Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Καλημερααααααα..........Ξημερωσε!.....

 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΕ ΜΟΥ............

14 σχόλια:

  1. καλημερα σε ολους να ειστε ολοι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κανείς δεν είναι τόσο πλούσιος, που να μην έχει ανάγκη ένα χαμόγελο. Και κανείς δεν είναι τόσο φτωχός, που να μην μπορεί να το δώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το σκοτάδι δεν μπορεί να καταπολεμήσει το σκοτάδι. Μόνο το φως μπορεί να το κάνει αυτό. Το μίσος δεν μπορεί να καταπολεμήσει το μίσος. Μόνο η αγάπη μπορεί να το κάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα σε ολους, αν εχεις αισθηματα εισαι πλουσιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα στην καλύτερη παρέα.Σήμερα η μεγαλύτερη μέρα του χρόνου ας την χαρούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλημέρα φίλοι μου!Βρέθηκαν οι εθνικοί μας σωτήρες ή οι τύρρανοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλη μερα!ειναι σαν να χτυπατε καρτα κ μετα χανεστε
    κ αντε παλι την επομενη!

    Erotokritos

    ετσι οπως το εθεσες μου θυμησες ενα τραγουδι
    αυτο μου ηρθε στο μυαλο
    πωλειται οπως ειναι επιπλομενο!δυστυχως αυτοι ειναι οι εκτελεστες
    οι τελευταιοι απο μια σειρα γεγονατα που θα προκυψουν
    κ θα πεσουν τιτλοι ΤΛΟΥΣ για την πατριδα κ για μας
    τους ταπεινους!
    ας ξεκινησουμε ομως μ'ενα παλιο τραγουδι που νομιζω
    οτι αρεσει σε ολους!

    http://www.youtube.com/watch?v=LO6Mdvy_Z-g

    να εχετε μια ομορφη μερα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α!ΑΑΑ!!!!!!!!
    Μολις ειδα οτι εγραψες στο χθεσινο!
    αφου ξυπνησες απ τα χαραματα!!!!!
    Νιωτη μου μην αγριευεις!!!χαριτολογωντας
    το ειπα με διαθεση χιουμορ για να σε πειραξω!οχι να σε θιξω!
    κ ο ΜΟΡΦΕΑΣ
    που εγραψε ειναι φιλος η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
    φανταζομαι τον γνωριζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλο μεσημερι παιδια Ηγετη δεν τσαντιζομαι τα εχω ξεπεραση αυτα. δεν ειμαι μικρος απλα θελω να πεταξεις τα γλυκα γιατι μονο κακο κανουν στην υγεια. το ξερω οτι τα λες χαριτολογοντας και γιαφτο σου απανταω καθε μερα ,η σταυρουλα ειναι μια καλη μου φιλη. οπως εισαι και εσυ, να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ααααααααα τώρα με στεναχωρείτε τόσα χρόνια είμαστε φίλοι Νιώτη.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σταυρουλα εσυ εισαι η καρδια μας!!!χωρις εσενα δεν υπαρχη ζωη καλα να εισαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή