Η επίσημη φωτογραφία του νέου California 1400.
Το πρώτο απόλυτα νέο προϊόν της πρόσφατα αναγεννημένης Moto Guzzi είναι το California cruiser και μπορείτε να δείτε την πρώτη επίσημη φωτογραφία του.
Η μοτοσυκλέτα είναι χτισμένη γύρω από έναν νέο κινητήρα «big block» με 1.400cc και διάταξη V2. Ο κινητήρας θα αποτελέσει τη βάση για μια σειρά νέων μοντέλων.
Όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού, αργεντινός Miguel Galluzzi: «Οι κινητήρες της Guzzi δεν χρειάζονται πολλά κυβικά για να βγάλουν ροπή, οπότε με τα 1.400 κυβικά του California θα είναι πολύ διασκεδαστικά. Είναι σαν να τοποθετείς έναν μεγάλο V8 της Σεβρολέ σε μια μοτοσυκλέτα».
«Θα έχουμε και έναν κινητήρα μικρότερου κυβισμού (750cc) όπως σε κάθε μοντέλο της γκάμας μας, όπως επίσης και κάποιο ενδιάμεσο μοντέλο, ίσως με 1.200 or 1.300 κυβικά και τέλος θα έχουμε το big block», συνέχισε. «Με βάση αυτούς τους κινητήρες θα δουλέψουμε για να εξελίξουμε τις νέες μας σειρές μοτοσυκλετών. Το μεσαίο μοντέλο θα είναι πλέον ένα “μεγάλο” μεσαίο μοντέλο. Η Guzzi είχε πάντα μεγάλους ροπάτους κινητήρες».
Στις φωτογραφίες μπορούμε να διακρίνουμε αρκετές λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν την καινούργια μοτοσυκλέτα. Προβολέας με «οργανικό» σχήμα και φώτα στάσης LED, μπρούτζινες φούστες στα 2 αμορτισέρ αλλά και χωριστά ρεζερβουάρ αζώτου, ατσάλινα σωληνάκια φρένων, υδραυλικός συμπλέκτης και γυαλισμένα μαύρα καπάκια κεφαλής.
Μπορεί να είναι άλλη μία μοτοσυκλέτα παραγωγής, είναι όμως και πανέμορφη. Σύντομα πολύ περισσότερες Guzzi θα ακολουθήσουν τη νέα σχεδιαστική γραμμή.
Η παραγωγή του νέου Caliofornia θα ξεκινήσει κοντά στα τέλη του 2012.
newsbeast.gr
Το πρώτο απόλυτα νέο προϊόν της πρόσφατα αναγεννημένης Moto Guzzi είναι το California cruiser και μπορείτε να δείτε την πρώτη επίσημη φωτογραφία του.
Η μοτοσυκλέτα είναι χτισμένη γύρω από έναν νέο κινητήρα «big block» με 1.400cc και διάταξη V2. Ο κινητήρας θα αποτελέσει τη βάση για μια σειρά νέων μοντέλων.
Όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού, αργεντινός Miguel Galluzzi: «Οι κινητήρες της Guzzi δεν χρειάζονται πολλά κυβικά για να βγάλουν ροπή, οπότε με τα 1.400 κυβικά του California θα είναι πολύ διασκεδαστικά. Είναι σαν να τοποθετείς έναν μεγάλο V8 της Σεβρολέ σε μια μοτοσυκλέτα».
«Θα έχουμε και έναν κινητήρα μικρότερου κυβισμού (750cc) όπως σε κάθε μοντέλο της γκάμας μας, όπως επίσης και κάποιο ενδιάμεσο μοντέλο, ίσως με 1.200 or 1.300 κυβικά και τέλος θα έχουμε το big block», συνέχισε. «Με βάση αυτούς τους κινητήρες θα δουλέψουμε για να εξελίξουμε τις νέες μας σειρές μοτοσυκλετών. Το μεσαίο μοντέλο θα είναι πλέον ένα “μεγάλο” μεσαίο μοντέλο. Η Guzzi είχε πάντα μεγάλους ροπάτους κινητήρες».
Στις φωτογραφίες μπορούμε να διακρίνουμε αρκετές λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν την καινούργια μοτοσυκλέτα. Προβολέας με «οργανικό» σχήμα και φώτα στάσης LED, μπρούτζινες φούστες στα 2 αμορτισέρ αλλά και χωριστά ρεζερβουάρ αζώτου, ατσάλινα σωληνάκια φρένων, υδραυλικός συμπλέκτης και γυαλισμένα μαύρα καπάκια κεφαλής.
Μπορεί να είναι άλλη μία μοτοσυκλέτα παραγωγής, είναι όμως και πανέμορφη. Σύντομα πολύ περισσότερες Guzzi θα ακολουθήσουν τη νέα σχεδιαστική γραμμή.
Η παραγωγή του νέου Caliofornia θα ξεκινήσει κοντά στα τέλη του 2012.
newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου