Η Ελλάδα δεν συγκαταλέγεται από τους ξένους τουρίστες στην λίστα με τους κορυφαίους προορισμούς με το καλύτερο φαγητό στον κόσμο. Αυτό απέδειξε έρευνα που φέρνει μακράν πρώτη την Ιταλία για την πίτσα, τα ζυμαρικά και τα παγωτά της.
Η έρευνα των 27.000 διεθνείς ταξιδιώτες έγινε από την Hotels.com και έφερε συντριπτικά πρώτη την Ιταλία με 32% των ψήφων, γεγονός που δεν προκαλεί έκπληξη λαμβάνοντας υπόψη ότι η χώρα είναι δημοφιλής προορισμός και για την πίτσα, τα ζυμαρικά και το παγωτό. Η Γαλλία πέτυχε τη δεύτερη θέση, με 24% για τα γλυκά και μπαγκέτες της, ενώ η Ιαπωνία ήρθε τρίτη, με 18% για το διάσημο sashimi, σούσι και τεμπούρα.
Αυτό δείχνει ότι υπάρχει πλέον σκληρός ανταγωνισμός για τις πιο παραδοσιακές γεύσεις, όπως η ιταλική και η γαλλική κουζίνα, από το φαγητό από την Άπω Ανατολή. "Το Ιαπωνικό φαγητό θεωρείται εξαιρετικό παράδειγμα της υγιεινής διατροφής και υπάρχει μια ποικιλία από ιαπωνικά εστιατόρια σε κάθε πολυπολιτισμική πρωτεύουσα", δήλωσε ο Άλισον Κούπερ από την Hotels.com .
Η Ηπειρωτική Κίνα καταλαμβάνει την τέταρτη θέση στην έρευνα, ακολουθούμενη από την Ισπανία, τις ΗΠΑ και το Μεξικό, την Ταϊλάνδη, την Ταϊβάν και την Ινδία. Η δημοτικότητα της παέγια και των τάπας έδωσαν στην Ισπανία την πέμπτη θέση, ενώ όσοι αγαπούν τα Burger Fries βοήθησαν τις ΗΠΑ να αποκτήσει την έκτη θέση στον πίνακα.
Τα αποτελέσματα έδειξαν επίσης ότι η επιλογή ενός ταξιδιωτικού προορισμού μπορεί πραγματικά να βρίσκεται και μέσα στο στομάχι των τουριστών, καθώς τα 2/3 των Αυστραλών λένε ότι η κουζίνα παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή του τόπου διακοπών τους. Το ήμισυ των ερωτηθέντων Αυστραλών δαπανούν 1/4 έως 3/4 του ημερήσιου προϋπολογισμού στις διακοπές τους, αποκλειστικά στα τρόφιμα.
"Είναι να απορεί κανείς που η τοπική κουζίνα παίζει ένα τόσο μεγάλο μέρος στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για τους ταξιδιώτες" αναφέρει για τα Hotels.com η εκπρόσωπος Κάθριν Birch. Κατά μέσο όρο οι Αμερικανοί ξοδεύουν 25-49% του καθημερινού τους προϋπολογισμού σε τρόφιμα, όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
Η Ελλάδα, παρά το γεγονός ότι θα μπορούσε να ξεχωρίσει προβάλλοντας την Μεσογειακή κουζίνα, δεν βρίσκεται πουθενά στον χάρτη των γαστρονομικών προτιμήσεων των τουριστών. Το γεγονός αποδεικνύει τα τεράστια κενά στην ελληνική πολιτική για την ώθηση του τουρισμού στη χώρα μας.
Η έρευνα των 27.000 διεθνείς ταξιδιώτες έγινε από την Hotels.com και έφερε συντριπτικά πρώτη την Ιταλία με 32% των ψήφων, γεγονός που δεν προκαλεί έκπληξη λαμβάνοντας υπόψη ότι η χώρα είναι δημοφιλής προορισμός και για την πίτσα, τα ζυμαρικά και το παγωτό. Η Γαλλία πέτυχε τη δεύτερη θέση, με 24% για τα γλυκά και μπαγκέτες της, ενώ η Ιαπωνία ήρθε τρίτη, με 18% για το διάσημο sashimi, σούσι και τεμπούρα.
Αυτό δείχνει ότι υπάρχει πλέον σκληρός ανταγωνισμός για τις πιο παραδοσιακές γεύσεις, όπως η ιταλική και η γαλλική κουζίνα, από το φαγητό από την Άπω Ανατολή. "Το Ιαπωνικό φαγητό θεωρείται εξαιρετικό παράδειγμα της υγιεινής διατροφής και υπάρχει μια ποικιλία από ιαπωνικά εστιατόρια σε κάθε πολυπολιτισμική πρωτεύουσα", δήλωσε ο Άλισον Κούπερ από την Hotels.com .
Η Ηπειρωτική Κίνα καταλαμβάνει την τέταρτη θέση στην έρευνα, ακολουθούμενη από την Ισπανία, τις ΗΠΑ και το Μεξικό, την Ταϊλάνδη, την Ταϊβάν και την Ινδία. Η δημοτικότητα της παέγια και των τάπας έδωσαν στην Ισπανία την πέμπτη θέση, ενώ όσοι αγαπούν τα Burger Fries βοήθησαν τις ΗΠΑ να αποκτήσει την έκτη θέση στον πίνακα.
Τα αποτελέσματα έδειξαν επίσης ότι η επιλογή ενός ταξιδιωτικού προορισμού μπορεί πραγματικά να βρίσκεται και μέσα στο στομάχι των τουριστών, καθώς τα 2/3 των Αυστραλών λένε ότι η κουζίνα παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή του τόπου διακοπών τους. Το ήμισυ των ερωτηθέντων Αυστραλών δαπανούν 1/4 έως 3/4 του ημερήσιου προϋπολογισμού στις διακοπές τους, αποκλειστικά στα τρόφιμα.
"Είναι να απορεί κανείς που η τοπική κουζίνα παίζει ένα τόσο μεγάλο μέρος στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για τους ταξιδιώτες" αναφέρει για τα Hotels.com η εκπρόσωπος Κάθριν Birch. Κατά μέσο όρο οι Αμερικανοί ξοδεύουν 25-49% του καθημερινού τους προϋπολογισμού σε τρόφιμα, όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
Η Ελλάδα, παρά το γεγονός ότι θα μπορούσε να ξεχωρίσει προβάλλοντας την Μεσογειακή κουζίνα, δεν βρίσκεται πουθενά στον χάρτη των γαστρονομικών προτιμήσεων των τουριστών. Το γεγονός αποδεικνύει τα τεράστια κενά στην ελληνική πολιτική για την ώθηση του τουρισμού στη χώρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου