Ένα μεγάλο τσάκισμα στη μέση της δεξιάς πλευράς του δείχνει το σημείο που το ταχύπλοο με αμείωτη ταχύτητα πέφτει πάνω στο μικρό σκαρί και σκορπά το θάνατο. Λιγότερα από οχτώ καθίσματα, παραμορφωμένα από το δυστύχημα έχουν παραμείνει στη θέση τους, ενώ πουθενά δε διακρίνεται η θέση του καπετάνιου. Η γέφυρα σε πολλά σημεία είναι κατεστραμμένη και είναι πλέον ορατή η μηχανή του σκάφους
. Δυο μήνες μετά το τραγικό συμβάν, η λάντζα «Αντωνία» παραμένει βυθισμένη σε βάθος 31,5 μέτρων στο θαλάσσιο πέρασμα μεταξύ Πέρδικας και νήσου Μονής. «Η λάντζα κάθεται στο βυθό σαν να ταξιδεύει. Λείπουν η γέφυρα, τα σκέπαστρα και τα καθίσματα. Πρόλαβα να δω ένα τσάκισμα στη δεξιά πλευρά από τη μέση και πρύμνα», είχε δηλώσει ο επαγγελματίας δύτης Νεκτάριος Μαλτέζος δύο ημέρες μετά το δυστύχημα.
Υπενθυμίζεται ότι μετά τη σύγκρουση των δύο σκαφών, τη βύθιση του «Αντωνία» και την εισροή υδάτων στο ταχύπλοο, το «Duente» είχε οδηγηθεί στο λιμάνι της Αίγινας από άτομα που είχαν κληθεί να βοηθήσουν τον 77χρονο, Θ. Λυκουρέζο και τους συνεπιβάτες του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου