Περνάει στην αντεπίθεση με όπλο μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα
Έχουν περάσει 31 χρόνια από την ημέρα που το MTV βγήκε στον αέρα, αλλάζοντας για πάντα τον τρόπο που ακούμε μουσική. Έφερε σε κάθε σπίτι τους καλλιτέχνες, έκανε τέχνη το βιντεοκλίπ και καθόρισε έκτοτε τις μουσικές -και όχι μόνο- τάσεις.
Με την πάροδο του χρόνου, το νεανικό κανάλι διεύρυνε το περιεχόμενό του, εντάσσοντας στο πρόγραμμά του ριάλιτι, τηλεπαιχνίδια και ταινίες κινουμένων σχεδίων. Και μετά ήρθε το YοuTube. Ό,τι βιντεάκι μουσικό, τηλεοπτικό ή διαφημιστικό θέλει κάποιος να «τσεκάρει», είναι εκεί.
Ετσι, όπως αναφέρει το Έθνος, το μουσικό κανάλι αποφάσισε να αντεπιτεθεί με όπλο μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα, την «Artists.MTV». Εκεί θα φιλοξενούνται ατομικές σελίδες καλλιτεχνών -διασήμων και άσημων-, οι οποίοι θα τις χρησιμοποιούν για να αλληλεπιδρούν με τους θαυμαστές τους, να ανεβάζουν νέα και να προωθούν τη μουσική τους, αλλά και να βγάζουν χρήματα μέσω πωλήσεων.
Θα μπορούν, για παράδειγμα, να διακινούν τη μουσική τους, ή άλλα προϊόντα, όπως μπλουζάκια, κυρίως όμως θα τους επιτρέπεται «να ακούγονται, να προωθούνται και να πληρώνονται», όπως εξήγησε η Σάνον Κόνελι, αντιπρόεδρος του τμήματος Στρατηγικής για την Ψηφιακή Μουσική του Ομίλου.
www.newsbeast.gr
Έχουν περάσει 31 χρόνια από την ημέρα που το MTV βγήκε στον αέρα, αλλάζοντας για πάντα τον τρόπο που ακούμε μουσική. Έφερε σε κάθε σπίτι τους καλλιτέχνες, έκανε τέχνη το βιντεοκλίπ και καθόρισε έκτοτε τις μουσικές -και όχι μόνο- τάσεις.
Με την πάροδο του χρόνου, το νεανικό κανάλι διεύρυνε το περιεχόμενό του, εντάσσοντας στο πρόγραμμά του ριάλιτι, τηλεπαιχνίδια και ταινίες κινουμένων σχεδίων. Και μετά ήρθε το YοuTube. Ό,τι βιντεάκι μουσικό, τηλεοπτικό ή διαφημιστικό θέλει κάποιος να «τσεκάρει», είναι εκεί.
Ετσι, όπως αναφέρει το Έθνος, το μουσικό κανάλι αποφάσισε να αντεπιτεθεί με όπλο μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα, την «Artists.MTV». Εκεί θα φιλοξενούνται ατομικές σελίδες καλλιτεχνών -διασήμων και άσημων-, οι οποίοι θα τις χρησιμοποιούν για να αλληλεπιδρούν με τους θαυμαστές τους, να ανεβάζουν νέα και να προωθούν τη μουσική τους, αλλά και να βγάζουν χρήματα μέσω πωλήσεων.
Θα μπορούν, για παράδειγμα, να διακινούν τη μουσική τους, ή άλλα προϊόντα, όπως μπλουζάκια, κυρίως όμως θα τους επιτρέπεται «να ακούγονται, να προωθούνται και να πληρώνονται», όπως εξήγησε η Σάνον Κόνελι, αντιπρόεδρος του τμήματος Στρατηγικής για την Ψηφιακή Μουσική του Ομίλου.
www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου