Αμφιβολίες για το μέλλον των πτήσεων εξωτερικού της αυστραλιανής αεροπορικής εταιρείας Qantas που παρουσιάζει ολοένα αυξανόμενο παθητικό, εκφράζουν οικονομικοί αναλυτές, κάτι που αναμένεται να σημάνει και ακύρωση των σχεδίων της εταιρείας για επαναλειτουργία της γραμμής προς Αθήνα.
Την ίδια στιγμή η ακύρωση της παραγγελίας 35 νέων αεροσκαφών Βoeing 787 για την Qantas, συνολικής αξίας 8,5 δισ. δολαρίων, η αναβολή της ημερομηνίας παράδοσης για 50 επιπλέον αεροσκάφη δείχνει ότι η εταιρεία εγκαταλείπει τα σχέδια της για επαναλειτουργία της γραμμής προς Αθήνα, μέσω της θυγατρικής της Jetstar. Η απόφαση ήρθε ως επακόλουθο των ζημιών ύψους 256 εκατ. δολαρίων που κατέγραψαν οι αυστραλιανές αερογραμμές το οικονομικό έτος 2011-2012, που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο.
Η αύξηση του λειτουργικού κόστους, λόγω της αύξησης της τιμής των καυσίμων, δεν άφησε αλώβητη την Qantas όπως άλλωστε και τις ανταγωνίστριές της στις υπερατλαντικές πτήσεις. Ο ισχυρός ανταγωνισμός, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο, και η τιμή της κηροζίνης δεν αποτελούν όμως τα μόνα προβλήματα.
Η χαμηλή ζήτηση στην Ευρώπη λόγω της οικονομικής κρίσης έχει κάνει ασύμφορα πολλά δρομολόγια. H εταιρεία είδε το μερίδιό της στα διεθνή δρομολόγια να πέφτει από το 30% τον περασμένο Σεπτέμβριο, στο 18% τον Μάρτιο, λόγω του ανταγωνισμού από τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρείες της Κίνας και της Μέσης Ανατολής, με επικεφαλής την Emirates.
Την ίδια στιγμή η ακύρωση της παραγγελίας 35 νέων αεροσκαφών Βoeing 787 για την Qantas, συνολικής αξίας 8,5 δισ. δολαρίων, η αναβολή της ημερομηνίας παράδοσης για 50 επιπλέον αεροσκάφη δείχνει ότι η εταιρεία εγκαταλείπει τα σχέδια της για επαναλειτουργία της γραμμής προς Αθήνα, μέσω της θυγατρικής της Jetstar. Η απόφαση ήρθε ως επακόλουθο των ζημιών ύψους 256 εκατ. δολαρίων που κατέγραψαν οι αυστραλιανές αερογραμμές το οικονομικό έτος 2011-2012, που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο.
Η αύξηση του λειτουργικού κόστους, λόγω της αύξησης της τιμής των καυσίμων, δεν άφησε αλώβητη την Qantas όπως άλλωστε και τις ανταγωνίστριές της στις υπερατλαντικές πτήσεις. Ο ισχυρός ανταγωνισμός, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο, και η τιμή της κηροζίνης δεν αποτελούν όμως τα μόνα προβλήματα.
Η χαμηλή ζήτηση στην Ευρώπη λόγω της οικονομικής κρίσης έχει κάνει ασύμφορα πολλά δρομολόγια. H εταιρεία είδε το μερίδιό της στα διεθνή δρομολόγια να πέφτει από το 30% τον περασμένο Σεπτέμβριο, στο 18% τον Μάρτιο, λόγω του ανταγωνισμού από τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρείες της Κίνας και της Μέσης Ανατολής, με επικεφαλής την Emirates.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου