Κυριακή 1 Μαΐου 2011
Έσπασαν με ρόπαλα λεωφορείο στη Λ. Αλεξάνδρας
Πριν από λίγο, οπαδοί του Παναθηναϊκού, κατά τη διάρκεια των επεισοδίων που σημειώθηκαν στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, σταμάτησαν ένα διερχόμενο τουριστικό λεωφορείο, έβγαλαν έξω τον οδηγό και με ρόπαλα προκάλεσαν στο όχημα σημαντικές φθορές.
www.zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου