Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Hχηρή διαδήλωση κατά Σαακασβίλι στη Γεωργία

Εκατοντάδες υποστηρικτές της αντιπολίτευσης συγκεντρώθηκαν σήμερα στο Τμπιλίσι, για τρίτη συνεχόμενη ημέρα, με αίτημα την αποχώρηση του Γεωργιανού προέδρου Μιχαήλ Σαακασβίλι, την επομένη των βίαιων συμπλοκών που σημειώθηκαν με την αστυνομία.
Χθες, η αστυνομία χρησιμοποίησε δακρυγόνα και άνοιξε πυρ με σφαίρες καλυμμένες με ελαστικό κατά των διαδηλωτών, δηλώνοντας ότι αστυνομικοί δέχθηκαν επίθεση από αντιπολιτευόμενους. Ωστόσο, οι τελευταίοι κατηγόρησαν τις δυνάμεις της Τάξης ότι εκείνες προκάλεσαν τα βίαια επεισόδια.
Περίπου 300 διαδηλωτές πέρασαν τη νύχτα μπροστά από την έδρα της γεωργιανής τηλεόρασης και πολλοί από αυτούς ήταν οπλισμένοι με ρόπαλα, σύμφωνα με δημοσιογράφο του Γαλλικού Πρακτορείου.
Η αντιπολίτευση ζητεί την αποχώρηση του Σαακασβίλι, ο οποίος κατηγορείται για απολυταρχική διακυβέρνηση της χώρας.
Περίπου 6.000 υποστηρικτές της αντιπολίτευσης είχαν διαδηλώσει το Σάββατο στην πλατεία Ελευθερίας του Τμπιλίσι. Ωστόσο, χθες οι διαδηλωτές υπολογίζεται ότι ήταν γύρω στους 2.000.

www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου