Ο υπουργός έλαβε τη διαβεβαίωση ότι όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες των Δήμων και των Περιφερειών είναι σε πλήρη ετοιμότητα για τις εκλογές. Σύμφωνα με τον κ. Μανιτάκη, ο αριθμός των δικαιούχων αποζημίωσης για την εμπλοκή τους στην εκλογική διαδικασία παραμένει ο ίδιος. Ωστόσο, όπως είχε μεταδώσει νωρίτερα και η Ναυτεμπορική, το χρηματικό ποσό των αποζημιώσεων μειώνεται για τις περισσότερες κατηγορίες, εκτός από τους εργαζομένους στους δήμους, όπου θα υπάρξει μικρή αύξηση. Παράλληλα, εξοικονομούνται 800.000 ευρώ για τα τηλεγραφήματα των δικαστικών αντιπροσώπων από τους Δήμους προς το υπουργείο Εσωτερικών (για την ανάληψη των καθηκόντων τους και για τη μετάδοση των εκλογικών αποτελεσμάτων), καθώς για πρώτη φορά θα εφαρμοστεί ενημέρωση με τηλεομοιοτυπία (fax) μέσω του Δικτύου «Σύζευξις».
Τέλος, στη διάθεση του υπουργείου βρίσκονται από την περασμένη εβδομάδα οι πιστώσεις για τα προνοιακά επιδόματα, τα οποία και θα καταβληθούν σταδιακά στους δικαιούχους από τις 15 Ιουνίου, αφού πρώτα γίνει η διασταύρωση των στοιχείων των δικαιούχων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου