Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Συγκλονιστικό! S’immoler par le feu... l'Euro prend feu ! Δείτε το βίντεο.

Je m'appelle Hélène...Je suis grecque... la Grèce... quelle étrange tendresse ? Ma ville natale ne s'écrit plus en lettres capitales ATHÈNES mère, marraine ! J'ai décidé sous l'œil de cette caméra De mettre fin à mes jours De m'arroser d'essence et de m'immoler par le feu Parce que je n'ai pas envie de te céder Pour une poignée d'euros
Το όνομά μου είναι Ελένη ... είμαι Ελληνίδα ... Ελλάδα ...
Πόσο παράξενη τρυφερότητα;
Η Πατρίδα μου γράφεται μόνο με κεφαλαία ΑΘΗΝΑ μητέρα, νονά!
Αποφάσισα στο μάτι της κάμερας, να τερματίσω την ζωή μου.
Έλουσα με βενζίνη τον εαυτό μου θυσία στην πυρά!
Επειδή δεν θέλω να την παραδώσω, για μια χούφτα ευρώ.............



le journal de personne
http://epirus-ellas.blogspot.com

17 σχόλια:

  1. ΣΟΚΑΡΙΣΤΗΚΑ!...
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΛΕΞΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΒΑΖΕΛΙΝΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.
    ΕΛΛΑ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΜΑΙ ΚΑΙ
    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΙΛΒΙΟ.
    ΤΗ ΤΑ ΘΕΣ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ?
    ΗΛΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mηπος πρέπει να μας γίνει μάθημα να ξανά αγαπήσουμε έτσι αυτήν την έρμη χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι πρέπει να αγαπάμε την πατρίδα μας παιδιά ας ξυπνήσουμε επιτέλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοριτσάκι μου τα είπες όλα θα ήθελα να είσαι καλά.Φώτη ξέρεις τη απόγινε το κορίτσι΄Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΜΕ,
    ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ.
    ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ΟΜΩΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ
    ΜΕΛΟ ΣΕΝΑΡΙΑ,ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ
    ΑΛΛΑ ΕΤΣΕΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΕΓΩ.
    ΗΛΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΤΕΛΙΤΣΕΣ
    ΗΛΙΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από ΔΝΤ μασάμε Ηλία μου από τόσους προδότες Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΜΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΟΥΤΕ ΦΩΤΗ.
    ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΕΦΗ ΞΕΡΩ.
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΗΛΙΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ηλία μην είσαι αρνητικώς αγόρι μου Αν δεν με ξέρεις μαθεμαι.Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ,
    ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΓΟΡΙ ΣΟΥ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ.
    ΗΛΙΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΞΕΧΑΣΑ ΚΥΡΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΟΣΩ,
    ΟΤΙ ΣΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΗ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΣΤΑ
    ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ.
    ΕΧΟΥΜΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΑΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ
    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ
    ΗΛΙΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑΥΣΜΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΦΙΛΟΠΑΤΡΕΙΑ, ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΙΑ "ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΚΝΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ", ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ...ΚΑΙ ΑΣ ΘΥΜΙΘΟΥΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ:...

    *Κι όσο αγαπώ τήν πατρίδα μου δέν αγαπώ άλλο τίποτας. Νάρθη ένας νά μού ειπή ότι θά πάγη ομπρός ή πατρίδα, στέργομαι νά μού βγάλη καί τά δυό μου μάτια. Ότι άν είμαι στραβός, καί ή πατρίδα μου καλά, μέ θρέφει, Αν είναι ή πατρίδα μου αχαμνά, δέκα μάτια να χω, στραβός θανά είμαι. Οτι σ αύτείνη θά ζήσω, δέν έχω σκοπόν νά πάγω άλλου*. «Στρατηγός Μακρυγιάννης»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου άρεσε πάρα πολύ το σχόλιο στο Youtube:

    Le καταστασιον απελπιστίκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν ξερω γαλλικα αλλα ο λογος της κοπελας εχει πολυ συναισθημα και παθος ελπιζω και ευχομαι ολοι οι ελληνες να το νιωσουν αυτο το μηνυμα που προσπαθει να περασει και οχι σε αγωνες και πρωταθληματα αλλα σε ουσιαστικα πραγματα αν θελουμε να μεινουμε ελληνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΦΑΝΤΑΣΜΑΓΟΡΙΚΟ.
    ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ
    ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΗ ΝΑ ΜΟΥ
    ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΦΙΛΜΑΚΙ.
    ΗΛΙΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σταυρούλα μου, άσ' το τελικά μόνο εμείς οι δυο το χάψαμε το βιντεάκι. Δεν ήταν αληθινό. Πολύ καλή ηθοποιός όμως η κοπελιά. Ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή