Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Αμανπιαρε!...ακόμα κοιμάστε;...






"ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ"

93 σχόλια:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=dqQ_N7VotV0 σε ολους-ες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΟ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ
    ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ,
    ΜΕ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
    ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣ ΣΤΗ ΛΥΠΗ,
    ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΩΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό μήνα. Χωρίς ψέματα όμως. Μου χαλάσανε το μήνα μου μ' αυτό το έθιμο.
    Καλημέρα, Νιώτη, Γ-Γ (πού θα πας αυτή τη φορά;), στις κορούλες σας, στο Φώτη, στην Κάρμεν, στη Σοφία, στον Παναή, στον pipi,στο michael,στο Victora, στο Σάκη, στον Καλλίμαχο, στη Σταυρούλα, στην Ωραία Ελένη, στη Μαίρη, στο Στάθη, στο Λουκά, στον Ηλία, στη Φανή, στην Ευφροσύνη,και σ' όλα τα παιδιά που μπαίνουν στο Αμανποιαρε και σ' όλη την Ελλάδα.
    Σαββατοκύριακο έρχεται, κουράγιο.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι ένα καλημέρα από μένα στη Μαρίζα.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΦΗ ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΨΕΜΑΤΑ
    ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ
    ΧΩΡΙΣ ΨΕΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα σε ολους καλο μηνα
    Απριλης ψευτης,ζουμε σε ενα διαρκει ψεμα και μια κοροιδια
    καλημερα γειτονα,Νιωτη,Εφη(γιατι σε χαλασαν το μηνα?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΨΕΜΑΤΑ
    ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
    ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΑΜΑΝ ΜΑΣ
    ΠΕΘΑΝΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΑ
    ΘΑ ΣΟΥ ΤΟΥ ΘΑ ΞΟΥ ΧΟΥ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΡΜΕΝ ΨΥΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
    ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. οποιος ξυπναει και λεει τετοια πραγματα δεν παει η μερα του καλα
    βρες ενα κινητρο να εχεις αισιοδοξια στην ζωη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΡΜΕΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ
    ΔΕΝ ΕΧΩ ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ
    Η ΠΟΛΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗ ΝΑ ΚΑΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιατί το μήνα αυτό έχω γενέθλια και δεν τολμάω να πω ένα ψέμα αμέσως μου το χτυπάνε ότι γεννήθηκα το μήνα των πολιτικών.
    Νιώτη καλά να περάσεις στη Σαλαμίνα. Αλλά γιατί δεν είσαι καλά;
    Κάρμεν μου, εσύ είσαι καλά; Λίγο περίεργα τα μηνύματα που μας στέλνεις τώρα τελευταία.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΙ ΕΦΗ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ
    ΕΓΩ ΛΟΓΟ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΝΟ ΠΛΑΚΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ΚΑΡΜΕΝ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ
    ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑΤΗΣ ΓΙΑΤΙ
    ΘΑ ΤΗΝ ΦΑΗ. οχι σε μασ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ειμαι μια χαρα μην ανησυχεις Εφη μου λιγο
    φορτωμενη αυτο τον καιρο
    να σ ευχηθω χρονια πολλα λοιπον με υγεια
    Νιωτη αν σε πω το μυστικο μου που εχω μεσα πρεπει να σε σκοτωσω μετα.......χαχαχαχαχα
    πλακα εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
    ΓΙΑΤΙ ΒΡΟΜΑΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΜΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΟΥΝ, ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΝΤΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. προς θεου με τιποτα
    αλλοι θελουν σκοτωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ε, καλά Κάρμεν μου, δεν είπα ότι τα έχω και σήμερα. Τέτοια ξεφτίλα πια!!!!
    Παιδιά σας αφήνω θα τα πούμε αργότερα.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μην σε παρει απο κατω
    να σαι περιφανη για την ηλικια σου...αλλοι δεν κατορθωνουν να την φτασουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ
    ΞΑΠΛΑ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ-ΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kι επειδή η αλήθεια που ζούμε με ψέμα μοιάζει, σας εύχομαι αληθινά ένα καλό μήνα.
    Καλή σας μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΗΣ ΤΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ
    ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΤΗΣ ΖΩΗ ΣΟΥ ΜΟΝΗ ΣΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΙΡΗ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
    ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ δεν ειναι ψεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα και καλό μήνα Φώτη Έφη Νιώτη Μαίρη Κάρμεν Σάκη Συμπέθερε Μαρίζα Κάλλίμαχε καλημέρα και καλό μήνα σε όλους Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή σας μέρα και καλό μήνα.
    *ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΦΩΤΗ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ, ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΕΝΟΥ
    ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΣΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΑ,
    ΠΡΟΤΟΥ ΝΑ ΞΕΣΤΟΜΙΣΕΙ,
    ΕΚΕΙΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ.
    ΠΟΤΕ ΤΟΥ Ν'ΑΣΤΟΧΗΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ,
    ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΕΥΕΙ,
    ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΗΜΠΟΡΕΙ,
    ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΕΥΡΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΥΑ
    ΣΤΑ ΣΤΡΕΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΥΔΙΑ
    ΜΗΔΕ ΣΠΙΤΑΚΙ ΕΚΑΝΑ
    ΜΗΔΕ ΚΑΙ ΚΑΡΕΜΙΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΣΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΚΑΘΕ ΓΥΝΑΙΚΟΣ,
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΕΧΕΙ ΑΙΜΑ,
    ΚΙ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΛΕΝΕ Σ'ΑΓΑΠΩ,
    ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Ο ΠΟΝΟΣ ΜΟΥ,
    ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΣ,
    ΚΑΝΩ ΤΗ ΛΥΠΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ,
    ΝΑ ΜΗΝ ΤΗ ΝΟΙΩΣΗ ΑΛΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η ΕΡΗΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ
    ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΝΕΜΕΝΟ
    ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝΕ ΖΕΙ,
    ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΜΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 'ΕΙΣΩΣ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ? ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ
    ΑΛΑ ΠΕΦΤΩ ΓΙΑ ΥΠΝΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλησπέρα σας και πάλι. ΄Οχι, Νιώτη μου δε μας κουράζεις ποτέ. Και αν καμμιά φορά σου λέμε κάτι είναι για να σε πειράξουμε. Ξέρεις ότι σε αγαπάμε όλοι μας ανεξαιρέτως. Αλλά θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι στο σχόλιό σου στις 1.44 μεροληπτείς. Και πολλοί άντρες λένε ψέματα όταν σου λένε "σ' αγαπώ".
    Κάρμεν μου, εγώ δεν είπα ότι έχω πρόβλημα με την ηλικία μου. Απεναντίας, τα έζησα τα χρόνια που περάσανε, τα ζω αυτά που είναι τώρα κι έχω σκοπό να τα ζω όσο ζω. Χα,χα Το "τέτοια ξεφτίλα" πήγαινε στην περίπτωση που τα είχα σήμερα τα γενέθλιά μου που είναι η μέρα του ψέματος.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΦΗ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΟ
    ΕΓΩ ΠΕΡΝΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ
    ΚΑΘΕΝΑ ΣΑΣ ,ΤΑ ΕΧΩ ΣΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ,
    ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΕΣΑΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΟΝΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΗ?
    ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ
    ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΟ ΛΕΣ ,ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ,
    ΑΛΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΚΑΤΗ?? ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΚΡΥΦΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ,
    ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΓΝΩΡΗΣΗ ΠΟΛΕΣ, ΜΑ ΠΟΛΕΣ
    ΓΥΝΑΙΚΕΣ , ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟΣ
    ΚΑΙ ΠΟΤΕΣ, ΜΑ ΠΟΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΠΑ, ΣΕ ΚΑΜΙΑ Σ'ΑΓΑΠΩ
    ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΠΑΛΗΚΑΡΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ.
    ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΠΩ ΚΑΤΗ, ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ
    ΝΟΜΟΣ.βεβαια να το πιστευω το λεω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νιώτη μου όλοι οι άνθρωποι κρατάνε κάτι κρυφό μέσα τους, ακόμη κι απ' το ταίρι τους.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Νιώτη, εγώ δε μίλησα για όλους τους άντρες, είπα ότι υπάρχουν και άντρες ψεύτες, όπως υπάρχουν και γυναίκες ψεύτρες.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΦΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ
    ΟΛΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΨΕΜΑΤΑ ΛΕΝΕ? ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ
    ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΄Οχι, ούτε και αυτό το δέχομαι. Δεν είναι καλό να γενικεύουμε, όσες άσχημες εμπειρίες κι αν έχουμε απ' τη ζωή μας. Γιατί στο τέλος κολλάμε σε αυτές και καταστρέφουμε την δική μας ζωή κάνοντας δυστυχισμένους και τους γύρω μας. ΄Οσο βέβαια θα μας ανέχονται.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΕΦΗ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΗ
    ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΑΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ
    ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΝΤΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΦΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΠΑΝΤΑ
    ΤΗΣ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΟΝΟ ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τέτοιοι άνθρωποι Νιώτη μου υπάρχουν πολλοί, είναι και γυναίκες όμως, όχι μόνο άντρες. Αλλά και πάλι επιμένω δεν πρέπει να γενικεύουμε.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΦΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΝΙΚΕΥΟΥΜΕ
    Η ΖΩΗ ΣΕ ΚΑΝΗ ,Π.Χ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ
    ΝΑ ΚΡΑΤΩ ΚΛΙΣΤΩ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ
    ΜΑ ΠΕΙΡΑΖΗ, ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΩ ΘΑ ΣΚΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χα,χα, καλό αυτό το γνωμικό, δεν ξέρω όμως αν κατάφερε να το εφαρμόσει κανείς. Εν πάση περιπτώσει, ο χρόνος είναι που γλυκαίνει κάθε πόνο, κι ύστερα από καιρό, ανακαλύπτεις, ότι αυτό που σε πονούσε, τώρα είναι μια ανάμνηση, και μπορείς να ξεκινήσεις πάλι απ' την αρχή. Στην αρχή βέβαια κάθε απογοήτευσης νομίζεις ότι ο κόσμος χάθηκε κάτω από τα πόδια σου.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Nιωτη το πρωι θα ειμαι αθηνα σε μια εκθεση με κυνηγους καπου στη παιανια περισσοτερα τηλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μα όταν λέω να μη γενικεύουμε Νιώτη μου, εννοώ να μη λέμε ότι όλοι είναι ίδιοι. Δεν είναι.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπέρα Γιώργο. Με κυνηγούς; Ω καλά, συνέχεια θα ακούς, εγώ έπιασα τόσα πουλιά, ενώ εσύ μόνο τόσα.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΕΦΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑ,
    ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΝΤΡΑΣ.
    ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΟΟΥΣΕ ΛΕΦΤΑ.
    ΑΛΑ ΑΦΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΣΕΝΑ ΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ,
    ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΝΑ Η ΖΩΗ
    ΚΑΙ ΦΕΥΓΗ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΦΕΥΓΗ ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΡΧΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. εγω απλα θα τους παω σε μια εκθεση Δεν ειμαι κυνηγος οδηγος ειμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΚΟΥΔΕΣ ΔΕΝ ΚΥΝΗΓΑΓΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ
    ΑΡΚΟΥΔΙΑΡΗΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Νιώτη μου, το να φτιάξεις τη ζωή σου, δε σημαίνει απαραίτητα να παντρευτείς. Αυτό πιστεύω εγώ. Τη δουλίτσα μου την έχω, ανεξάρτητη είμαι, δε δίνω λογαριασμό σε κανένα τι τα κάνω τα λεφτά μου, παρά μόνο στην ΄Εφη, όταν υπάρχει κι ένας δεσμός, όλα είναι πιο ωραία, αλλά κακά τα ψέματα (αχ πάλι αυτά τα ψέματα χαχα) έχω μάθει να είμαι μόνη μου κι αφέντρα του εαυτού μου. Δε θα ανεχτώ εύκολα να έρθει κάποιος και να μου πει να κάνω συμβιβασμούς και να υποκύψω. Και να σου πω κάτι μωρέ Νιώτη, θεωρώ ότι αν δεν κάνεις πάρα μα πάρα πολλές υποχωρήσεις και δεν καταπίνεις κάποια πράγματα που σε πληγώνουν, ο γάμος γρήγορα θα σχολάσει. Και δεν εννοώ μόνο το διαζύγιο. Κι αυτό το βλέπω και το ακούω από όλες τις παντρεμένες που ξέρω.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Βρε Γιώργο μου, εγώ δεν είπα ότι είσαι κυνηγός, είπα ότι θα τους ακούς συνέχεια να κοκορεύονται. Αν κατάλαβες καλά, δεν τους πάω τους κυνηγούς.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΦΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ
    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΦΗ ΠΕΣΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ,
    ΦΕΥΓΟ ΓΙΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ , ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΒΡΕΧΕΙ
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Α, δηλαδή δε σου λέω και τίποτα καινούριο. Την καταλαβαίνω όμως Νιώτη μου, πίστεψέ με. Δηλαδή βάζω καμμιά φορά τον εαυτό μου στο ρόλο της παντρεμένης και δε μ' αρέσει καθόλου. Χώρια που τι μου φταίει κι ο άλλος ο χριστιανός να δεινοπαθήσει δίπλα μου. Γιατί θα δεινοπαθήσει Νιώτη μου να είσαι σίγουρος.Χα,χα

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να σας "δω" το βράδυ, όμως θα μπω για μια καληνύχτα. Καλό περπάτημα.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Νιώτη μου, το να φτιάξεις τη ζωή σου, δε σημαίνει απαραίτητα να παντρευτείς.

    χμμμ! Ενδιαφέρουσα άποψη σίγουρα στην ζωή το
    να έχεις την δουλίτσα σου είναι ποιο σημαντικό
    απο την δημιουργία οικογένειας.

    Αυτό πιστεύω εγώ. Τη δουλίτσα μου την έχω, ανεξάρτητη είμαι, δε δίνω λογαριασμό σε κανένα τι τα κάνω τα λεφτά μου, παρά μόνο στην ΄Εφη,

    Αυτό λέω και γω στους ανθρώπους που περιστοιχίζομαι,είναι ο πιο εύκολος
    τρόπος συγκάλυψης μιας επερχόμενης
    αποτυχίας προσωπικής αποκατάστασης.

    Δε θα ανεχτώ εύκολα να έρθει κάποιος και να μου πει να κάνω συμβιβασμούς και να υποκύψω.

    Αγαπητή μου έφη συμβιβασμούς και υποκύψεις
    κάνουμε και στην δουλειά μας στην ήδη υπάρχον
    οικογενειά μας στην καθημερινή μας επαφή
    με οποιονδήποτε συνανθρωπό μας ω! ναι ακόμη
    και με τον ίδιο μας τον εαυτό..

    Κι αυτό το βλέπω και το ακούω από όλες τις παντρεμένες που ξέρω.

    το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνεις στην
    ζωή σου είναι να αυθυποβάλεις τον εαυτό σου
    σε μιά τέτοια διαδικασία παρακολούθησης της ζωής
    η της απόψεις μιας παντρεμένης γυναίκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Η ολοκλήρωση του ανθρώπου έρχεται μέσα από την δημιουργία της οικογένειας και η πραγματική
    κληρονομιά που αφήνουμε Πίσω μας είναι τα
    παιδιά μας μέσα από αυτά συνεχίζουμε να
    Ζούμε και μεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ,
    ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΓΝΩΡΗΣΗ ΠΟΛΕΣ, ΜΑ ΠΟΛΕΣ
    ΓΥΝΑΙΚΕΣ , ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟΣ
    ΚΑΙ ΠΟΤΕΣ, ΜΑ ΠΟΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΠΑ, ΣΕ ΚΑΜΙΑ Σ'ΑΓΑΠΩ

    δηλαδή ρε νιώτη έκανες παιδιά χωρίς
    να αγαπάς την γυναίκα σου??????
    αλήθεια την ώρα που την είχες στην
    αγκαλιά σου και κοιμόσασταν πως
    αισθανόσουν άσχημα?????
    με όσες γυναίκες πήγες ποτέ μα ποτέ
    δεν αισθάνθηκες τίποτα για αυτές??
    αλήθεια πως το κατάφερες αυτο για
    πες το μυστικό σου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Πολλη πολλη καλησπερα σε ολους σας στο φιλο Φωτη και στο Νιωτη που ειναι και κολλητος μου. Αν κι εχουμε πολλα χρονια διαφορα εχουμε ταιριαξει. Θελω να καλησπερισω και τον Δανη που συμορφωθηκε με το μπλογκ τον Λουκα και χαιρομαι που βλεπω την Μαριζα. Που εισαι βρε παλιοπαιδο? σε χασαμε να εμφανιζεσε πιο τακτικα, και βεβαια Καρμεν Εφη Ωραια Ελενη Ηρα Σταυρουλα Μαιρη πολλη πολλη εκτιμηση, και βεβεαια σε ολους εδω στο Αμανπιαρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. http://www.youtube.com/watch?v=aSGwDF1c0EI&feature=more_related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΣΑΚΗ ΕΙΜΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟΣ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΝΤΡΕΥΟΥΝΤΑΙ
    ΟΛΟΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ , ΓΙΑΦΤΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΖΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΣΑΚΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΑΤΑΙ
    ΤΟ ΟΤΙ ΣΤΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΑΝ ΧΟΡΤΟΦΑΓΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ
    ΟΛΑ ,ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΜΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΩ ΑΥΤΟ ΛΕΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΦΙΛΕ ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΓΕΙΑΣΟΥ, ΤΩΡΑ ΕΙΡΘΑ ΕΙΜΟΥΝ
    ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΕΡΟΠΟΥΛΟ
    ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΞΕΡΕΙΣ ,ΣΤΑ ΤΑΜΠΟΥΡΙΑ ΞΕΡΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Τι θα γινει με αυτον τον καφε Νιωτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΑΥΡΙΟ ΓΡΑΨΕΜΟΥ
    Η ΠΑΡΕΜΕ ΤΗΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΚΑΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΣΠΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΨΕΜΑΤΑ ΕΦΗ ΜΗΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΚΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΑΝΔΡΑΣ ,ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΣΕ ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΧΩ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ 5 ΠΑΙΔΙΑ 1 ΕΓΓΟΝΙ ΑΛΛΑ ΒΡΑΣΤΑ ΓΛΕΝΤΑ ΤΟ ΙΣΩΣ 1 ΔΕΣΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΤΟ ΓΛΕΝΤΑΕΙ ΑΝ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ ΕΧΕΙ 1 ΠΑΙΔΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ ΣΥΝΑΝΤΙΩΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΔΕΙΣ ΜΑΖΥ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΑΒΕΡΝΑΚΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΖΗΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΟΣΟ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΩΣΤΟΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΔΕΝ ΞΕΚΟΛΟΥΣΕ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ .ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ .ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΠΟΡΤΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Α ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΕΧΕΙΣ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΩ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ.ΝΙΩΤΗ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΣΑΛΑΜΙΝΑ Η ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΚΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ωραίος είσαι και συ ρε παναγιώτη να σε πάρουμε
    και στο γάμο μας να μας πείς και του χρόνου.
    Κατά του γάμου αλλά δυό φορές παντρεμένος
    και με 5 παιδιά,τουλάχιστον όταν έρθει η ώρα σου
    κάποιος θα σου κρατάει το χέρι σου...

    ΓΑΠ ΦΕΡΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ Η ΧΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
    ΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Πρωταπριλια σημερα και η μαλακιες συνχωρουντε παναγιωτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. και κάτι ακόμη ρε παναγιώτη.Στης κόρες σου το
    ίδιο της συμβούλευες να μην παντρευτούν????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΦΙΛΕ ΠΙΠΙ
    ΕΧΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΜΕ
    ΣΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ ΜΕΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΣΑΚΗ ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΓΟ ΗΜΕΡΑΣ
    ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΛΕΜΕ,
    ΚΑΙ Ο ΠΙΠΙΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΟ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ
    ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΓΙΩΡΓΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΟ
    ΟΛΟΙ ΧΩΡΕΥΟΥΝ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΜΑΘΑ
    ΣΤΟΥ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΤΟ ΚΑΦΑΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. και το τελευταίο γιατί πρέπει να φύγω απ¨το pc
    συγχώραμε αν φανώ προσβλητικός με τα λόγια μου
    αλλά με κάτι τέτοιες αντιλήψεις σαν και του λόγου
    σου φτάσαμε εδώ που φτάσαμε σαν λαός αυτές είναι
    η αρχές και η αξίες που μεταδώσατε στα σημερινά παιδιά στο προσωπό τους αντικατροπτίζεται η δικιά
    σας αποτυχία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΚΗ ΜΑΣ ΚΟΛΗΣΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΣΑΚΗ ΑΚΟΥ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ,ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ
    ΑΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ,
    ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ,ΚΑΙ Η ΑΞΙΕΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
    ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ
    ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ,ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ
    ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ, ΠΩΣ ΕΓΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΗΝ
    ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΡΕΙΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΟΙΚΗ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΗ ΟΥΤΕ ΤΣΙΓΑΡΑ ΝΑ ΠΑΡΗ ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Νιωτη φευγω απο το σπιτι σε 20 μιν ξεκιναω για κατω τα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ωχ, αμάν !!! Τι έγινε εδώ ρε παιδιά; Μια γνώμη είπα η κακομοίρα για το γάμο, και έγινε το έλα να δεις. Ελάτε ρε παιδιά μην το παίρνετε και πατριωτικά το θέμα.
    Λοιπόν θα κάνουμε μια συμφωνία. Θα ξεχάσουμε ό,τι ειπώθηκε σήμερα, και αύριο θα ξεκινήσει μια καινούρια μέρα για μας . Ναι;
    Καληνύχτα σε όλα τα φιλαράκια και όνειρα γλυκά και ………….. πονηρεμένα.
    Πάρτε και δυο τραγουδάκια.
    http://www.youtube.com/watch?v=bQ7sTXzIW4g&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=08XfYzJVFrQ
    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή