Μετά τον εντοπισμό των «ψεύτικων» views το Youtube διέγραψε πάνω από 1 δισεκατομμύριο views στα βίντεο της Universal και 851 εκατομμύρια views από τα βίντεο της Sony ενώ δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις που το Youtube διέγραψε και ολόκληρο το βίντεο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του, το Youtube ενημέρωσε τους χρήστες οτι η μείωση των views δεν οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα λειτουργίας αλλά έγινε με δική του πρωτοβουλία, καθώς αντιλήφθηκε ότι παραβιάστηκαν οι Όροι Χρήσης ενώ δεν αποκλείεται τον δρόμο αυτό να ακολουθήσουν και άλλες μεγάλες ιστοσελίδες και υπηρεσίες όπως το Facebook, το Twitter ώστε να μειωθεί ο αριθμός των spam μηνυμάτων και η προσπάθεια δημιουργίας κερδών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου