Ιουνιος 2008- Ιουνιος 2012Τεσσερα χρονια εκλεισαν απο το θανατο του....Απίστευτο… Δεν ειχα φανταστει ποτέ πόσο πολύ είχε αγαπηθεί αυτός ανθρωπος.
Το διαπίστωσα από την απίστευτη ανταπόκριση που είχε το προηγούμενο post μου.
Ειλικρινά με τόσα σχολια και ευχές που αφήσατε δείξατε τη μόνη αλήθεια. Πως ο Νικος Σεργιανόπουλος , ο δικός μας κύριος Μαρκοράς, ο Μήτσος ο Παυλατος, ήταν όχι μόνο ένας jean- premier, ηταν ένας υπέροχος ανθρωπος που όλοι μα όλοι αγάπησαν για αυτό που είναι.
Για το υπέροχο μα μελαγχολικό βλέμα του, το χαμόγελο του, την υπέροχη φωνή του, το μεγάλο ταλέντο του. τιποτε μα τιποτε αλλο δε μετραει. ΘΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου