Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Αμανπιαρε!...ακόμα κοιμάστε;...






"ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ"

71 σχόλια:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=L-UQVv1Y0OM&feature=related
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=g9cZ2Fo4RAU&feature=related
    ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΜΑΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο το τραγούδι του Ξυλούρη και φανταστικές οι εικόνες Νιώτη.
    Καλημέρα σε όλους. Καλημέρα στην Ωραία Ελένη, στο Σάκη, στη Μαίρη, στο Φώτη, στην Καρμενσίτα, στη Σταυρούλα, στο Νιώτη, στο Γ-Γ, στη Μαρίζα, στον Καλλίμαχο, στον Παναγιώτη, στη Σοφία, στο Δάνη, στο Λουκά, στο Στάθη, στην Ευφροσύνη, στον Παναή, στο Μιχάλη, στο Victora, σ' όλα τα παιδιά του Αμανπιαρε και σ' όλο τον κόσμο.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ
    ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://www.youtube.com/watch?v=Mucr0NnWM7o
    ΓΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα σε ολους /ες
    καλημερα Νιωτη Εφη
    και σε οσους ακολουθησουν μετα
    σημερα αργησα αλλα μια καλημερα θα την πω οπως και να εχει(ειναι η τριτη φορα που γραφω κατι δεν παει καλα με την συνδεση μου?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Κάρμεν καλά να περάσεις τη μέρα σου. Μήπως πατάς κουμπιά ανεξέλεγκτα όπως εγώ;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή συνέχεια σε όλους. Φιλάκια.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΡΜΕΝ ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ
    ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημερα σε ολα τα παιδια καλη δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα σε όλους-ες σας .
    Ναστε καλά και δύναμη ψυχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Φώτη Έφη Νιώτη Κάρμεν Συμπέθερε Καλλίμαχε Καλημέρα σε όλους. Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα Φωτη Συμπεθερα Καρμεν Εφη και σε οσους ακολουθησουν Σταθηηηηηηηηηηη χαθηκαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Εφούλα....βρε Νιώτη να σε δώσει ποσοστά απο τις μετοχές ο Φώτης να βγάζεις και κανένα παξίσι, έγινες που έγινες θαμώνας του μαγαζιού....να σε πληρώνουμε κιόλας χαχαχαχαχαχα...καλη μέρα σε όλους σας.Φώτη άκουσα ψάχνης για συνέταιρο....χαχαχαχαχαχα,γιαυτό το λέω το ποιό πάνω και για να πειράξω τον Νιώτη!Ξυπνώ με την ελπίδα κάθε μέρα να μπώ και να μην τον δώ και να σου Φάντης μπαστούνη.....χαχαχαχα,καλή συνέχεια σε όλες και σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΕΕΕΕΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΕΠΙΣΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΣΟΥΣ[ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΑΤΟΥΣ]ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΥΕΜΑ ΜΟΥ ΦΩΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημερα σας φιλοι του Αμανπιαρε. Δυο καλα συστατικα εχουμε εντοπισει κατα το παρελθον, το ενα ειναι "μακρια απο τις συστολες μας" το αλλο ειναι οτι οπως πρεπει τα ματια να ειναι ορθανοιχτα ετσι πρεπει και η καρδια μας. Φωτη μην σκας για τιποτα το αυριο ειπαμε μπορει και περιμενει.....Καλημερα σε ολους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΕ ΞΙΔΙ ΤΡΩΣ ΛΙΓΟ ΨΩΜΙ,
    ΜΕ ΜΕΛΙ ΤΟ ΧΟΡΤΑΙΝΕΙΣ.
    ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΟΥ,
    ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΕΡΔΑΙΝΕΙΣ.
    ΠΑΝΑΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΟΧΑΙΡΕΤΑ ΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ,
    ΟΤΑΝ ΚΑΒΑΛΙΚΕΨΕΙΣ ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ,
    ΟΤΑΝ ΞΕΠΕΖΕΨΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ΑΝΟΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ Λουκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΝΙΟΤΗ ΕΣΕΙΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΕΤΕ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΝΑ ΣΤΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ Λουκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΦΤΕΙΑΞΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΠΙΟ ΤΑΚΤΙΚΑ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΔΡΟΜΕΣ. ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΕΛΟΣ! ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΝΙΟΤΗ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΑΣ ΕΙΣΑΣΤΕ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΟΥΚΑ, ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΥΡΙΕ ΦΩΤΗ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια και χαρα στο φιλο μου ΝΙΩΤΗ που χθες ΣΚΑΣΑΜΕ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ με τον φανταστικο κοκορα. Φιλε μου σε περιμενω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΚΟΚΟΡΙΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ? Λουκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΤΙ!!!
    ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΙΑ ??
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ??
    ΕΔΩ ΔΕΝ ΛΥΝΟΥΜΕ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΑ?? ΟΥΤΕ
    ΘΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ?? ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΜΕ?
    ΚΑΙ ΑΜΑ ΘΕΛΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΟΤΑΝΩ ΝΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ,
    ΑΝ'? ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΝΤΟΥ?
    ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΑΛΩΝΙΑ??
    ΜΕ ΕΡΓΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ!!
    ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ?
    ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ.
    ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΩ
    ΦΙΛΙΚΑ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οπως βλεπεις Νιωτη μου κανενας απο εμας δεν γραφει ολοκληρα κατεβατα σχολια, μη μου στεναχωριεσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΠΑΩ ,
    ΣΤΗΝ ΜΗΛΟ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ,??
    ΠΟΣΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΕΓΩ ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΝΩ ΚΑΛΑ
    ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΦΕΥΓΩ, ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΩ,
    ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΝΟΜΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΦΟΡΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ
    ΚΑΙ ΕΙΧΑΤΕ ΓΡΑΨΕΙ? ΕΓΩ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΕΛΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
    ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΞΕΡΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. http://www.youtube.com/watch?v=YrW1s5vXllY
    ΔΕΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα ξανά κι από μένα. Βρε Νιώτη μου γιατί μας το λες αυτό; Γράψαμε κατεβατά εμείς εχτές; Ε, κι άμα βλέπεις κατεβατά και δε θες να τα διαβάζεις δεν τα διαβάζεις. Απλούστατο. Πάντως εμείς θέλουμε τη γνώμη σου, όπως και τις συμβουλές σου για τα βότανα. Γιατί αυτό το παράπονο;
    Σταυρούλα μου αυτές οι μέρες είναι οι μέρες σου. Υπέροχες για μπάνιο.
    Καλησπέρα και σ' όλους τους υπόλοιπους.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Παιδιά θέλω να ξέρω όμως μέχρι την Πέμπτη για το τραπέζι,την Κυριακή το μεσημέρι,πόσοι μπορείτε να έρθετε απ' όσους δε μου έχουν απαντήσει, για να κανονίσω.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. καλησπερα Γεια σου Εφη με τα τραπεζια σου Κριμα που ειναι μακρια για μενα και την γειτονισσα για να ερθουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είμαι πολύ στεναχωρημένη με αυτά που γράφει ο Νιωτης τη μας θέλει ηλίθιες η σκεπτόμενους ανθρώπους Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. http://www.youtube.com/watch?v=YRmc75niJ-E
    ΕΦΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Θα το 'θελα πολύ Γιώργο μου, αλλά και να μην έρθετε που το καταλαβαίνω, θα έρθω κάποια στιγμή εγώ πάνω στα Γρεβενά οπότε το λέω από τώρα σας χρωστάω ένα τραπέζι.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΦΗ ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣ ΘΑ ΕΡΘΩ,
    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΘΑ ΦΑΩ ΧΟΡΤΑ,
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΡΑΦΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ
    ΞΕΧΑΣΕΙΣ?? ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΞΕΧΝΟΥΝ
    ΚΑΙ ΤΡΩΟ ΜΟΝΟ ΣΑΛΑΤΕΣ. ΟΠΟΥ ΠΑΩ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ,ΣΥΓΝΩΝΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?
    ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΕΝΑ ΚΑΤΕΒΑΤΩ ,ΘΑ ΚΑΙ ΘΑ
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ ,ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.
    ΕΤΣΙ ΕΛΕΓΑΝ ΠΑΛΙΑ. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ
    ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ, ΔΕΝ ΜΗΛΑΜΕ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εντάξει Νιώτη μου. Σαλάτα του Σεφ θες; Αλήθεια σαλιγκάρια τρως; Γιατί ξέρω ένα πολύ ωραίο κρητικό μαγαζί που φτιάχνει πολύ ωραία σαλιγκάρια.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μη στενοχωριέσαι Σταυρούλα μου. ΄Αντρες!!! Πού να μας καταλάβουν εμάς τις γυναίκες ότι θέλουμε να εμβαθύνουμε!!! Γράφε εσύ και θα σου απαντάω εγώ!! Ναι;;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Παιδιά σας αφήνω όμως τώρα γιατί πρέπει να φύγω. Τα λέμε. Φιλάκια καλή συνέχεια.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. http://www.youtube.com/watch?v=xOJD94y1k0o&feature=grec_index
    ΕΦΗ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΧΟΡΕΨΩ ΕΓΩ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΙ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χα,χα καλά πολύ γέλιο. Να 'σαι καλά Νιώτη μου που μας κάνεις και γελάμε.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εφούλα μου για το μέλλον όλον τον παιδιών και τον δικό μου μαζί είμαι έτοιμη να αγωνιστώ έχω παλέψει και παλεύω καθημερινά για να έρθει ένα τσούρμο αλήτες και να μας το καταστρέψουν σε ευχαριστώ για την υποστηρίξει.Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ?
    ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΤΟ ΜΟΥ?
    ΑΛΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ! ΣΤΕΝΑΧΟΡΙΕΣΑΙ ΤΣΑΜΠΑ
    ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ?
    ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ?
    δεν θελω να στεναχοριεσαι, για κατη που δεν αλαζη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΕΡΘΩ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΔΩΣΤΕ ΔΙΕΘΥΝΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΙΠΙ ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ
    ΓΡΑΨΕΜΟΥ ΚΑΤΗ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΜΟΝΟΣ
    http://www.youtube.com/watch?v=1nL7wVw19JA
    ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Π Ι Π Ι - ΜΑΖΙ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ
    ΕΧΗ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΣΑΛΑΤΑ
    ΕΣΥ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΚΑΛΑΜΑΚΙΑ
    ΕΣΥ ΤΟ ΕΡΝΙ ΚΑΙ ΕΓΟ ΤΟ ΓΙΑΧΝΙ
    ΕΣΥ ΤΟ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ
    ΕΣΥ ΤΟ ΜΟΣΧΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΜΑΡΟΥΛΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Είναι κανείς εδωωωωωωωωωωωωωωώ Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΙΩΤΗ ΠΡΩΤΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΘΑ ΦΑΜΕ ΚΑΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟ ΠΟΛΥ -ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΑΠΕΞΩ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΩ ΦΑΪ ΤΡΕΧΩ ΥΣΤΕΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΜΑΘΕ ΜΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. pipis στο χωριό μου λένε όπου βρεις φαγητό κάτσε όπου βρεις ξύλο φύγε/ Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. σταυρουλα το κακο με μενα ειναι οτι και στα δυο ειμαι μεσα [εφγα αλλα μου δωσανε] το μονο μου παραπονο ειναι που δεν τον ξεμπροστιασαν ολοι οι του μπλοκΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΟΤΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΨΕΜΑΤΑ ΕΧΩ ΓΙΑ ΟΤΙ ΛΕΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. τη να πεις με τους απατεώνες χάλασε ο κόσμος Για το χρήμα γίνονται όλα Σταυρούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΡΑ ΕΙΡΘΑ
    ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ,
    ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΝΕΥΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΙΠΙ ΟΤΙ ΘΑ ΦΑΜΕ ΘΑ ΦΑΜΕ, ΑΛΑ
    ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΩΡΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΕΣ ΑΠΟΧΕΣ?
    ΠΑΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΑΜΕ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ
    ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ,
    ΠΑΝΕ Η ΑΓΩΝΕΣ, ΠΑΝΕ ΟΛΑ, ΤΗ ΑΓΩΝΑ
    ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ,ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ
    ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΜΑ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΑΓΗΤΟ
    ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ?
    ΦΕΥΓΩ, ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΗ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ
    ΤΡΩΟ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Νεύρα δεν ήταν Νιώτη στεναχώρια ναι αν δεν κάνουμε κάτι χανόμαστε έχεις μια κόρη και πρέπει να καταλαβαίνεις την αγωνία μου.Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΟ?
    ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΖΟΥΓΚΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
    ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΜΑΣ
    ΕΙΝΑΣΤΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΡΕΜΟΥΜΕ
    ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ,ΑΜΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΟ ΒΡΑΔΥ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΤΗΣ ΑΘΗΝΑ ΣΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ
    ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΑΛΟΔΑΠΟΙ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Γιατί εμείς εδώ δεν έχουμε κάθε καρυδιάς καρύδι είναι παντού. Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ
    ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ,ΤΡΕΜΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ
    ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΥ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Την έχω σιχαθεί την τν δεν βλέπω ποτέ την έχω μόνο για τον άντρα μου Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ,
    ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΔΕΙΑΣΑΝ
    ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ
    ΚΑΙ ΑΛΑΞΑ ΠΟΡΤΑ 3000 ΕΥΡΩ ΧΑΛΑΣΑ,
    ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΟ 4 ΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΕΚΛΕΨΑΝ
    ΕΔΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Άστα να πάνε που καταντήσαμε να μην μπορούμε να κάνουμε τίποτα θα μας φάνε και μας σε λίγο.Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Καληνύχτα Νιώτη .Έφη πάλι για καφέεεεεεεεεεε Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλησπερα το μεσημερι εφυγα αποτομα πονεσε το δοντακι και πηγα μοναστηρι καλο βραδυ σε ολα τα παιδια Εφη θα σε περιμενουμε Γρεβενα -πτολεμαιδα και μπιτολα για ενα οδοντιατρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή