Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

LIFESTYLE. Μαρία Σολωμού: «Σιχαίνομαι τη συνήθεια»

Η Μαρία Σολωμού είναι ζευγάρι εδώ και πολύ καιρό με τον Πάνο Μουζουράκη, αλλά η ιδέα και μόνο της συγκατοίκησης ή του γάμου την κάνει να γινεται εκτος εαυτου.
 «Το μεγάλο μου όνειρο είναι να ζήσω σε ένα σπιτάκι με ένα γεφυράκι σαν αυτό που είχε η Φρίντα Κάλο με τον Ντιέγκο Ριβέρα. Να μένω δηλαδή εγώ στο ένα σπίτι, ο άνδρας μου στο διπλανό, τα οποία θα μοιράζονται τον ίδιο κήπο και θα επικοινωνούν μεταξύ τους με ένα γεφυράκι. Και όταν θέλω, να πηγαίνω και να του χτυπάω την πόρτα.
 Μου αρέσει να βγαίνω ραντεβού με τον σύντροφό μου. Οπότε, προς το παρόν, δεν αισθάνομαι καμία ανάγκη να μείνουμε μαζί με τον Πάνο. Σιχαίνομαι τη συνήθεια. Θέλω να με πάρει ο άλλος τηλέφωνο ή να τον πάρω εγώ και να του πω: “Πότε θα σε δω;”».

1 σχόλιο: