Το ξέσπασμα της επιδημίας, σύμφωνα με τους ειδικούς, οφείλεται στη χορήγηση παρτίδων μολυσμένων ενέσεων στεροειδών, οι οποίες είχαν διανεμηθεί σε τουλάχιστον 23 πολιτείες των ΗΠΑ. Οι αρχές διεξάγουν έρευνες προκειμένου να εντοπίσουν τους υπαιτίους.
Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012
ΔΙΕΘΝΗ. 23 νεκροί από την επιδημία μηνιγγίτιδας
Το ξέσπασμα της επιδημίας, σύμφωνα με τους ειδικούς, οφείλεται στη χορήγηση παρτίδων μολυσμένων ενέσεων στεροειδών, οι οποίες είχαν διανεμηθεί σε τουλάχιστον 23 πολιτείες των ΗΠΑ. Οι αρχές διεξάγουν έρευνες προκειμένου να εντοπίσουν τους υπαιτίους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου