Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

"Ασμα-ασμάτων"




          "Ερχεται η αγάπη..." 

      Δημήτρης Ζερβουδάκης







Αμανπιαρε !... Ερχεται η αγάπη και ακούω την περπατησιά της !...

Στίχοι: Γιώργος Φραντζολάς
Μουσική: Γιώργος Φραντζολάς
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Ζερβουδάκης


Έρχεται το βράδυ
έρχεται η αυγούλα
και η αναπνοή μου
κοβεταιστα δυο

Κόβεται η ψυχή μου
τ'απογευματάκι
όταν την κοιτάζω
είναι ίδια φως

Στο σοκάκι ακούω
την περπατησιά της
κι απ'την όμορφιά της
έλαμψα κι εγώ,
είναι η αγάπη
που όμοια της δεν έχει
και όταν σε κερδίσει
πια δεν την ξεχνάς

Πόσο με πληγώνει
που δεν μου το λέει
πίκρες με πληρώνει
και βαρύ καημό

Μια λεξούλα μονο
απ'τα δυο της χείλη
θα'φτανε για μένα
που την λαχταρώ

Στο σοκάκι ακούω
την περπατησιά της
κι απ'την όμορφιά της
έλαμψα κι εγώ,
είναι η αγάπη
που όμοια της δεν έχει
και όταν σε κερδίσει
πια δεν την ξεχνάς

1 σχόλιο: