Τα ηλεκτρονικό εμπόριο ολοένα και αυξάνει στη χώρα μας έτσι αποδεικνύουν τα στοιχεία από την ετήσια έρευνα του 2012 για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχείρηση – Καταναλωτή (Β-C) και τη συμπεριφορά on-line καταναλωτών του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN)... του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διαδικτύου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, διοργάνωσε, το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιών της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα των υπουργείων Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, και Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Σύμφωνα πάντα με την έρευνα, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (επιχείρηση προς καταναλωτή) είναι ιδιαίτερα αυξητική το 2012, όποτε 1,9 εκατ. Έλληνες συνολικά αγόρασαν on-line προϊόντα ή υπηρεσίες αξίας 2,9 δισ. ευρώ και έκαναν κατά μέσο όρο, ετησίως, 20 αγορές μέσω του διαδικτύου, συνολικής αξίας 1.600 ευρώ.
Το σημαντικό βρίσκεται στους δείκτες μέτρησης της on-line αγοράς, όπου παρατηρείται αύξηση το 2012 κατά 25-35%, ενώ στις συνολικές αγορές η αύξηση ήταν πάνω από 50%, σε σχέση με το 2011.
Τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διαδικτύου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, διοργάνωσε, το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιών της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα των υπουργείων Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, και Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Σύμφωνα πάντα με την έρευνα, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (επιχείρηση προς καταναλωτή) είναι ιδιαίτερα αυξητική το 2012, όποτε 1,9 εκατ. Έλληνες συνολικά αγόρασαν on-line προϊόντα ή υπηρεσίες αξίας 2,9 δισ. ευρώ και έκαναν κατά μέσο όρο, ετησίως, 20 αγορές μέσω του διαδικτύου, συνολικής αξίας 1.600 ευρώ.
Το σημαντικό βρίσκεται στους δείκτες μέτρησης της on-line αγοράς, όπου παρατηρείται αύξηση το 2012 κατά 25-35%, ενώ στις συνολικές αγορές η αύξηση ήταν πάνω από 50%, σε σχέση με το 2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου