Χθες, Δευτέρα, οι καθηγητές (ΟΛΜΕ) έστειλαν επιστολή στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας με την υπογράμμιση ότι η απώλεια των διδακτικών ωρών στα σχολεία από τις απεργίες των εκπαιδευτικών οφείλεται στην πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση στα θέματα παιδείας, όπως οι περικοπές των δαπανών, οι συγχωνεύσεις σχολείων, τα κενά σε διδακτικό προσωπικό κ.ά.
«Για τους εκπαιδευτικούς η πολιτική αυτή δεν είναι μονόδρομος. Η εφαρμογή μιας πολιτικής που θα αξιοποιεί και θα υλοποιεί τις θέσεις και την εμπειρία των εκπαιδευτικών φορέων είναι η μόνη λύση για τη δημόσια εκπαίδευση», υπογραμμίζουν στην επιστολή τους οι εκπαιδευτικοί.
www.ethnos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου