Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

ΖΩΗ & ΣΤΥΛ. ΒΑΣΩ ΛΟΥΚΑ...Ενας Γαλαξιας μεσα στον GALAXY 92FM.

Το χαρισματικο & ομορφο κοριτσι σε μια μινι συνεντευξη θα διακοσμησει το μπλογκ μας....
Η Βάσω Λούκα πριν από τον Galaxy 92 άλλαξε πολλά ζευγάρια γόβες, όπως λέει κι η ίδια, αφού πέρασε από αρκετούς σταθμούς.
 Σπούδασε Δημοσιογραφία και Δημόσιες Σχέσεις, καθώς και
Λογιστικά. Μιλάει πολύ καλά αγγλικά και ιταλικά, όνειρό της να αποκτήσει ένα «σπιτάκι» στη Φλωρεντία.
 Και, φυσικά, να συνεχίσει να κάνει ραδιόφωνο, όσο μπορεί, γιατί το κάνει καλά. Κι αυτή είναι δική μου άποψη, όχι δική της.
 Ποιο είναι το μεγαλύτερο ραδιοφωνικό σου όνειρο;
 Να παίζω την αγαπημένη μου μουσική, να μιλώ με τον κόσμο, να καταλαβαινόμαστε και να εκφράζουμε από κοινού συναισθήματα, ανησυχίες, πάντα με αισιοδοξία και χαμόγελο...

 Να εργάζομαι σ' έναν χώρο όπου οι συνάδελφοι να είναι οικογένεια και να μη νιώθεις «αναλώσιμο προϊόν».
 Δηλαδή, Galaxy.
 Ένας σταθμός αγκαλιά, ακόμη και στα δύσκολα. Όνειρο, τελικά, είναι να ζεις μια όμορφη πραγματικότητα.
 Δεν είναι κουραστικό το να είσαι τόσες ώρες on air;
Πίστεψέ με, ούτε που καταλαβαίνω πως περνά η ώρα. Είναι που είμαι από τη φύση μου λίγο... «παιδική χαρά»! Είναι που έχω την τύχη να κάνω αυτό που αγαπώ. Πώς να τολμήσω να μιλήσω για κούραση τη στιγμή που πολλοί συνάνθρωποί μας κάνουν δουλειές ανάγκης, από το πρωί μέχρι το βράδυ, για να τα φέρουν βόλτα;
 Δουλειές στις οποίες δεν βρίσκουν τον εαυτό τους, αλλά «πρέπει». Αυτό κουράζει: Το πρέπει.
 Πόση ώρα προετοιμάζεις την εκπομπή σου;
 Ετοιμάζω την εκπομπή μου από το προηγούμενο βράδυ και συνεχίζω και την επομένη. Ψάχνω θεματάκια πιο χαλαρά και αισιόδοξα.
 Στόχος μου δεν είναι να φορτίζω αρνητικά τον κόσμο. Το κάνουν άλλοι, καλύτερα από μένα. Εγώ με τη μουσική και το χαμόγελο θέλω να δείξω ότι και στα ζόρικα, υπάρχει χρώμα. Δεν είναι όλα γκρίζα. Θα ήταν τραγικό. Η ζωή είναι αλλιώς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου