Στα 4,867 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη του ΟΛΘ στο πρώτο τρίμηνο του 2012 σύμφωνα με τα στοιχεία τα οποία δημοσιοποίησε χθες η εταιρεία. Σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011 τα κέρδη του ΟΛΘ παρουσίασαν αύξηση 107,26%.
Τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 6.107.165 ευρώ έναντι 2.961.621 ευρώ το 2011 ποσοστό αύξησης 106,21%.
Ο κύκλος εργασιών του ανήλθε σε 13.130.173 ευρώ έναντι 11.887.196 ευρώ πέρυσι, παρουσιάζοντας αύξηση 10,46%.
Όπως αναφέρει η διοίκηση του ΟΛΘ η αύξηση του κύκλου εργασιών για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης οφείλεται κυρίως στην αύξηση της διακίνησης στο χύδην φορτίο κατά 57,81% αλλά και στην αύξηση της διακίνησης των κοντέινερ κατά 6,13%.
Οι πωλήσεις του συμβατικού λιμένα αυξήθηκαν κατά 17,62% και οι πωλήσεις στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων κατά 5,54%.
Διακίνηση
Την περίοδο Ιανουαρίου - Μαρτίου του 2012 μέσω του λιμένα της Θεσσαλονίκης διακινήθηκαν 4 εκατ. τόνοι από τους οποίους 1,665 εκατ. τόνοι από την περιοχή του ΟΛΘ, 71.254 κοντέινερ, 436 πλοία και περί τους 5.000 επιβάτες.
Η επιβατική κίνηση παρουσίασε αύξηση 4,32% ενώ η κίνηση εμπορευμάτων με ro-ro μειώθηκε κατά 2,71%. Σχολιάζοντας τα οικονομικά μεγέθη του ΟΛΘ για το πρώτο τρίμηνο ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού Στέλιος Αγγελούδης ανέφερε ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης βρίσκεται σε θετική πορεία παρά την κρίση η οποία έχει επηρεάσει όλες τις εκφάνσεις της οικονομίας.
Ο ίδιος απέδωσε τις επιδόσεις του ΟΛΘ και στη συστηματική εργασία των στελεχών της διοίκησης και στη μεγάλη προσπάθεια που καταβλήθηκε από τους εργαζομένους του παρά τη μείωση των εισοδημάτων τους.
Πρόσθεσε δε ότι τα επόμενα χρόνια ο λιμενικός χάρτης της Μεσογείου έχει αναδιαταχθεί και σε αυτή τη νέα εικόνα η θέση της Θεσσαλονίκης θα είναι διακριτή.
Τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 6.107.165 ευρώ έναντι 2.961.621 ευρώ το 2011 ποσοστό αύξησης 106,21%.
Ο κύκλος εργασιών του ανήλθε σε 13.130.173 ευρώ έναντι 11.887.196 ευρώ πέρυσι, παρουσιάζοντας αύξηση 10,46%.
Όπως αναφέρει η διοίκηση του ΟΛΘ η αύξηση του κύκλου εργασιών για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης οφείλεται κυρίως στην αύξηση της διακίνησης στο χύδην φορτίο κατά 57,81% αλλά και στην αύξηση της διακίνησης των κοντέινερ κατά 6,13%.
Οι πωλήσεις του συμβατικού λιμένα αυξήθηκαν κατά 17,62% και οι πωλήσεις στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων κατά 5,54%.
Διακίνηση
Την περίοδο Ιανουαρίου - Μαρτίου του 2012 μέσω του λιμένα της Θεσσαλονίκης διακινήθηκαν 4 εκατ. τόνοι από τους οποίους 1,665 εκατ. τόνοι από την περιοχή του ΟΛΘ, 71.254 κοντέινερ, 436 πλοία και περί τους 5.000 επιβάτες.
Η επιβατική κίνηση παρουσίασε αύξηση 4,32% ενώ η κίνηση εμπορευμάτων με ro-ro μειώθηκε κατά 2,71%. Σχολιάζοντας τα οικονομικά μεγέθη του ΟΛΘ για το πρώτο τρίμηνο ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού Στέλιος Αγγελούδης ανέφερε ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης βρίσκεται σε θετική πορεία παρά την κρίση η οποία έχει επηρεάσει όλες τις εκφάνσεις της οικονομίας.
Ο ίδιος απέδωσε τις επιδόσεις του ΟΛΘ και στη συστηματική εργασία των στελεχών της διοίκησης και στη μεγάλη προσπάθεια που καταβλήθηκε από τους εργαζομένους του παρά τη μείωση των εισοδημάτων τους.
Πρόσθεσε δε ότι τα επόμενα χρόνια ο λιμενικός χάρτης της Μεσογείου έχει αναδιαταχθεί και σε αυτή τη νέα εικόνα η θέση της Θεσσαλονίκης θα είναι διακριτή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου