Ελεύθερος αφέθηκε αργά το βράδυ ο 15χρονος μαθητής, ο οποίος απήχθη από αγνώστους το πρωί, στην Χαλκίδα, ενώ πήγαινε σε σχολείο για να δώσει εξετάσεις.
Οπως έγινε γνωστό, ο 15χρονος είναι καλά στην υγεία του.Οι δράστες της απαγωγής τον άφησαν ελεύθερο λίγο μετά τις 9.30, στην περιοχή Δροσιά της Χαλκίδας. Από εκεί ενημέρωσε τον πατέρα του ο οποίος πήγε στο σημείο και τον παρέλαβε.
Ο πατέρας του 15χρονου είναι διευθυντής υποκαταστήματος της Εθνικής Τράπεζας και οι απαγωγείς είχαν πιο νωρίς επικοινωνήσει με την οικογένεια, ζητώντας λύτρα.
Ωστόσο, σύμφωνα με την αστυνομία, δεν δόθηκαν λύτρα.
Η αρπαγή του 15χρονου από τους ενόπλους έγινε μπροστά στα μάτια συμμαθητών του, γεγονός που αναστάτωση την τοπική κοινωνία, ενώ η ΕΛΑΣ έστειλε κλιμάκιο από την Αθήνα για να συντονίσει τις έρευνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου