Αν και δεν είχε διαβάσει καθόλου δεν ήθελε να δώσει λευκή κόλλα. Γι' αυτό λοιπόν αυτός ο μαθητής αξίζει το χειροκρότημά μας
Τι σκαρφίστηκε όμως για να εκπληρώσει την επιθυμία του;
Στην απάντησή του στο τεστ, δεν παραδέχθηκε απλά στον καθηγητή πως δεν ήξερε το θέμα, αλλά με την ευκαιρία του ζήτησε και συμβουλές για τα κορίτσια!
Η φωτογραφία από το πιο απολαυστικό διαγώνισμα Φυσικής δημοσιεύθηκε στο Reddit. Ο καθηγητής ζήτησε από τους μαθητές να απαντήσουν πως βοηθά το άζωτο τους αρχαιολόγους προκειμένου να προσδιορίσουν τη χρονολογία ενός οστού. Η απάντηση ήταν εξόχως εμπνευσμένη. «Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, δεν διάβασα το θέμα ούτε έδωσα μεγάλη προσοχή στην τάξη χθες. Δεν με ενδιαφέρει το ζήτημα, δεν μου αρέσει καν η Φυσική»,
έγραψε αρχικά ο απίστευτα ειλικρινής μαθητής, που όμως επισημαίνει πως συμπαθεί πολύ τον καθηγητή του και δεν θέλει η ασυνέπειά του να χαλάσει τη μεταξύ τους σχέση. Μια και λοιπόν κάτι έπρεπε να γράψει αποφάσισε να εκμυστηρευτεί στον καθηγητή το πρόβλημά του. «Μόλις άρχισα να ανταλλάσσω μηνύματα με ένα κορίτσι που ξέρω πως με θεωρεί χαριτωμένο, αλλά δεν ξέρω πως να ανοίξω συζήτηση μαζί της.
Αναρωτιόμουν μήπως έχετε καμία ιδέα», είπε ο μαθητής! Είναι βέβαιο πως ο καθηγητής γέλασε με την καρδιά του όταν το διάβασε, αλλά η απάντησή του στον αδιάβαστο μαθητή του ήταν ακόμη καλύτερη. «Εντυπωσίασέ την μιλώντας της για το πως το άζωτο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη χρονολόγηση αντικειμένων. Πιάνει πάντα σε εμένα», του σημείωσε κάτω από το τεστ!
Η φωτογραφία από το πιο απολαυστικό διαγώνισμα Φυσικής δημοσιεύθηκε στο Reddit. Ο καθηγητής ζήτησε από τους μαθητές να απαντήσουν πως βοηθά το άζωτο τους αρχαιολόγους προκειμένου να προσδιορίσουν τη χρονολογία ενός οστού. Η απάντηση ήταν εξόχως εμπνευσμένη. «Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, δεν διάβασα το θέμα ούτε έδωσα μεγάλη προσοχή στην τάξη χθες. Δεν με ενδιαφέρει το ζήτημα, δεν μου αρέσει καν η Φυσική»,
έγραψε αρχικά ο απίστευτα ειλικρινής μαθητής, που όμως επισημαίνει πως συμπαθεί πολύ τον καθηγητή του και δεν θέλει η ασυνέπειά του να χαλάσει τη μεταξύ τους σχέση. Μια και λοιπόν κάτι έπρεπε να γράψει αποφάσισε να εκμυστηρευτεί στον καθηγητή το πρόβλημά του. «Μόλις άρχισα να ανταλλάσσω μηνύματα με ένα κορίτσι που ξέρω πως με θεωρεί χαριτωμένο, αλλά δεν ξέρω πως να ανοίξω συζήτηση μαζί της.
Αναρωτιόμουν μήπως έχετε καμία ιδέα», είπε ο μαθητής! Είναι βέβαιο πως ο καθηγητής γέλασε με την καρδιά του όταν το διάβασε, αλλά η απάντησή του στον αδιάβαστο μαθητή του ήταν ακόμη καλύτερη. «Εντυπωσίασέ την μιλώντας της για το πως το άζωτο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη χρονολόγηση αντικειμένων. Πιάνει πάντα σε εμένα», του σημείωσε κάτω από το τεστ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου