Τρίτη 24 Μαΐου 2011

«Επιστημονικό σώμα θα μελετήσει τις επιπτώσεις στη Φουκουσίμα»

Ένα επιστημονικό σώμα του Ο.Η.Ε. δήλωσε σήμερα ότι θα μελετήσει τις επιπτώσεις της ραδιενέργειας από την πυρηνική καταστροφή της Ιαπωνίας στους ανθρώπους και το περιβάλλον, αλλά δεν αναμένει να εντοπίσει σημαντικές συνέπειες στην υγεία.
Η Επιστημονική Επιτροπή του Ο.Η.Ε. για τα αποτελέσματα της Ατομικής Ακτινοβολίας (UNSCEAR), η οποία έχει δημοσιεύσει εκθέσεις σχετικά με το δυστύχημα του Τσερνόμπιλ το 1986, ανακοίνωσε ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο χρόνια για να εκδώσει μια πλήρη έκθεση σχετικά με το θέμα.
«Όλοι θέλουν απαντήσεις αύριο ή την επόμενη εβδομάδα, αλλά αυτό δεν είναι δυνατό. Χρειαζόμαστε χρόνο» δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος της UNSCEAR Βόλφγκανγκ Βάις, προσθέτοντας ότι τα προκαταρκτικά συμπεράσματα αναμένονται τον Μάιο του 2012.

www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου