Ηταν 11 Μαιου του 1990...22 χρονια πισω οταν η Ελληνικη τηλεοραση τοτε διεκοψε το προγραμμα της για να ανακοινωσει την απωλεια του αγαπημενου και μεγαλου μας τραγουδιστη ΣΤΡΑΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ.Ηταν μεγαλο χτυπημα τοτε στους χωρους της καλλιτεχνιας και της νυχτερινης διασκεδασης. Ολοι οι καλλιτεχνες και τραγουδιστες τον εχουν τιμησει ολα αυτα τα χρονια που εχει "φυγει" τραγουδωντας μεγαλες επιτυχιες του. Θα τον θυμομαστε και θα τον τραγουδαμε...παντα! ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου