Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

ΖΩΗ & ΣΤΥΛ...Καίτη Φίνου: Μικρες & μεγαλες αποκαλυψεις!...

Καίτη Φίνου: «Ζω σε ένα δωμάτιο. Δεν υπάρχει κουζίνα…»Για όλους και για όλα μίλησε η Καίτη Φίνου. «Γίνομαι 56. Κάθε χρόνο λέω τα χρόνια μου. Ζω στο σπίτι του ηθοποιού, γιατί με τα λεφτά του θεάτρου είναι φύσει αδύνατον να ζήσεις και να πληρώνεις ενοίκια, ρεύματα, κοινόχρηστα.
Μόνο το νερό, ίσως, μπορείς να πληρώνεις. Ζω σε ένα δωμάτιο. Δεν υπάρχει κουζίνα. Η Αρχιεπισκοπή φέρνει φαγητό αλλά έχω τους φίλους μου που μαγειρεύουν, έχω το ψυγείο μου μέσα. Έχω δημιουργήσει μες στο δωμάτιό μου το δικό μου χώρο» τόνισε στο Join Us. «Ο Στάθης Ψάλτης ήταν ένας μεγάλος δάσκαλος για μένα.
 Ήταν ένα πάθος το πρώτο διάστημα. Όταν τον γνώρισα ήταν 32 χρονών. Ήταν πολύ φυσιολογικό να πέσουν όλες οι γυναίκες πάνω του, έφαγα το κέρατο της ζωής μου. Το ήξερα. Πολλές φορές τον είχα πιάσει να φιλιέται και με χορεύτριες. Εγώ ήμουν η επίσημη αγαπημένη. Μας πήγαινε η ζωή. Έπρεπε να κάνουμε μια ταινία, να ξυπνήσουμε μαζί απ' το σπίτι που μέναμε, να πάμε στο θέατρο μαζί, στο γύρισμα μαζί...
Ώσπου έφτασε η στιγμή που κατάλαβα ότι θέλω να ερωτευτώ ξανά στη ζωή μου και ο Στάθης ήθελε να κάνει τη ζωή του ούτως ή άλλως.» «Δεν αγάπησα κανέναν. Ερωτεύτηκα όμως, παθιάστηκα τρελά. Μπορεί και να κυνήγησα, να έκλαψα, να ζήλεψα. Είμαι μόνη μου απ' τα 40. Υπερβολικά πολλά χρόνια. Με ένα διάλλειμα γύρω στα 46 με έναν άνθρωπο που μου έκανε κλικ, αλλά βγήκε ένας κόπανος.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου