Στο καλό ιστολόγιο “Αναστάσιος” αναρτήθηκε ένα ενδιαφέρον απόσπασμα από το ημερολόγιο του πνευματικού πατέρα των εν Ελλάδι Νεοβαρλααμιτών π. Αλέξανδρου Σμέμαν.
Στο απόσπασμα αυτό ο π. Σμέμαν, όχι μόνον εκτίθεται ανεπανόρθωτα από ορθοδόξου σκοπιάς, αλλά εκθέτει με την ίδια “μαεστρία” των εν κακοδοξία ομογάλακτό του π. Ιωάννη Μέγιεντορφ. Αν διαβάσετε προσεκτικά το απόσπασμα που ακολουθεί θα διαπιστώσετε ότι οι μεταπατερικοί θεολόγοι του Βόλου, ο π. Βασίλεος Θερμός αλλά και γενικά οι Νεοβαρλααμίτες αρύουν τις κακοδοξίες τους από τους Σμέμαν και Μέγιεντορφ.
Ο μακαριστός Ιωάννης Ρωμανίδης πριν δεκαετίες με είχε προειδοποιήσει για τις κακοδοξίες των δύο θεολόγων αλλά τώρα με αυτό το χαρακτηριστικό απόσπασμα από το ημερολόγιο του Σμέμαν φαίνεται ανάγλυφο το πυώδες απόστημα της κακόδοξης θεολογίας τους.
Ούτε που πήρε χαμπάρι ο Σμέμαν ότι η Θεία Ευχαριστία δεν χωρίζεται από την άσκηση και την τήρηση των εντολών.
Τα ίδια προτεσταντιλίκια και παπιστάνικα φρονεί και ο κακόδοξος κληρικός π. Βασίλειος Θερμός. Προσέξτε από πού πηγάζει η έκφραση “Βυζαντινολιγούρηδες” που χρησιμοποιεί ο Θερμός: Από τους ανθέλληνες και Οικουμενιστές Σμέμαν και Μέγιεντορφ. Το ίδιο και η πολεμική κατά του μοναχισμού. Ολα προέρχονται από την εκπροτεσταντισμένη σκέψη των Μέγιεντορφ και Σμέμαν.
Από τη σκέψη των Μέγιεντορφ και Σμέμαν πηγάζει επίσης αυτή η δήθεν ανάγκη ρασιοναλιστικής κατανόησης των λατρευτικών κειμένων, που επαναλαμβάνουν σαν παπαγάλοι οι δικοί μας Νεοβαρλαμαμίτες με προεξάρχοντα τον κακόδοξο π. Βασίλειο Θερμό.
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
Στο απόσπασμα αυτό ο π. Σμέμαν, όχι μόνον εκτίθεται ανεπανόρθωτα από ορθοδόξου σκοπιάς, αλλά εκθέτει με την ίδια “μαεστρία” των εν κακοδοξία ομογάλακτό του π. Ιωάννη Μέγιεντορφ. Αν διαβάσετε προσεκτικά το απόσπασμα που ακολουθεί θα διαπιστώσετε ότι οι μεταπατερικοί θεολόγοι του Βόλου, ο π. Βασίλεος Θερμός αλλά και γενικά οι Νεοβαρλααμίτες αρύουν τις κακοδοξίες τους από τους Σμέμαν και Μέγιεντορφ.
Ο μακαριστός Ιωάννης Ρωμανίδης πριν δεκαετίες με είχε προειδοποιήσει για τις κακοδοξίες των δύο θεολόγων αλλά τώρα με αυτό το χαρακτηριστικό απόσπασμα από το ημερολόγιο του Σμέμαν φαίνεται ανάγλυφο το πυώδες απόστημα της κακόδοξης θεολογίας τους.
Ούτε που πήρε χαμπάρι ο Σμέμαν ότι η Θεία Ευχαριστία δεν χωρίζεται από την άσκηση και την τήρηση των εντολών.
Τα ίδια προτεσταντιλίκια και παπιστάνικα φρονεί και ο κακόδοξος κληρικός π. Βασίλειος Θερμός. Προσέξτε από πού πηγάζει η έκφραση “Βυζαντινολιγούρηδες” που χρησιμοποιεί ο Θερμός: Από τους ανθέλληνες και Οικουμενιστές Σμέμαν και Μέγιεντορφ. Το ίδιο και η πολεμική κατά του μοναχισμού. Ολα προέρχονται από την εκπροτεσταντισμένη σκέψη των Μέγιεντορφ και Σμέμαν.
Από τη σκέψη των Μέγιεντορφ και Σμέμαν πηγάζει επίσης αυτή η δήθεν ανάγκη ρασιοναλιστικής κατανόησης των λατρευτικών κειμένων, που επαναλαμβάνουν σαν παπαγάλοι οι δικοί μας Νεοβαρλαμαμίτες με προεξάρχοντα τον κακόδοξο π. Βασίλειο Θερμό.
Προσέξτε πόσες αιρέσεις διατυπώνται σε τόσο λίγες γραμμές! Πόσο πολύ φανερώνουν οι λίγες αυτές γραμμές ότι οι δικοί μας Νεοβαρλααμίτες και μεταπατερικοί θεολόγοι όχι μόνον είναι κακόδοξοι αλλά και δεν λένε τίποτα πρωτότυπο οι καυμένοι. Αναμηρυκάζουν τα προτεσταντιλίκια των Μέγιεντορφ και Σμέμαν.
Οσο για τον Μέγιεντορφ είναι ολοφάνερα ο πρόδρομος των εν Ελλαδι Βολιωτών της διαβόητης Ακαδημίας. Τι τους έπιασε η μανία όλους με τους Πατέρες, διερωτάται!!!
Να ευχαριστήσουμε λοιπόν το καλό ιστολόγιο “Αναστάσιος” και να παρακαλέσουμε θερμά τον καλό αδελφό που ανήρτησε αυτό κείμενο να αλιεύσει παρόμοια Νεοβαρλααμικά και προτεσταντικά μαργαριτάρια για να εμπλουτίσουμε τη φαρέτρα μας κατά της σύγχρονης αυτής αίρεσης που έχει καταστεί μάστιγα της Εκκλησίας και της Θεολογίας με τα Νεοβαρλααμικά τερτίπια και με τις μεταπατερικές και συναφειακές κακοδοξίες της.
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
κ.Τελεβάντο μου το γένι μου εν μεγαλύτερο του πάτερ Σμέμαν!Καλά τα λέτε όπως πάντα σας ευχαριστούμε!Καλά είναι και εμείς οι απλοί βιοπαλεστές,φοιτητές,άνεργοι,άεργοι,να μελετάμε τα της πίστεως μας της Ορθοδοξίας μας,απο ΦΙΛΟΤΙΜΟ που έκαναν τον κόπο και μας βάφτισαν με το άγιο και μοναδικό αληθές Τριαδικό βάπτισμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς Παναή Αυτοί οι άνθρωποι εμπνέονται από ανθρώπους με εκπροτεσταντισμένη συνείδηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Θερμός είναι νεοβαρλααμιτης
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μπέη επίσης
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπωσδηποτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνφωνω
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Θεμρός είναι επικίνδυνος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοείται
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαφώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυδεις διαφωνέι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Δημητριάδος στηρίζει τοςυ νοεβαρλααμιτες
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ίδιο και ο Πρεβέζης
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγουρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚριμα για τον Πρεβεζης
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι πνευμαιτκός άνθρωπος δεν θα επρπεεπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστχώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος τον επηρεασε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μπεης ή ο Καραισαρίδης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον ο δέυτερος
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι οι δυο απαραδεικτοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Σισανιου τι ρολο παιζει;
ΑπάντησηΔιαγραφήφαινετια οτι μαλλον ΜΟΝΟΝ μια φορ αοτ δοκιμασε
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι αλλα για να οτ δοκιμασει εστω και μια φορ ακατι τρεχει στα γυφτικα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι φαινεται
ΑπάντησηΔιαγραφήμακαρι να φοφηβηκε τις αντιδρασεις νκαι να σταματησε επειδη τον παρελαβε ο Ζησης
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ θεμρός είναι το πραγμαικτό πρόβλημα ανάμεσα στους νεονβαρλααμιτες
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπωσδηποτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΝ ακαθαιρεθει
ΑπάντησηΔιαγραφήπρέπει
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπωσδηποτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαπαντος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιβεβλημενο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοείται
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωννω
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι συμφωνουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑΑΑΑΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙΠΟΤΑ.
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΓΕΙΝΕ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ?
Ο Λαζόπουλος είναι απασχολημένος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει δουλειά πολλή επειδή θα κάνει πρώτο θέμα στις σάτυρές του τον ειδικό μπαρκοντολόγο Ιωάννη Καρδάση επειδή είναι το πιο φαιδρό υποκείμενο που υπήρξε ποτέ.
Ισχυρίζεται - ο Ιωάννης Καρδάσης- ότι κατέχει τίτλο σπουδών που δεν υπάρχει και σε πανεπιστήμιο που δεν υφίσταται.
Είναι να μη γελούν μαζί του οι πίθηκοι όλου του πλανήτη;