Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ. ΙΣΜΑΕΛ ΜΠΛΑΝΚΟ.... "Όνειρο η επιστροφή στην ομάδα της ζωής μου..ΑΕΚ"

Μπλάνκο στο ΑΕΚ1924: «Όνειρο η επιστροφή στην ομάδα της ζωής μου»Το ΑΕΚ1924.gr κατάφερε μετά από πολύ κόπο να επικοινωνήσει με τον Ισμαέλ Μπλάνκο στο Εκουαδόρ. Ο «Ζορό» δεν έκρυψε την επιθυμία του να επιστρέψει στην Ένωση εφόσον του γίνει πρόταση και γυρίζει το χρόνο πίσω, ενθυμούμενος στιγμές με το Δικέφαλο στο στήθος. Την ίδια ώρα η κόρη του τον ρωτάει πότε επιστρέψουν στην ΑΕΚ. - Ισμαέλ είσαι στο Γκουαγιακίλ, κάνεις μία εκπληκτική χρονιά με την Μπαρτσελόνα.
 Στην Ελλάδα διαβάζουμε ότι σκοράρεις συνέχεια. Πιστεύεις ότι είσαι στο καλύτερο σημείο της καριέρας σου; «Τα πάω εξαιρετικά είναι αλήθεια, έχω προσαρμοστεί εδώ στο Εκουαδόρ και το έκανα σχετικά γρήγορα. Στην αρχή είχα κάποιες δυσκολίες με το υψόμετρο και τη θερμοκρασία, αλλά τα ξεπέρασα. Είμαι καλά, νιώθω καλά και αυτό αποτυπώνεται σε όλα. Αφού ξεπέρασα το πρόβλημα με το υψόμετρο, ενώ στην αρχή νόμιζα ότι θα λιποθυμήσω, όλα είναι εντάξει πλέον.». - Σε ένα από τα τελευταία παιχνίδια με την Μπαρτσελόνα, έπαιξες και τερματοφύλακας, δεδομένων των συνθηκών. Πως ήταν αυτή η εμπειρία;
 «(Γέλια). Ναι έπαιξα σαν τερματοφύλακας, χρειάστηκε να το κάνω. Σαν ποδοσφαιριστής έχω μία αρχή. Πρέπει πάντα να θυσιάζεσαι για την ομάδα και αυτό έκανα. Δεν υπήρχε άλλος τρόπος, δεν κοίταζα ποτέ το ατομικό μου συμφέρον μπροστά στο ομαδικό. Ήταν δύσκολα, δεν είναι η θέση μου, αλλά εκείνη την ώρα έπρεπε να γίνει. Και στην ΑΕΚ, όταν χρειάστηκε έπαιξα και σε άλλες θέσεις.» - Ισμαέλ, όταν είδες στην οθόνη του κινητού σου αριθμό από Ελλάδα, ποια ήταν η πρώτη σκέψη σου, τι περνά από το μυαλό σου, όταν ακούς τη λέξη Ελλάδα; «Η Ελλάδα για εμένα σημαίνει ΑΕΚ, η ομάδα της ζωής μου. Πέρασα τέσσερα φανταστικά χρόνια στην ΑΕΚ, τέσσερα χρόνια που έχουν μείνει ανεξίτηλα στη μνήμη μου. Από την αρχή μέχρι το τέλος, ήταν μία μοναδική εμπειρία για την οποία δεν μετάνιωσα ποτέ, που την έζησα.» -
 Ποια θεωρείς είναι η καλύτερη ανάμνηση που κρατάς από την ΑΕΚ; «Δεν θέλω να ξεχωρίσω κάποια. Με εξαίρεση το πρώτο χρονικό διάστημα που χρειαζόμουν προσαρμογή, μετά όλες οι στιγμές ήταν μοναδικές. Οι χρονιές που βγήκα πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος ήταν εξαιρετικές. Αλλά και το Κύπελλο ήταν ένας τίτλος που ήρθε σαν επιβράβευση των προσπαθειών μου τόσα χρόνια. Αυτές οι δύο ίσως είναι οι πιο δυνατές αναμνήσεις, αλλά δεν μπορώ να παραμερίσω τις άλλες. Ο κόσμος στον οποίον χρωστώ τα πάντα, ήταν δίπλα μου. Είμαι από την Αργεντινή και ο κόσμος της ΑΕΚ με έκανε ναι νιώθω την ΑΕΚ πιο σπίτι μου και από την Αργεντινή.» - Γνωρίζεις ότι η ομάδα, πέρασε μία περιπέτεια με τον υποβιβασμό στην τρίτη κατηγορία; Τώρα, πλέον σε στέρεες βάσεις προσπαθεί να αναγεννηθεί , είναι στη δεύτερη και ετοιμάζεται για τη μεγάλη επιστροφή. Τα γνωρίζεις όλα αυτά; «Ναι, δεν σταμάτησα να ενημερώνομαι για την ΑΕΚ, από τη στιγμή που έφυγα για την ομάδα
 Έχω ένα φίλο στην Ελλάδα και τα μαθαίνω. Ήταν επόμενο, πολλά οικονομικά προβλήματα. Το βλέπαμε και εμείς οι ίδιοι που μάθαμε να ζούμε ή να προσπαθούμε να ζούμε, δυστυχώς, με αυτά. Αλλά φαινόταν ότι η κατάσταση θα πήγαινε εκεί. Το οικονομικό θέμα ήταν πάντα η μεγάλη πληγή της ΑΕΚ, όσο ήμουν εγώ. Το έμαθα όταν υποβιβάστηκε και δεν θέλεις να ξέρεις πόσο πόνεσα…» blancoAEK1924 Kypello Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΤΡΑΙ ΚΑΙ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - Στη σημερινή ΑΕΚ προπονητής είναι ένας πρώην συμπαίκτης σου, ο Τραϊανός Δέλλας. Τον γνωρίζεις καλύτερα από εμάς, τι γνώμη έχεις για τον Τράι; «Τον γνωρίζω πάρα πολύ καλά τον Τράι. Από τους αγαπημένους μου συμπαίκτες. Νομίζω ότι είναι ιδανικός για προπονητής. Θυμάμαι από την εποχή που παίζαμε μαζί, που έδινε οδηγίες μέσα στο γήπεδο. Ήταν στο κέντρο της άμυνας και έβλεπε τι έπρεπε να κάνουμε οι επιθετικοί. Εξαιρετική αντίληψη του χώρου. Θεωρώ ότι έχει όλα τα εφόδια να γίνει μεγάλος προπονητής.
 Και ξέρει την ομάδα πολύ καλά. Οπότε, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η ΑΕΚ θα επανέλθει στην κορυφή με τον Δέλλα προπονητή». - Ισμαέλ , υπάρχουν εδώ στην Ελλάδα δημοσιεύματα, ότι τον Ιανουάριο μένεις ελεύθερος από την Μπαρτσελόνα του Γκουαγιακίλ. Ισχύει; «Ναι , λήγει το συμβόλαιό μου. Εδώ στο Γκουαγιακίλ, οι άνθρωποι της Μπαρτσελόνα είναι πολύ ικανοποιημένοι μαζί μου και μου το δείχνουν κάθε μέρα. Η αντιμετώπιση είναι πολύ καλή. Αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει μετά. Δεν έχω ιδέα, να είμαι ειλικρινής». - Ας υποθέσουμε ότι δεν μένεις στο Εκουαδόρ. Αργεντινή ή επιστροφή στην Ευρώπη; «Δεν γνωρίζω, ειλικρινά. Μου αρέσει η ιδέα της Ευρώπης, την οποία κι αυτή την έχω συνδυάσει με την ΑΕΚ. Πέρασα μοναδικά χρόνια, που με βοήθησαν στην εξέλιξή μου σαν ποδοσφαιριστή, αλλά και σαν άνθρωπο». blancoAEK19243 «ΜΠΑΜΠΑ, ΠΌΤΕ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΕΚ;»
 Ξέρεις ότι οι οπαδοί της ΑΕΚ, ακόμη και μετά από τόσα χρόνια, θέλουν σαν τρελοί να σε δουν με τη φανέλα με το Δικέφαλο στο στήθος… «Ειλικρινά δεν μπορείς να καταλάβεις πόση ικανοποίηση νιώθω τώρα που μου το λες. Αισθάνομαι λίγο δικαιωμένος. Δυστυχώς δεν έχω λάβει καμία κλήση από τη διοίκηση της ΑΕΚ, τόσα χρόνια». Αν είχες πρόταση θα ερχόσουν στην ΑΕΚ. Θα δεχόσουν να παίξεις στην Ελλάδα, ακόμη και στη δεύτερη κατηγορία; «Πρώτα θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι. Εάν ερχόμουν στην Ελλάδα, εάν επέστρεφα θα ήταν μόνο για την ΑΕΚ. Τελεία και παύλα. Μόνο για την ΑΕΚ και για καμία άλλη ομάδα. Μόνο για την ΑΕΚ. Στο έχω πει τρεις φορές, αλλά το λέω για να το ξεκαθαρίσω. Δυστυχώς, δεν έχω καμία πρόταση…». Αν είχες…; «Αν είχα, το ξέρετε ότι θα επέστρεφα στην ομάδα μου.
Έχω συνδυάσει τη ζωή μου, με αυτή την ομάδα. Δεν με νοιάζει η δεύτερη κατηγορία. Ξέρουν όλοι ότι είναι το όνειρό μου να επιστρέψω. Τις προάλλες η κόρη μου, που κυκλοφορεί στο σπίτι με φανέλα της ΑΕΚ, με ρώτησε γι’ ακόμη μία φορά και μου είπε «Μπαμπά, πότε θα επιστρέψουμε στην ΑΕΚ;. Μη με ρωτάς αν θέλω, αυτό δεν πρέπει να το ρωτά κανείς. Αν μου γίνει πρόταση, δεν το σκέφτομαι καθόλου και έχω επιστρέψει». blancoAEK19245 Ισμαέλ μας είπες πριν ότι εάν επέστρεφες στην Ελλάδα, θα το έκανες μόνο για την ΑΕΚ. Όταν έφυγες από την ΑΕΚ ακούστηκε ότι είχες πρόταση και από άλλες ομάδες, όπως ο Παναθηναϊκός. Ισχύουν αυτά που γράφτηκαν; «Ναι είχα πρόταση από δύο μεγάλες ελληνικές ομάδες να συνεχίσω στην Ελλάδα. Οι προτάσεις ήταν και καλά οικονομικές, αν θες.
 Αλλά ήμουν εγώ, που τις απέρριψα. Παρά την πίεση, δεδομένων των συνθηκών αλλά και της κοινής λογικής, να υπογράψω, ήμουν εγώ ο ίδιος προσωπικά που είπα όχι. Σε κάποια στιγμή που σκεφτόμουν τι πρέπει να κάνω στην καριέρα μου, το σκέφτηκα καλά και είπα στον εαυτό μου. Να πας στο εξωτερικό, να μπεις σε διαδικασία προσαρμογής ξανά αν χρειαστεί, αλλά φανέλα άλλης ομάδας στην Ελλάδα δεν θα φορέσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου