Η δίκη διεξήχθη κεκλεισμένων των θυρών – επειδή ο δράστης ήταν ανήλικος – και η Ανεζίνα Βουρλάκου, που είχε δει και είχε καταγγείλει το έγκλημα εξήγησε στο www.zoosos.gr ότι μπήκε στην αίθουσα μόνο για να καταθέσει. Το δικαστήριο αποφάσισε την ενοχή του ανήλικου δράστη αλλά δεν επέβαλε καμιά ποινή.
Ο πατέρας του παιδιού, που όταν είχε συμβεί το έγκλημα είχε αδιαφορήσει, για τις πράξεις του γιου του, πριν τη δίκη ήταν εμφανώς προβληματισμένος. Ειδήσεις από κάθε γωνιά της χώρας στη σελίδα ''Τοπικά Νέα'' του NewsIt Ακόμα και αν η ενοχή του 13χρονου δεν συνοδεύτηκε από χρηματικό πρόστιμο, ή επιβολή ποινής σε κάποιο κοινωφελές έργο για το σωφρονισμό του παιδιού οφείλουμε να τονίσουμε ότι είναι σημαντική η απόφαση αυτή καθώς είναι η πρώτη φορά που ανήλικος δικάζεται και καταδικάζεται βάσει του νόμου 4039/2012.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου