
Αντιθέτως ο ταμειακός θρίαμβος του «Ελεύθερου σκοπευτή» του Κλιντ Ιστγουντ με εισπράξεις-μέχρι στιγμής-μισό δισεκατομμύριο δολάρια, περιφρονήθηκε από τους «ακαδημαϊκούς». Με τέσσερα Οσκαρ ολοκλήρωσε τη βραδιά και το «Ξενοδοχείο Grand Budapest», αλλά σε τεχνικές κατηγορίες. Το «Boyhood» του Ρίτσαρντ Λίνκλεϊτερ τιμήθηκε μόνο με το Οσκαρ Β” Γυναικείου Ρόλου για την Πατρίσια Αρκέτ, ενώ το «American Sniper» του Κλιντ Ιστγουντ που μέχρι τελευταίας στιγμής θα μπορούσε να έχει φέρει όλο το οσκαρικό ρεύμα πάνω του, κέρδισε το Οσκαρ Μοντάζ ήχου.
Ο οικοδεσπότης της τελετής, Νιλ Πάτρικ Χάρις, εξαιρετικά ταλαντούχος κωμικός, οξυδερκής και τολμηρός άνθρωπος, πεπειραμένος σε αντίστοιχες διοργανώσεις, αποδείχτηκε λίγος, ή ανέμπνευστος, ή μαζεμένος για τη βραδιά των Οσκαρ, χωρίς να μπορεί πραγματικά να προκαλέσει συγκίνηση, γέλιο ή ρυθμό σε μια απονομή που έμοιασε να τράβηξε πολύ. Το πνεύμα της βραδιάς είχε, εκτός από λαμπερές εμφανίσεις, και πολιτικές δηλώσεις και δυο στιγμές που έφεραν δάκρυ στα μάτια. Ο Νιλ Πάτρικ Χάρις ξεκίνησε την τελετή με το μουσικοχορευτικό νούμερο «Moving Pictures», παρέα με την Ανα Κέντρικ, τον Τζακ Μπλακ και μια ντουζίνα χορευτές, με χάρη και γκλαμ παλαιού στιλ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου