Tο Fiat 500L θα κάνει το ντεμπούτο του ξανά στο Τορίνο
συνδυάζει την ευελιξία, τη φυσικότητα και το στιλ του 500 με τη λειτουργικότητα και τη μεστότητα που προσφέρει το εταιρικό ντιζάιν της Fiat. Βασισμένο στην κεντρική ιδέα της «μέγιστης εκμετάλλευσης του χώρου», το νέο Fiat δεν είναι ένα αυτοκίνητο στο οποίο ταιριάζουν συμβατικοί και τετριμμένοι χαρακτηρισμοί.
Το Fiat 500L θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στην Ιταλία και στις κυριότερες ευρωπαϊκές αγορές αρχής γενομένης από τον Ιούλιο. Το εμπορικό λανσάρισμά του προγραμματίζεται στην Ιταλία, σε μια παρουσίαση ανοιχτή στο κοινό, το πρώτο Σαββατοκύριακο του Οκτωβρίου. Στη συνέχεια αυτό θα επεκταθεί σταδιακά σε όλες τις άλλες αγορές μέχρι το 2013, οπότε και το νέο αυτοκίνητο θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του σε πάνω από 100 χώρες ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα, το μέσο μήκος των αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ευρώπη είναι 4,1 μ. Αυτό είναι μέγεθος που σου επιτρέπει και να ταξιδεύεις άνετα, και να ελίσσεσαι στην κίνηση της πόλης. Το Fiat 500L έχει μήκος 4,15 m. Αλλά το πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά του, είναι ότι με μόνο επτά πόντους παραπάνω από το Punto, το 500L μπορεί να φιλοξενήσει πέντε δίμετρους επιβάτες με τις πέντε βαλίτσες τους, χωρίς καμία παραχώρηση στην άνεση. Είναι επίσης ενδεικτικό της ευρυχωρίας του, ότι αν συνδυαστούν ο εμπρός και ο πίσω διαθέσιμος χώρος, τότε προσφέρονται προς χρήση για τους επιβάτες 3,17 κυβικά μέτρα. Το νέο Fiat είναι ο ηγέτης της κατηγορίας στη σχέση μεταξύ εξωτερικών διαστάσεων (4,15 x 1,78 x 1,66 m και 261 cm μεταξόνιο) και εσωτερικού χώρου, στον οποίο περιλαμβάνονται τόσο η καμπίνα όσο και ο χώρος αποσκευών
. Ειδικά ο τελευταίος, με χωρητικότητα σχεδόν 400 λίτρων, χωρά μέχρι πέντε βαλίτσες. Και όχι μόνο αυτό. Τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα για περαιτέρω αύξηση της άνεσης των επιβατών και αναδιπλώνονται ξεχωριστά για ακόμα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Από το λανσάρισμά του, το Fiat 500L διαθέτει μια γκάμα τριών αποτελεσματικών κινητήρων που ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις, τις χαμηλές εκπομπές ρύπων και CO2. Μηχανικά σύνολα που προσφέρουν πραγματικό οικονομικό όφελος στην καθημερινή χρήση για τον καταναλωτή.
Πρόκειται για το βενζινοκινητήρα 0.9 TwinAir Turbo με 105 ίππους, το βενζινοκινητήρα 1.4 με 95 ίππους και τον τούρμπο ντίζελ 1.3 MultiJet II με 85 ίππους. Οι κινητήρες αυτοί, που έχουν δοκιμαστεί για περισσότερες από 10.000 ώρες στο εργαστήριο για την τέλεια ρύθμισή τους, επιπλέον των δοκιμών που έγιναν στο δρόμο, συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 ή 5 σχέσεων για τους βενζινοκινητήρες και τον ντιζελοκινητήρα αντίστοιχα.
Ιδιαίτερα ο κινητήρας TwinAir Turbo, στη νέα ισχυρότερη έκδοσή του που για πρώτη φορά φτάνει τους 105 ίππους, κατέγραψε ρεκόρ χαμηλών εκπομπών C02 στην κατηγορία του, με μόλις 112 g/km. Η νέα εξέλιξη του πολυβραβευμένου δικύλινδρου κινητήρα της Fiat, τίθεται στην κορυφή της κατηγορίας σε κατανάλωση και εκπομπές ρύπων χάρη στο μικρό κυβισμό του και στη χρήση υπερσυμπιεστή υψηλής απόδοσης.
Επιπλέον, αρχής γενομένης από τον επόμενο χρόνο, το 500L θα γίνει ακόμη πιο φιλικό προς το περιβάλλον, χάρη στο καθαρότερο διατιθέμενο καύσιμο σήμερα: το μεθάνιο. Το 500L Natural Power θα κάνει το ντεμπούτο του το 2013 με τον κινητήρα TwinAir Turbo. Θα συνδυάζει, σε ένα μόνο προϊόν, το οικονομικό και οικολογικό σύστημα τροφοδοσίας μεθανίου με την ισχύ του TwinAir Turbo.
Το Fiat 500L θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στην Ιταλία και στις κυριότερες ευρωπαϊκές αγορές αρχής γενομένης από τον Ιούλιο. Το εμπορικό λανσάρισμά του προγραμματίζεται στην Ιταλία, σε μια παρουσίαση ανοιχτή στο κοινό, το πρώτο Σαββατοκύριακο του Οκτωβρίου. Στη συνέχεια αυτό θα επεκταθεί σταδιακά σε όλες τις άλλες αγορές μέχρι το 2013, οπότε και το νέο αυτοκίνητο θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του σε πάνω από 100 χώρες ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα, το μέσο μήκος των αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ευρώπη είναι 4,1 μ. Αυτό είναι μέγεθος που σου επιτρέπει και να ταξιδεύεις άνετα, και να ελίσσεσαι στην κίνηση της πόλης. Το Fiat 500L έχει μήκος 4,15 m. Αλλά το πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά του, είναι ότι με μόνο επτά πόντους παραπάνω από το Punto, το 500L μπορεί να φιλοξενήσει πέντε δίμετρους επιβάτες με τις πέντε βαλίτσες τους, χωρίς καμία παραχώρηση στην άνεση. Είναι επίσης ενδεικτικό της ευρυχωρίας του, ότι αν συνδυαστούν ο εμπρός και ο πίσω διαθέσιμος χώρος, τότε προσφέρονται προς χρήση για τους επιβάτες 3,17 κυβικά μέτρα. Το νέο Fiat είναι ο ηγέτης της κατηγορίας στη σχέση μεταξύ εξωτερικών διαστάσεων (4,15 x 1,78 x 1,66 m και 261 cm μεταξόνιο) και εσωτερικού χώρου, στον οποίο περιλαμβάνονται τόσο η καμπίνα όσο και ο χώρος αποσκευών
. Ειδικά ο τελευταίος, με χωρητικότητα σχεδόν 400 λίτρων, χωρά μέχρι πέντε βαλίτσες. Και όχι μόνο αυτό. Τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα για περαιτέρω αύξηση της άνεσης των επιβατών και αναδιπλώνονται ξεχωριστά για ακόμα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Από το λανσάρισμά του, το Fiat 500L διαθέτει μια γκάμα τριών αποτελεσματικών κινητήρων που ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις, τις χαμηλές εκπομπές ρύπων και CO2. Μηχανικά σύνολα που προσφέρουν πραγματικό οικονομικό όφελος στην καθημερινή χρήση για τον καταναλωτή.
Πρόκειται για το βενζινοκινητήρα 0.9 TwinAir Turbo με 105 ίππους, το βενζινοκινητήρα 1.4 με 95 ίππους και τον τούρμπο ντίζελ 1.3 MultiJet II με 85 ίππους. Οι κινητήρες αυτοί, που έχουν δοκιμαστεί για περισσότερες από 10.000 ώρες στο εργαστήριο για την τέλεια ρύθμισή τους, επιπλέον των δοκιμών που έγιναν στο δρόμο, συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 ή 5 σχέσεων για τους βενζινοκινητήρες και τον ντιζελοκινητήρα αντίστοιχα.
Ιδιαίτερα ο κινητήρας TwinAir Turbo, στη νέα ισχυρότερη έκδοσή του που για πρώτη φορά φτάνει τους 105 ίππους, κατέγραψε ρεκόρ χαμηλών εκπομπών C02 στην κατηγορία του, με μόλις 112 g/km. Η νέα εξέλιξη του πολυβραβευμένου δικύλινδρου κινητήρα της Fiat, τίθεται στην κορυφή της κατηγορίας σε κατανάλωση και εκπομπές ρύπων χάρη στο μικρό κυβισμό του και στη χρήση υπερσυμπιεστή υψηλής απόδοσης.
Επιπλέον, αρχής γενομένης από τον επόμενο χρόνο, το 500L θα γίνει ακόμη πιο φιλικό προς το περιβάλλον, χάρη στο καθαρότερο διατιθέμενο καύσιμο σήμερα: το μεθάνιο. Το 500L Natural Power θα κάνει το ντεμπούτο του το 2013 με τον κινητήρα TwinAir Turbo. Θα συνδυάζει, σε ένα μόνο προϊόν, το οικονομικό και οικολογικό σύστημα τροφοδοσίας μεθανίου με την ισχύ του TwinAir Turbo.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου