ ΜΑΡΙΝΑΤΟ ,ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΡΑΣΙ, ΕΧΩ ΡΕ, ΣΕ ΠΕΡΙΝΕΝΩ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΗ ,15 ΛΕΠΤΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΝΑ ΘΑΨΩ, ΚΑΙ ΤΗ ΦΤΩΧΗ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ,ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ ΝΑ ΚΑΨΩ, ΠΟΥΛΙ ΜΟΥ ΜΗ ΜΕΛΑΓΧΟΛΕΙΣ ΜΗ ΒΑΖΕΙΣ ΥΠΟΨΙΑ, ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΣΕ ΑΓΑΠΩ, ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΗ ΚΑΙ ΛΙΑ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ,ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΡΕΛΘΟΝ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ Ο ΠΟΝΟΣ,,ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΜΕ ΠΑΝΕ, ΕΓΩ ΣΑΣ ΠΑΩ, ΝΙΩΤΗΣ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. νιώτη μου αγόρι μου,
    είσαι μακράν κι ο πρώτος
    για αυτό και γω δεν σε μισώ,
    που μ άφηκες στο τόπο.


    χε!χε!χε! μαντινάδα φτιαγμένη,
    απο μένα μπορεί να θεωρηθεί λίγο
    ξενέρωτη αλλά έχω κι εγώ άστοχες
    στιγμές........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΦΙΛΕΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΜΑΧΟ ΤΩΡΑ, ΞΕΝΕΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΦΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΕΛΟΥΝ,ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΞΕΡΟΥΣ,ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΠΟΥ, ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΗΣ 17 ΧΡΩΝΙΑ ΜΟΝΟΣ, ΜΟΝΟΣ, ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΧΑΙ ΜΟΥ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. μέχρι τα 25 τα δικά μου έχεις πολυ ψωμί
    ακόμα να ζυμώσεις, κι όπως έλεγε η σοφή
    γιαγιά μου (μέχρι να βγεί η ψυχή του ανθρώπου)
    ο θεός να την έχει δίπλα του........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΦΙΛΕΜΟΥ ΤΗ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ, ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΣΤΗ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗ ΣΕΛΑΜΗΝΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΗ,ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΑΨΕ ΟΛΟΥΣ 101 ΧΡΩΝΟΝ ΠΕΘΑΝΕ, ΤΟ ΧΑΡΙΚΑ ΠΟΛΥ , ΠΕΝΗΝΤΑ ΜΕΡΕΣ ΦΥΛΑΚΗ ΜΟΥ ΡΙΞΑΝΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, ΓΙΑΤΗ ΕΙΠΑ ΣΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΛΕΜΕΡΑ ΓΙΑΣΟΥ ΦΙΛΕ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΟΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΑΥΓΟ , Η ΔΙΚΙΑΜΟΥ ΕΚΑΝΕ 2 ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΤΑΝ ΜΟΥΛΙΚΟ, ΤΟ ΒΡΗΚΑ.. ΙΝΤΣΕΛΕΓ,ΝΤΑ ΝΟΑΠΤΕ ΜΠΟΥΝΑ,ΜΟΥΙΝΕ ΝΤΙΜΙΝΕΑΤΣΑ ΛΑΡΙΒΕΝΤΕΡΕ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νιωτη τι εγινε ολα καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. κάπου διάβασα (οτι δεν έχει σημασία πόσες φορές
    πέφτεις κάτω αλλά πόσο γρήγορα σηκώνεσαι)
    δυστυχώς φίλε μου νιώτη είμαστε αναγκασμένοι πολλές φορές να προχωρήσουμε στην ζωή μας........

    ΑπάντησηΔιαγραφή