Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

ΔΙΕΘΝΗ. 23 νεκροί από την επιδημία μηνιγγίτιδας

23  νεκροί από την επιδημία μηνιγγίτιδαςΣτους 23 ανήλθαν οι νεκροί από την επιδημία μιας θανατηφόρας μορφής μηνιγγίτιδας που έχει ξεσπάσει στις ΗΠΑ, σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου Ασθενειών και Προλήψεων (CDC) της χώρας. Την Παρασκευή, ο αριθμός των νεκρών ανερχόταν στους 20, ενώ το CDC ανέφερε το Σάββατο ότι υπήρξαν 13 νέες περιπτώσεις, ανεβάζοντας τον αριθμό των κρουσμάτων στα 281.
 Το ξέσπασμα της επιδημίας, σύμφωνα με τους ειδικούς, οφείλεται στη χορήγηση παρτίδων μολυσμένων ενέσεων στεροειδών, οι οποίες είχαν διανεμηθεί σε τουλάχιστον 23 πολιτείες των ΗΠΑ. Οι αρχές διεξάγουν έρευνες προκειμένου να εντοπίσουν τους υπαιτίους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου