Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Φατάχ και Χαμάς υπέγραψαν στη Μόσχα νέα διακήρυξη

Ο πρόεδρος της Παλαιστινιακής Αρχής ανακοίνωσε σήμερα από το Αμάν της Ιορδανίας ότι η επόμενη παλαιστινιακή κυβέρνηση θα σχηματιστεί από ανεξάρτητους τεχνοκράτες.
Παράλληλα, οι δύο παλαιστινιακές οργανώσεις υπέγραψαν σήμερα στη Μόσχα μια νέα κοινή διακήρυξη, χωρίς όμως να αποκαλύψουν το περιεχόμενό της.

www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου